Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zatím nevím, jak to nazvat...

20. 01. 2008
19
43
4137
Autor
Grainee

Už asi tak pětatřicet minut chodím před tvým barákem. Už asi tak pětatřicet minut se mi klepe pes. Prej si šel taky se psem.

 ...čekám dál.

Škoda, že tak dokonale znám tvý pohyby.

Škoda,že nemůžu celá natěšená, čekat, že ta osoba v dálce jsi možná ty.

 

doufat

čekat

zoufat

 

 

 

Neboj, v obličeji mám pořád víc kapek z děště.

 

 

Šedesátpět minut.

Vzdávám to.

 

 

V dešti, obalená v prachu, šouravým krokem

se pomalu vracím.

Kamsi zpět.

 

 

 

Teplo, světlo...pokoj.

Tak proč pořád koukám do zadu?

 

 

 

 

 


43 názorů

sidonia
23. 12. 2009
Dát tip
a jeste sem ctela rict, ze prolog se nemusi stydet byt soucasti dila, dava to tomu hlavu a patu (diky cervene niti v podobe minut)..

sidonia
23. 12. 2009
Dát tip
skoda ze to nekonci tim "Šedesátpět minut. Vzdávám to." - byla by to krasna sebeironie je to vp odstate takovy kde nic-tu nic, ale vyvolao to dojem, to je podstatne. u me kladny.

Anetah
22. 11. 2009
Dát tip
první, co se mi líbí... ale to "dozadu" bych opravila ;-) jen se bojím, že je to házení hrachu, už ti to tu někdo radil..

Prosecký
14. 08. 2009
Dát tip
Kdybys opravila chyby a zkrátila to, možná by to bylo na tip.

Grainee
30. 06. 2008
Dát tip
všem díky za kritiku a za zastavení. Taky se mi asi líbí nejvíc ten prolog, to podtím už mi nic neříká :o(

MyKröten
12. 06. 2008
Dát tip
za prolog :)

leenai
10. 06. 2008
Dát tip
těmi to může začínat

Grainee
10. 06. 2008
Dát tip
ona to spíš je taková výpověď.

leenai
10. 06. 2008
Dát tip
škoda, že jiřik přišel dřív =) prolog je geniální (a taky jsem se neubránila smíchu) co se díla týče.. oceňuju, že to není tím nepříjemným velkým písmem (=) .. já vím, já vím, to s hodnocením nemá skoro nic dočinění), navíc není tak úplně k zahození - dobře to vykresluje, jen to nemá tu břitkost úvodu a povídá si to příliš.. sebebolestínsky (ale kdo by k tomu neměl sklony) a šedesát pět se píše zvlášť =)

j_i_r_i_k
19. 05. 2008
Dát tip
No, dílo mi přijde jako zbytečné rozpitvání prologu... Ale prolog, to je pro mě naprosto dokonalá miniatura, která mě donutila nejdřívě vybuchnout smíchy a pak se zamyslet, co za tím textem vše stojí.

palino8
22. 02. 2008
Dát tip
a vymysli názov, chýba...

palino8
22. 02. 2008
Dát tip
ale tie chyby si oprav :o)

Grainee
21. 02. 2008
Dát tip
mockrát děkuju za kritiku.

palino8
21. 02. 2008
Dát tip
dozadu, nie do zadu ;) (rovnako v inom diele: uprostřed, nie u prostřed) je to také melancholické, vcelku statické dielko, ale páči sa mi, a najviac asi toto: v obličeji mám pořád víc kapek z děště záver pôsobí veľmi úprimne a určite by som troška zmenšil tie medzery

výborné* (ten názov domysli;) )

Grainee
21. 02. 2008
Dát tip
právě že byly. Ale už je to zamnou...snad. Dík za kritiku :o)

bobotic
21. 02. 2008
Dát tip
Hmm, dobrý. Ten prolog jjj Neboj, v obličeji mám pořád víc kapek z děště. --- Tak pozor aby nebyly moc slaný :)

Grainee
17. 02. 2008
Dát tip
děkuju

neroušek
17. 02. 2008
Dát tip
Dobrá forma i obsah. A název? Život je průser!:)

Grainee
16. 02. 2008
Dát tip
on se fakt klepal. a byl mi ho líto,že kvůli mě a mým problémum musí stát v děšti, čekat, koukat na mě...mrznout. Kvůli němu jsem šla taky domů. jinak bych tam stála asi ještě teď. zoufalý, vím. Uznávám, že básnička je strohá. Musela jsem ale rychle něco napsat, jenže jsem vlastně nemohla, jestli chápeš? Jinak dobrou noc :o)

Grainee
16. 02. 2008
Dát tip
no jo no. mě to něco dalo, takže svůj účel to aspoň pro mě splnilo a zrovna tadle básnička nebyla psaná pro někoho. no ale každopádně děkuju za kritiku. Akorát si mě naštval s tou náctiletou. Jsem sice náctiletá a jsem za to ráda, ale myslím, že 15 už mi není. bylo to o příteli se kterým jsem 2,5 roku, takže pro mě to nebylo jen takové nevydařené randění. ale to už jsme jinde.

pété
16. 02. 2008
Dát tip
no tak klepe se mi pes...jako recese dobrý, ale pak následuje popis situace jak ze slohovky Nepodařený den žáka čtvrté třídy pomocné školy..nic nového mi to nedalo a pochybuju, že vůbec někomu jo...Takové popisné útržky bez atmosféry, bez obrazů, bez zajímavách obratů, dvakrát děšť a už jsme doma.

Grainee
16. 02. 2008
Dát tip
ehm. dík. no to víš mi náctiletí. takovou kritiku jsi ani psát nemusel, nic mi nevzala a zároveň ani nedala

pété
16. 02. 2008
Dát tip
ano, nacitilte zoufani a fnukani pri nepovedenem randeni.asi tak

3D-chleba
07. 02. 2008
Dát tip
za prolog dik

koukej raději dopředu,milá....,chce to čas***

Honzyk
21. 01. 2008
Dát tip
...hele, ja taky ne...teda s tim nazvem, ale fakty ze ne.........

Grainee
21. 01. 2008
Dát tip
on se fakt klepal. a byl mi ho líto,že kvůli mě a mým problémum musí stát v děšti, čekat, koukat na mě...mrznout. Kvůli němu jsem šla taky domů. jinak bych tam stála asi ještě teď. zoufalý, vím. Uznávám, že básnička je strohá. Musela jsem ale rychle něco napsat, jenže jsem vlastně nemohla, jestli chápeš? Jinak dobrou noc :o)

jak by řekla jedna děsně moudrá písmačka: "musí se to odžít" :) co se díla týče, pro mě je dost suchý, necítím z něj tu zoufalost, to čekání, tu malou naději, která vždycky, mrcha, v člověku je "Už asi tak pětatřicet minut se mi klepe pes." - tohle v prologu mi málem přehlušilo celý dílo :)

Grainee
20. 01. 2008
Dát tip
moc děkuju. problém je v tom že to není idol, ale přítel se kterým jsem byla 2,5 roku. a vlastně možná ještě idol je. a to je to nejhorší. ale to je fuk. kuju za kritiku.

reinka
20. 01. 2008
Dát tip
:o))))))))))taky jsem kroužívala nenápadně kolem domu svého idola :o))))))))))

Ay´Le
20. 01. 2008
Dát tip
nemuzu ti rict ze to bude v pohode pac sama nic ted v pohode nemam..ale clovek se musi smirit s takovejma ranama pod pas..ze se az obcas sama divim ze to jeste muzu vydrzet.. tady asi pomuze jen cas..aspon castecne..nebo se to treba nejak hezky vyresi nikdy nevis:)

Grainee
20. 01. 2008
Dát tip
Dík. Jsem ráda za každou kritiku. Ale ted mi to moc nepomohlo, protoze jsem se asi tak pred hodinou vratila z toho hodinovyho cekani. Tak jsme jeste asi precitlivela...No ale vlastne mas pravdu. nic na tom neni. Ono to zitra bude zase všecko jinak. Jako obvykle. Ale i tak dík aspoň za nějákej názor.

Ay´Le
20. 01. 2008
Dát tip
takova typicky nactilete zoufala:)

Grainee
20. 01. 2008
Dát tip
?

Anyz
20. 01. 2008
Dát tip
Neboj, v obličeji mám pořád víc kapek z děště. ale to jen protoze prsi :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru