Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déšť

03. 02. 2008
12
33
2946
Autor
jazzgirl


Odpověď šeptá

i do ticha před bouří -

Nikdo se neptá.

 
 

33 názorů

jazzgirl
27. 02. 2009
Dát tip
Děkuji moc.

Impresse
27. 02. 2009
Dát tip
*


jazzgirl
07. 06. 2008
Dát tip
To já děkuji:-)... A video jsem tam přidala teprve před pár dny a myslím, že pocitově je té básni blízké...

meditační okamžik - díky ***

jazzgirl
13. 02. 2008
Dát tip
No vida:-). A jak bylo na horách? Doufám, že nelilo:-).

je v tomkousek poezie koukat se jak venku lije a sušit svou mokrou košili...(Nerez 1985 asi...)

jazzgirl
06. 02. 2008
Dát tip
Sluní, díky moc za přání hezkého rána a za povyprávění romantického zážitku... Takové já ráda:-).

duhu miluji:o) mám ráda déšť v létě... loni v Mandré v létě bylo nádherně a pak začalo pršet a ta duha,ta byla překrásná a moře...kouzelné..,takové opuštěné místo v Mandré.. hezké ráno,hvězdičko:o)

jazzgirl
05. 02. 2008
Dát tip
Děkuji moc, sluní:-). To víš, že já radši sluníčko:-). Ale ono se s deštěm nevylučuje, a pak ta duha... hmmm...

hezké*

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
ruprecht: S tím děkováním, to je přece jasné:-) To se musí, jsem girl z old školy:-)... Takže děkuji i tady:-)! IVO: I malý tip od velkého IVA potěší:-) Děkuji moc! Janina6: Děkuji moc za naděje do mě vkládané, je to milé a potěšující!

Janina6
03. 02. 2008
Dát tip
Malá hra. Ale určitě máš i na větší...*

IVO
03. 02. 2008
Dát tip
Překlad ze seniorštiny, což jest odrůda tzv. pigeon English, zní: nestojí to za mnoho. Já myslím, že za malej ¨T ano.

ruprecht
03. 02. 2008
Dát tip
já ti dám tip, protože tak pěkně děkuješ... :-) ale nemusíš, není zač... :-))

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
Děkuji moc, avox, to mě potěšilo!

avox
03. 02. 2008
Dát tip
Déšť můžu ve všech podobách, dokonce i když odpovídá netázán... :-) */

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
Díky, hvězdí, mám radost:-).

hezky :-) *

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
SENIOR: To nad tím je pro Tebe. Rabb: To nic, neva:-). Dnes totiž neprší, tak není ta správná atmosféra:-). Aspoň u nás teda:-).

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
Jojo, hezká:-). Obzvlášť pro nás jazykozpytce stále pramenem poznání a při dobré náladě i důvodem k pousmátí:-).

Rabb
03. 02. 2008
Dát tip
hmm.. paradox.. jakési očekávání v tom vidím.. ale že by mi to stačilo.. ..asi tohle dílko, řekněme haiku, nějak jako neprokouknu, mno..

SENIOR
03. 02. 2008
Dát tip
Odborná kritická literočeština.

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
Co jest to za jazyk, smím-li se ptáti:-)? Jak psáno jest, jeví se býti jazykem zastarávajícím, ježto není schopen okouzliti více, než mé básně okouzlovati jest snahou:-). Dík za návštěvu, Seniore, ráda si hraju:-).

SENIOR
03. 02. 2008
Dát tip
Objevem se zde zřejmisticky není konáno. Vyjádřivé jakoby spíšero jen dobré autorske seznitivace k jevům u jichžvěk bývá přítomenským. Nehodnoceno.

Honzyk
03. 02. 2008
Dát tip
..celej ja, rika i mama:)) chvilku neposedim..)))

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
Honzyk: Jaképak "pro sovu", když máme hudební výchovu:-D! Honzyk, Honzyk, jen dostaneš vysvědčení a už zas nevíš, která bije:-D.

Honzyk
03. 02. 2008
Dát tip
...jiste pani ucitelko:)) ano, pani ucitelko:) uz makam pro sovu do kabinetu, pani ucitelko.)).D

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
Honzyk: Áááno, ááá je správně:-D Ale béé taky:-) Díky moc:-).

Honzyk
03. 02. 2008
Dát tip
...tak ja teda tu prvni...*

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
Honzyk: Nech prostor fantazii, vyber si možnost, kterou bys raději:-). thalina: Děkuji moc, mám radost:-)

Honzyk
03. 02. 2008
Dát tip
...jo, destnik nenosim, ani nemam....v tomhle jsme zajedno...:)) ...ale ted nevim, tady by "Odpoved" sama mohla septat, ci byti septanou..(?). ---nabizi se, samo, druha varianta, ale ani ta prva by nebyla k zahozeni....(?)...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru