Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Energizer

21. 10. 1999
0
0
1670
Autor
Nalim

Věnováno Bibše, stěžovala si, že už jsem dlouho nenapsal básničku.

Ty moderní baterie mají tester energie, stačí stisknout ty dva body. Já mám taky takový, když pohladí mě po duši, na tváři mi úsměv vyraší, tím zářivější, čím zásoby jsou větší. Zkouším to a ... nic. Už nemám energie navíc, než na napsání této básně a pak můj život zhasne. "Energizer! O 25% déle!" Proč já ho nemám ve svém těle? Oči mi už málo svítí, teď už vím co asi cítí elektrické hračky, když jim dojdou baterky. Zbý.va.jí pos..led..ní slo...va: "Ať ... Vás pro...vá.... zí sí Power going down, system halted.
Anonym
01. 11. 1999
Dát tip
hele zkusil sis nekdy ty svoje verse precist
sam sobe nahlas?

Nalim
26. 10. 1999
Dát tip
Dobíjím, dobíjím, ale jde to pomalu i s pomocí kamarádů..... :-))))

slavek
25. 10. 1999
Dát tip
náhodou hezká... PS.... pod jakým systémem Ti to pracuje??? Pokud Win98 tak na to vyšel service pack - systém se zastavuji při příliš malém poklesu napětí.. Takže dobít baterie a hurá zpět do boje!! :-)

Bibša
24. 10. 1999
Dát tip
No, nápad se cení, na misce vah má cenu zlata. Ale tu čajovnu musíme stihnout co nejdřív, opravdu potřebuješ teoretickou lekci o rýmech a veršování vůbec :-) Vidíš, našla jsem si důvod ... já ráda jasmínový ...

Moc děkuji za básničku ...

Anonym
21. 10. 1999
Dát tip
...po jiskricce nadeje opet zklamani: po Trech obrazech opet upsouknuti, ktere pripomina nejspis
versovanky z rozhlasovych soutezi, za coz ale soutezici dostavaji aspon poukazky na zbozi.
Doufam, ze kdyz touto basni autor mne neobohatil, aspon sobe ulevil.

zkumavinka
21. 10. 1999
Dát tip
no... tak versovana basen to asi nebude... ;-)
jinak prvni dve sloky sou dobry (i gdyz teda ta forma by potrebovala opravu... spis na neversovanou, ktera verse nepredstira)... ten zbytek uz tam podle me byt nemusel...

kačka
21. 10. 1999
Dát tip
Bibša? To je životabudič s energií gizeru. A ty vydrž alespoň dopříště, zablikání taky není málo..

Count
21. 10. 1999
Dát tip
Zkus AccuCelly, určitě budeš mít energie na rozdávání a na neustálé zlepšování.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru