Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2 srpnové noci

19. 01. 2008
5
29
3150
Autor
Grainee

Tenkrát za noci plné diamantů, splněných přání, jsi mě za ruku vzal.

Myslela jsem (možná doufala), že snad prasknu.

Prasknu jako petarda a udělám ten nejkrásnější ohňostroj.

Když jsem ucítila tvůj dech čím dál blíž, hořela jsem.

V pokoji plném rozkoší jsem tě slyšela.

Poprvé jsem uviděla TEBE a její ruce, oči, vlasy... smích...

Přišla jsem  na návštěvu.

Odcházela jako ranní káva.

 

Utopená ve vlastních pocitech, rozechvělá vlastníma slzama ležela jsem v papírku od bonbonu,

ocumlaná, špinavá, zalepená, vyhozená.

Nechutnala jsem. ... sobě...

V nočním plášti procházela ulice.

 

 

Dneska tvůj dech nesnáším.

 


29 názorů

Anetah
22. 11. 2009
Dát tip
chválím ten papírek od bonbonu... všeobecně se mi líbí spojování hlubokých pocitů s něčím banálním

Anetah
22. 11. 2009
Dát tip
chválím ten papírek od bonbonu... všeobecně se mi líbí spojování hlubokých pocitů s něčím banálním

Grainee
10. 06. 2008
Dát tip
:-D

Grainee
10. 06. 2008
Dát tip
:-D

Grainee
10. 06. 2008
Dát tip
:-D

leenai
10. 06. 2008
Dát tip
velmi dobře to chápu. (což to neomlouvá; ani u mě) chce to mít papíry, tužky po kapsách.. nejhorší je, když člověka krása napadá ve vaně.. (té škody!) =)

Grainee
10. 06. 2008
Dát tip
vím, je to ze slabšího soudku. Prostě jsem se rozhodla něco napsat, ale rvala jsem to úplně ze spod, takže tomoc nešlo. Chápeš?

leenai
10. 06. 2008
Dát tip
naprosto luxusní to s tím bonbonem.. jinak .. no.. ale ten bonbon je skvělej =)))

Grainee
06. 05. 2008
Dát tip
Jj. nezáleželo. Ale to už je dávno. Podíval ses na 3 básničky, který jsou hrozný a starý. Ale i tak dík za navštěvu.

To je zcela logický, že ho nesnášíš, když tě pod- ved. Tudíž v ničem není originální, když se nechá nachytat in flagranti. Co takovej chlápek bez fantazie. Buď žije stylem: účel světí prostředky, anebo mu na tobě vůbec nezáleželo, a bylo mu fuk, jak se cítíš zdeprimovaná, znechucená. A sama si kladeš otázku, jak jsem se mohla nechat takovým kreténem sbalit.

palino8
22. 02. 2008
Dát tip
nie je to zlé... ani prvá trieda, na druhej strane... ale mám z toho taký klasický MIMO-pocit... ok

avox
18. 02. 2008
Dát tip
napsala bych "stále blíž", tvé "čím dál blíž" mi zní úsměvně, ačkoli dílko je vážné. Když píšeš spisovně, proč to hovorové "vlastníma slzama" ?

Řízek
31. 01. 2008
Dát tip
mělas tom některý pěkný přirovnání, celkem ušla,...

Méhari
21. 01. 2008
Dát tip
Druhá část po té mezeře, která tam nemá být(nebo má?-taky to moc nechápu:) se mi moc líbí souhlasím s JanDeprivaceTuha, že toho se drž, je to originální a přesně to popisuje Tvoje pocity, bonbon mi nevadí a ani mi nevadí poslední verš, který je prý nepoetický, mně tam přijde tak akorát na místě, shrnuje celý Tvůj pocit, který popisuješ v předchozích řádcích, aspoň ho umíš pojmenovat a vyjádřit přesně...jen je pravda, že občas to můžeš nechat vyznít z celé té básně a už to tam nepsat, čtenář si ten pocit může sám odvodit z atmosféry básně...jejda, to jsou kecy, omlouvám se!

Grainee
21. 01. 2008
Dát tip
Mno dík za kritiku. Mě když jsem to zažila moc k smíchu nebylo. Není to příjemnej pohled...nevím ale co si z tvé kritiky mám vybrat. Jestli to stojí za hovno, tak to řekni. Ale psát mi,že jsi málem vyprskla smíchy mi příjde laciný a trochu to mrzí.

diketak
19. 01. 2008
Dát tip
Já si myslím, že významově je to srozumitelné dobře, možná bych to naopak zakryl více. Normálně bych nic neříkal, ale seznámen se staršími pracemi, vím, že dříve byla problémem autorky naopak upovídanost. Mým názorem je, že lepší je "šifrovat" raději více než méně.

Grainee
19. 01. 2008
Dát tip
dík.

Dolfiness
19. 01. 2008
Dát tip
Aha, tak to asi nebyl moc příjemnej zážitek.. chápu. :(

Grainee
19. 01. 2008
Dát tip
Jinak vám všem moc děkuju za kritiku. Hodně mi to pomáhá v psaní dalších věcí, jakož to začátečníkovi. Jinak chyby už jsou upravené a moc dík za upozornění. A u toho BONBONU jsem si nebyla jistá, to je takový divný slovo.

Grainee
19. 01. 2008
Dát tip
Dolfines: Jo byla. Ale už je to dávno, jen se mi teď vrátila vzpomínka.

Dolfiness
19. 01. 2008
Dát tip
Začátek se celkem dá, možná bych tam nechala přirozenější "vzal jsi mě za ruku". Na slovo "rozkoš" jsem už docela alergická, takže to mi tam trochu překáží (zní to nadneseně). Verš začínající slovem "poprvé" měl čtenáři dát významové vodítko, o čem to je, jakože tam nebyl jen on, ale i nějaká jiná slečna?? Jsem z toho pak lehce v rozpacích a nevím, jak si to vyložit. "odcházela jako ranní káva" - pěkné (jej, to mi připomnělo "jsou ženy jako hořká káva", ale to nic.. asi to taky začíná pomalu být ohrané klišé). :)) Líbí se mi moc i příměr "ležela jsem v papírku od bonbonu". Poslední verš bych vynechala nebo dala jiný. Je oproti zbytku až moc nepoetický. No a ty chyby si prosím oprav. :)

diketak
19. 01. 2008
Dát tip
Jak mám já pochopit, když nechápeš ani ty? :D Oprav si bonbon a překlep v nechutnala. Za začátkem závorky a před koncem závorky se nedělá mezera. Jinak to není, jakožto v kategorii MIMO, špatné. Akorát teď se budu bát vzít nějakou holku za ruku, abych nedopadl jak silvestrovští nešťastníci :)

Grainee
19. 01. 2008
Dát tip
a opravit mi to nejde. nechápu.

Grainee
19. 01. 2008
Dát tip
nechápu čím to,ale něják se mi to spojilo. odděleno to mělo být vždycky po 4 řádcích a poslední věta měla být úplně dole. Děkuju za pochopení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru