Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PLáč hrdinY

11. 02. 2008
2
25
2413
Autor
pavli

Jezdci stojí moc se bojí

Trubka už tě volá k boji

Všude chaos plno strachu

Nesmíš utýct milý brachu

Vzpomeň na ní

Na svou paní

Osud země

Je v tvé dlani

Chyť se kopí

,,Milí Vale''

Bojuj čestně

Za svého krále

Krev na zem

zvolna cáká

Smrt na konec

boje láká

Slzy v očích

Plane reci

Ritíř v zbroji

Leží v křeči

Zbraň se tupý

V slzách klečí

Jako malej

 Rytíř brečí


25 názorů

Myšlenka krásná

Za svého krale utiekol rytmus záver zase out of rytmus, škoda, toto malo čosi do seba...

Lúmenn
12. 02. 2008
Dát tip
Mě se vcelku líbí (až na ty děsné hrubky) ale má tu tu atmosféru bitvy, alespoň já ji tam cítím. Lepší občas psát upřímné říkanky s hrubkami, než vykonstruované bláboly z literárního slovníku. Za to že je to jeden z prvních pokusů dávám tip :)

Noe1
12. 02. 2008
Dát tip
super, avíza jsi objevil ... teď sice žádná tvá replika nepatří mně, ale když už jsi mi to avízo popslal, připomenu se svým názorem, že by možná bylo fajn nejprv opravit ty hrubky, co tomu říkáš? ;-)))

pavli
12. 02. 2008
Dát tip
dekuju si asi jedina komu se to libi

palino8
12. 02. 2008
Dát tip
sorráč, mimo mňa ale Fairiella to napísala skvostne ;)

Fairiella
12. 02. 2008
Dát tip
A_L: nevím, cos tím chtěl říct, myslíš že tehdy všichni věděli, kdo to je? A tady vo žádnýho voloďu nejde, tak nevím, proč to vytahuješ, raději piš něco k tomu dílu, co je úúúplně nahoře...hm? Zdá se mi, jako bys chtěl navodit dojem "známá firma Fairiella" ... ach jo, přijde ti naprosto směšný, že někomu radím, ať používá interpunkci a přečte si po sobě svoje dílo? ...

Honzyk
12. 02. 2008
Dát tip
...jako ukolebavka Hradni straze...proc ne..?.)))

Noe1
11. 02. 2008
Dát tip
Fairiella: valím oči ... napsala si to přesně a velmi moudře

Fairiella
11. 02. 2008
Dát tip
pardon, že se to odeslalo dvakrát

Fairiella
11. 02. 2008
Dát tip
dám ti jen takovou radu - nesnaž se omlouvat, když ti někdo napíše, a nebude sám, že děláš ty a ty chyby; slovy "jsem puberťák" se spíš shodíš... o nějaký puberťačení tady nejde, tady jde o to, že kdo píše, musí mít ke vztahu nějakej vztah a jazyk si pak udělá vztah k němu. Zkus psát s interpunkcí, pro začátek... a taky si po sobě třeba pětkrát přečti, co jsi napsal, a nedávej to sem s překlepy a očividnými pravopisnými chybami (tedy pokud je uvidíš po tom pátým přečtení sám). Jde o to vážit si jazyka, i když škola působí opačným dojmem.. kašli na to, zkus si uvědomit, že čeština je krásnej a barevnej jazyk. Když ho zabiješ absencí interpunkce a chybami z nedbalosti, vlastní obsah básničky nebude nakonec zajímat nikoho...

Noe1
11. 02. 2008
Dát tip
no náhodou má rytmus ... aspoń na začátku ale proč bez diakritiky? pS: příště avízo prosím

Fairiella
11. 02. 2008
Dát tip
dám ti jen takovou radu - nesnaž se omlouvat, když ti někdo napíše, a nebude sám, že děláš ty a ty chyby; slovy "jsem puberťák" se spíš shodíš... o nějaký puberťačení tady nejde, tady jde o to, že kdo píše, musí mít ke vztahu nějakej vztah a jazyk si pak udělá vztah k němu. Zkus psát s interpunkcí, pro začátek... a taky si po sobě třeba pětkrát přečti, co jsi napsal, a nedávej to sem s překlepy a očividnými pravopisnými chybami (tedy pokud je uvidíš po tom pátým přečtení sám). Jde o to vážit si jazyka, i když škola působí opačným dojmem.. kašli na to, zkus si uvědomit, že čeština je krásnej a barevnej jazyk. Když ho zabiješ absencí interpunkce a chybami z nedbalosti, vlastní obsah básničky nebude nakonec zajímat nikoho...

pavli
11. 02. 2008
Dát tip
ja nemam s husem nic spolecnyho a asi se shodneme ze tohle dilo je nic moc

Noe1
11. 02. 2008
Dát tip
no jo, ale Hus za husity nemůže. Měl by se s jeho nabodeníčky smířit ...

pavli
11. 02. 2008
Dát tip
krasne?? si asi jedina no chyby sou tam z duvodu pochopeni ze sem jen pubertak ale casem zmizi

moc krásné - ale prosím tě oprav si ty gramatické chyby!!!! :))))***

pavli
11. 02. 2008
Dát tip
ne nemam husiti nam dost vzali po strance zaznamu literatury a i vyvoje tohle fakt nemusim jen sem napsal kravinu se stava i lepsim ... snad

Noe1
11. 02. 2008
Dát tip
mili brachu proc bez interpunkce? ty nemas rad Husa a tvrde y priznej se !!!

pavli
11. 02. 2008
Dát tip
no jo ulet ae pisu upa prvni basnicky tak me dejte sanci treba jednou petrusha poisne ze to uslo treba

moorgaan
11. 02. 2008
Dát tip
no tohle je spis rikanka..tady se zasmeju s petrusou.-)))

pavli
11. 02. 2008
Dát tip
tak dik no

Petrusha
11. 02. 2008
Dát tip
hehehehehe .... vyvolalo tu u mna hystericky zachvat smiechu ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru