Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U lékaře

09. 02. 2008
16
42
5420
Autor
papouch

to není o mně!!! .-)

"...no tak pane Papoušek, svlékněte se do půl těla, já si vás poslechnu... dýchejte zhluboka!"
(Chrrrcht pííísk, chrrchly chrrcht píísk...)
"Vy si dáváte první cigaretu hned jak se proberete, viďte?"
"Chrrchly ...nóó, jóó..."
"V kolik to je asi tak hodin?"
"Hmm, tak v jedenást..?"
"Vy vstáváte tak pozdě??!"
"Néé, vstávám v sedm..., ale na to abych se probral potřebuju tak tři kafé a pět, šest cigaret..."

42 názorů

říkalo se o Husákovi: v sedm čůrá v osm kaká v devět vstává...

j_i_r_i_k
20. 02. 2008
Dát tip
K tomu, ze nove vtipy nevznikaji: Hraji si Pepicek s Marenkou na piskovisti. "Marenko, pojd si hrat na doktora." "Dobre Pepicku, naval 30 korun."

papouch
13. 02. 2008
Dát tip
klepu! se zimou! .-))

papouch
12. 02. 2008
Dát tip
Mistr!! Mistr se ozval!!!! Ať žije mistrrrrr!!!! dovolím si avíznout hrbolům..

katugiro
12. 02. 2008
Dát tip
Jistě, je to BLBÉ a SMUTNÉ, ale přišlo mi to vtipné a vůbec, co se budu komu zodpovídat u blbůstky! *

Bacil
11. 02. 2008
Dát tip
náhodou, to je úspěch, že se vůbec (aspoň v těch jedenáct) probereš :-) A tak :-)

j_i_r_i_k
11. 02. 2008
Dát tip
Ale kdepa, jsou i nové vtipy, pokrok přináší nové technologie, nové věci, nové činnosti a tedy i prostor pro nové vtipy.. Něco jiného je, že to bude většinou humor pro hrstku zasvěcených...

papouch
10. 02. 2008
Dát tip
j_i_r_i : všechny vtipy jsou vlastně starý .. vymyslet něco nového asi už nejde .. :-) Jak říkával Mozart: Nic nového složit nejde. Všechno už napsal Bach! :-))

j_i_r_i_k
10. 02. 2008
Dát tip
Variace na starou pointu, ale zas je to aspoň vtip, u nějž je znám (neprofesionální) autor, takových není mnoho...

Janina6
10. 02. 2008
Dát tip
:-)*

Oldjerry
10. 02. 2008
Dát tip
Promiň, Papouchu, už se tu neukážu : ty jsi projevil obrovský smysl pro humor, jenomže pohříchu jen pro svůj vlastní, jinak jsi hrubián. Kdybys o tom pochyboval, tak si přečti, cos mi napsal. Jediné, co se mi zdá na tom správné je to, že asi nejsi tak velký, za jakého jsem tě považoval, nebos to psal pod vlivem, což by tě omluvilo...

dělej něco se sebou, nebobo ze sebou?...nevím jsem v piči, ale brzy se spolu vožerem. nebojte se nic papoušku

sidonia
10. 02. 2008
Dát tip
ha ha haaaaaaaa šššššššššššššššššššššššššššššššš.)))))

hašigora
10. 02. 2008
Dát tip
mne se to libi a posilam tip:o)...papoucha se zastavat nebudu, on to zvladne sam:o)

Zbora
10. 02. 2008
Dát tip
Já se proberu vždycky těsně před tím, než bych měl jít spát. Mám to už od dětství. U rodičů jsem se setkal s nepochopením, u zaměstnavatele je to podobné. Ovšem mně osobně to velmi vyhovuje.

Marcela.K.
10. 02. 2008
Dát tip
E... hele, spadlo sem dolů :-))) blbý E :-p

Marcela.K.
10. 02. 2008
Dát tip
...tak to zkus obráceně, třeba pak budeš psát VESLÝ :-)))

papouch
10. 02. 2008
Dát tip
mylé.. VŽDYCKY vstávám (s) ocáskem vzhůru!! :-P .-) no fuj, no ;-)

Marcela.K.
09. 02. 2008
Dát tip
Papouchu, že ty jsi dnes vstával ocáskem napřed ?!! :-))))

papouch
09. 02. 2008
Dát tip
Poslyšte pane přechytralý Oldjerry, a jakpak vy víte, jak jsem velký??? Oříšek si strčte vítekam. Pokud nechápete VTIP (taková kategorie tu není) tak se laskavě nacpětě těmi oříšky a zapijte to fernetem, třeba se udusíte, nebo vyrobíte jinou srandu .. :-P

papouch
09. 02. 2008
Dát tip
mylé ale já píšu pouze BLBÉ a SMUTNÉ věci .. tak jestli se chceš zasmát, tak čti raději třeba .. chroustjazze! .-)

Oldjerry
09. 02. 2008
Dát tip
Takovej velkej papouch a píše jak mladý andulák... za to nejde dát ani oříšek... no jako miniskoropovidálka by se to - snad - dalo uznat.... čtvrt tipu (sakra - to tu není ani vidět ).

Diana
09. 02. 2008
Dát tip
Chacha, to se ti povedlo! (Ale je to dost fujky) T***

Marcela.K.
09. 02. 2008
Dát tip
Já nejsem žádnej pták :-ppp a číst si budu koho budu chtít :-pppp a chci se zasmát, tak napiš něco vtipnýho!!! Tohle je jen blbý a to je málo :-))) a neurážej se, pak pelicháš pro nic za nic :-))))

papouch
09. 02. 2008
Dát tip
mylé tak si trhni pařátkem a nečti mě :-P :-))

Marcela.K.
09. 02. 2008
Dát tip
Pan Papoušek asi hnusně smrdí :-( A celý to je teda hodně blbý :-( ani na tip ne...jsem se ani nezasmála :-(((

Vaud
09. 02. 2008
Dát tip
vstavat a cvicit :-))!! zrovna jsem mel cestou na plaz odpoledni cohibu, tak se muzu zlobit na kuraky jen malo :-))

Natasha_
09. 02. 2008
Dát tip
...a co takhle ranní rozcvička, jogurt a džusík, ehm :---)

papouch
09. 02. 2008
Dát tip
Mue ale kdepak, papoušci přece nekouří .-)

take vstavam v sedm a probiram se v jedenact - citim s tebou :_)

daddy
09. 02. 2008
Dát tip
ale no tak... :)

papouch
09. 02. 2008
Dát tip
dady copa, je to až tak moc blbýý?? :-(

daddy
09. 02. 2008
Dát tip
tos sám vemeslils? neny možná....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru