Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

svátek má Blažej

02. 02. 2008
12
11
1963
Autor
aleš-novák

milé čtenářstvo budiž tímto nenápadně upozorněno, že následující týden je vydávání kalendária nejisté. Nevím, jestli na hřebeni Krkonoš bude připojení k síti, o připuštění mé osoby ani nemluvě...Sypejte ptáčkům.

kam na jarní prázdniny?

přece

do Pece

(ale bez PC)

  

jaká je však naděje

že nebude potřeba

doktora

Blažeje?

  

s nohou v sádře

dám si panáka

jak jinak přežít

na horách

bez Písmáka?

 


11 názorů

Noe1
12. 02. 2008
Dát tip
:-)))) je fajn, že si přežil vlila ti Pec mízu do žil?

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
"přece do Pece (ale bez PC)", to je super hříčka:-) A aktuální... Paráda* (jenom bacha v lesích na babu jagu, k té do pece radši ne, i když v zimě svádí ohřát se:-) )

hahaha, danha*

danha
03. 02. 2008
Dát tip
nezlom si srdce - steskem po nás :))))))*

Oldjerry
02. 02. 2008
Dát tip
Klidně si zlom nohu, budeš dřív zpátky. Nezlom si ruku, blbě se s tím píše. *

Janina6
02. 02. 2008
Dát tip
Přeju hodně sněhu!*

avox
02. 02. 2008
Dát tip
Doufám, že vidina sádry tě neláká, bez gypsu taky si můžeš dát panáka... :-)) */

Marcela.K.
02. 02. 2008
Dát tip
...budu po noční, v kostele bych usnula :-) Alfi...nevolej čerta :-)

Háber
02. 02. 2008
Dát tip
na svätého Blažeja dávajú kňazi v kostoloch po omšiach svätoblažejské požehnanie ľuďom proti chorobám hrdla. Pred niekoľkými rokmi mi zistili nález na štítnej žľaze, kde okrem iného našli aj kameň a tak som šiel 3. februára do kostola, kde mi náš pán farár Roman Fridrych dal svätoblažejské požehnanie chorôb hrdla. A kameň zmizol!!! Pýtal som sa na to lekárov, ale tí ako duše ateistické :))) vyhlásili, že zrejme predtým na snímke videli niečo iné:))), že kameňn zmiznúť nemôže:))) a tak vieme každý svoje - choďte zajtra na omšu a nechajte si po omši požehnať - to Vám na hrdlo priložia dve hromničné sviece prekrížené do kríža - veľa šťastia všetkým**********(dnes sú Hromnice:)))

Ó
02. 02. 2008
Dát tip
...v Peci...radím Blažeji...vyměň Písmák za ženy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru