Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Problémy s Písmákem

14. 02. 2008
1
81
4679
Autor
Smíšek:-)
Zdravím všechny, objevily se velmi zásadní problémy s načítáním stránek serveru Písmák.
Načítání trvá někdy až 45 minut! To musí čtenáře jednoznačně odradit od četby dílek!
Vyzkoušel jsem různé způsoby se sem dostat včetně nejrychlejších typů připojení, ale bez výsledně.
Chyba musí být zde, ví o tom někdo více? Taky se Vám to stává???
Předem díky za produktivní informace. -sm-

81 názorů

Smíšek:-)
29. 02. 2008
Dát tip
Díky moc! Stojí za to šetřit čas! Díky! :)

Dero
29. 02. 2008
Dát tip
Někdo vrátil jednu moji dílčí úpravu do původního stavu. Asi šotek nebo nepozorný já. (doufám) Omlouvám se - vše by zase mělo svištět jako původně.

Dero
29. 02. 2008
Dát tip
Ahoj Smíšku, zpomalení porozuji taky, ale marně přemýšlím, proč k němu dochází. Něco zkusím, ale negarantuji, že to pomůže. Hlavní díl optimalizace už je bohužel za mnou. -- D.

Smíšek:-)
29. 02. 2008
Dát tip
Zdravím, píši ohledně opětovného zpomalení na Písmáku. Vzhledem k tomu, že již třetí den zaznamenávám pomalý login, avšak netrvá již 45 minut, ale zhruba 20 min. i načítání stránek se seká okolo 1-1,5 minuty, dříve to jelo bez problémů, netuším čím by to mohlo býti...?! Nešlo by to zase nějak nakódovat?? Díky za iniciativu.-sm-

děkuji také:o) hezký den!

Muamarek
25. 02. 2008
Dát tip
Dík za zprovoznění :-)) Muamarek

papouch
22. 02. 2008
Dát tip
:-))))

Dero
22. 02. 2008
Dát tip
papši, dobře, v ostatní hodiny ti zablokuju přístup :o)

papouch
22. 02. 2008
Dát tip
odteď začnu chodit na Písmák pouze od 3.30 do 5.00, abych mohl prskat a nadávat!!! ;-)

j_i_r_i_k
22. 02. 2008
Dát tip
Dero: Díky Tobě, tak to se pak nemůžu divit, že mi to ráno nešlapalo, když finišovali zálohování. :)

Diana
22. 02. 2008
Dát tip
Chválím! Také jsem zaznamenala zlepšení!

Smíšek:-)
22. 02. 2008
Dát tip
To jsou super zprávy, díky moc za iniciativu! -sm-

dadik
22. 02. 2008
Dát tip
tobě dík

Dero
22. 02. 2008
Dát tip
Všem. Tak jsme to domluvili následovně: protože délka zálohování je proměnlivá a špatně se monitoruje, tak se zálohování bude pravidelně spouštět o půldruhé hodiny dřív, tj. už ve 2.30. Protože jeho rozjezd server příliš nezatěžuje, výrazné zpomalení se očekává až někdy v době mezi 3.30 a 5.00, kdy na Písmáku téměř nikdo není. Skončit by mělo nejpozději do 5.30. Snad to situaci pomůže. Díky za trpělivost a vaše reporty k problému. (avi dassler)

dadik
22. 02. 2008
Dát tip
aha, jasně díky....:)

Dero
22. 02. 2008
Dát tip
Dadi, dneska jsem tu po šesté byl a byť trochu zadrhnutě, přesto se pohyboval. Rozhodně nezpochybňuju vaše problémy, jen naznačuju, že doby jsou individuální. Zrovna vedu komuniké se serverovnou a ti mi tvrdí, že zátuh kolem šesté je způsobený končícím zálohováním. Chci po nich přesné údaje odkdy-dokdy zálohování probíhá, abychom mohli vyladit jeho dobu tak, aby zatěžovalo co nejméně uživatelů (tj. končilo nejpozději v 5.30).

dadik
22. 02. 2008
Dát tip
Dero, já sem chodím po šesté každý den, řekla bych že úderem šesté to "zdechne", nedostanu se sem půl hodiny i víc....používám dva prohlížeče, mozzila a explorer, na obou je to stejný bohužel

Dero
22. 02. 2008
Dát tip
Ahoj Smíšku, já jsem tu ráno byl a tuhnutí pozoroval. Sice u mě přihlašování trvá maximálně dvě minuty (zkus jiný prohlížeč), ale i přesto je to stav, který je podezřelý. Každopádně tento problém už není v kódu písmáka, ale někde na trase. Dovolil bych si otipovat, že přímo v serverovně. Řeším ho.

Smíšek:-)
22. 02. 2008
Dát tip
Dobré ráno, musím bohužel říci, že situace se od včerejška vrátila do normálu..(!). Včera ráno jsem se sem nedostal vůbec během 1 hodiny a dnes opět 45 minut jsem musel čekat. Ano.. teď mi to naběhlo po 45 minutách! Skvělé! Už je to vážně obtěžující. Zvažoval jsem i migraci na jiný server, ale doufám, že to nebude potřeba. Zdraví -sm-

j_i_r_i_k
20. 02. 2008
Dát tip
A co když mi tu ránu dala podlaha? To se blbě vrací...

papouch
20. 02. 2008
Dát tip
..někdo Ti dal ránu?? Tak mu to oplať!!! .-)

j_i_r_i_k
20. 02. 2008
Dát tip
Neměřil jsem to, ale ráno než jdu do práce mám s Písmákem prostě smůlu, než se přihlásím, už musím jít, přes den a večer už je to v pohodě... Ale ta rána.

Rabb
19. 02. 2008
Dát tip
já bych se snažil odeslat to skvělé dílko pořád dokola i stovkou otázek bych se proklikal rychlostí datlí hlavy tlučící do stromu ano ano ano! já bych to dokázal :-)

domin.go
19. 02. 2008
Dát tip
papouch: "opravdu jste přesvědčen o tom, že toto příšerné dílo chcete odeslat?" +)))))))))) to není tak špatnej nápad!

domin.go
19. 02. 2008
Dát tip
chrouste žádej si třeba trest smrti, ale proč mi to proboha avízuješ

dost ostrej..ne,nemyslím,myslela jsem všeobecně...,že se stále učíme hezký den:o)

papouch
19. 02. 2008
Dát tip
..naopak, kvalitě děl to spíše ubere, páč když to bylo pomalé, tak to odradilo rychloplácače a chrliče .. teď když je to rychlejší, tak se začnou objevovat takové ty srajdy, co grafomanští trotli píšou rovnou do počítače a odesílají, aniž by si to po sobě přečetli... Žádám vedení o okamžité zpomalení a umělé prodloužení odezev! Taktéž žádám o okamžité odblokování chrousta a veřejné exemplární zfackování všech, kdo ho má v neoblíbených! Druhá věc je, že nyní si nemám kdy uvařit a vypít kafe. Dřív to šlo mezi jednotlivými kliknutími! Když to bylo pomalé, tak autor si mohl zavčas rozmyslet, co pošle, co ještě opraví... K odeslání díla došlo až v době, kdy autor byl již vzbuzený (měl v sobě snídani a dvě kafe), při smyslech (mmch. někteří ze zdejších autorů nejsou při smyslech nikdy) a měl jakous-takous soudnost. Žádám tedy proto znovu a důrazně o zpomalení Písmáka a prodloužení odezev (u některých "takyautorů" klidně až na dvě hodiny). Některým lidem zavést i ztrácení děl a odkopávání těsně před odesláním díla či kritiky. Vybraným autorům navíc zavést speciální sérii navazujících klikacích okýnek s dotazy jako [ Jste si jist, že chcete toto dílo odeslat? [ano]/[ne] ] [ Jste si skutečně jist, že chcete toto dílo odeslat? ] [ Opravdu jste přesvědčen o tom, že toto příšerné dílo chcete odeslat? Nechcete si to raději po sobě přečíst?? ] [ A co ty pravopisné chyby!! Stále jste si jist, že toto dílo zaslouží odeslání??!?! ] atd... a poslední okno: [ Dílo bylo sice odesláno, ale nepodařilo se ho uložit, zkuste ho prosím napsat znovu! ] Tyto úpravy žádám zavést ihned a nezvratně.

rychlé i po ránu, bezva ;)

myslíš chrouste? stále se učíme,tak hned neshazuj... krásné ráno:o)

dnes to šlo tedy rychleji..děkuji za to,ovšem proč se nezobrazuje počet reg.či anonym.čtenářů díla jako předtím? já vím,není to důležité,jen jsem si toho dnes všimla.. hezký den:o)

Smíšek:-)
19. 02. 2008
Dát tip
ať se s tím stalo cokoliv, tak dnes na jeden klik, blahopřeji! doufám, že to vydrží! díky!

daddy
19. 02. 2008
Dát tip
a už máme opět moře času na vaření kafe, mezi jednotlivými kliknutími...úderem šesté..:((

daddy
19. 02. 2008
Dát tip
teď jako blesk...:)

neroušek
18. 02. 2008
Dát tip
Bravo Dero,koumáku,neroušek pozoruje změnu k lepšímu a blahopřeje Derovým šikovným českým ručkám.

Smíšek:-)
18. 02. 2008
Dát tip
jo.. nyní to jede příjemně, což je super. Přesto na aktuální info si musíme počkat na zítřejší ráno;) (dneska ráno se mi to zase načítalo 45 min!), vzhledem k tomu, že to bylo tedy upraveno, uvidíme zítra ;) .. skvělé, zatím díky!

Rabb
18. 02. 2008
Dát tip
jo.. je to rychlejší.. švihá to jak hlesk.. upravuj dál, dero, upravuj dál.. ..chceš, donesu ti klidně svačinu..:-)

jalousie
18. 02. 2008
Dát tip
Je to lepší! To by jeden nevěřil :-))

daddy
18. 02. 2008
Dát tip
uvidíme co ráno, po šesté...:) dám vědít jinak díky tobě*

Dneska mi to přijde nezvykle rychlé, díky, Dero! :-)

Dero
18. 02. 2008
Dát tip
Kód byl dnes k 19.00 upraven, aby podával vyšší výkony. Píšu si aplikaci, která to bude do budoucna měřit. I tak je ale pro mě důležitá okamžitá odezva od vás, jestli pozorujete zlepšení či nikoliv. Díky.

palino8
18. 02. 2008
Dát tip
bezvýsledně, nie bez výsledně skús širokopásmové pripojenie

Rajmund
16. 02. 2008
Dát tip
Kolem sedmé ráno v pohodě.Přihlásím se, nasnídám, umeju nádobí, skočím nakoupit a už mi pomalu nabíhá stránka-ještě stihnu uvařit kafe.

jalousie
16. 02. 2008
Dát tip
Mám stejný problém. Děkuji za všechny hvězdičky Smíšku :-)

daddy
16. 02. 2008
Dát tip
jinak pokud se člověk nechce přihlásit tak anonymně číst si jakž takž jde, sem tam.... :)

daddy
16. 02. 2008
Dát tip
Deroušku nejmíň třičtvrtě hodiny mi trvalo dnes zalogování...asi tu teď nejsi? mezi šestou a sedmou je to pravidelně takhle fakt..

Dero
16. 02. 2008
Dát tip
Tak jsem si to dneska probděl. V jednu v noci načítání stránky do deseti sekund, mail do minuty. Ve dvě v noci stránka do tří sekund, mail do pěti. Ve tři v noci jsem si připadal jako v jiříkově vidění, protože mi písmák švihal tak rychle, že jsem pro jistotu promazal cache. Ve čtyři to samé. Teď v pět třicet stránka do deseti sekund, mail do půl minuty. Z toho plyne jediné, zálohováním to není. Je to záhada. Velká záhada.

romale
15. 02. 2008
Dát tip
2-5 min/stránka

Dolfiness
15. 02. 2008
Dát tip
tak 3-5 minut.. proto když chci číst víc dílek, tak si jedno otevřu třeba v dalším okně :) ale dá se to přežít a zatím dělat třeba něco jiného.. např. jít si uvařit čajíček, Smíšku ;-)

Arha
15. 02. 2008
Dát tip
mně se spís stává že mě to třeba po dvou minutách nečinnosti odhlásí... ale pomalejší to poslední dobou rozhodně je!

Kocour22
15. 02. 2008
Dát tip
45 min.?To se mi nikdy nestalo.Ani ráno.Mám přip. 2.4 Mb/s.Max. 1.min. mi to trvá.A moje přip.není moc rychlé...

Dero
15. 02. 2008
Dát tip
daddy, děkuju za informace. Kontaktuju server-housing a přeptám se na konkrétní informace o zátěži.

daddy
15. 02. 2008
Dát tip
Dero ráno je to nejhorší, myslím tak mezi šestou sedmou se sem nedá někdy vůbec dostat....a je to pravidelný a dennodenní

Dero
15. 02. 2008
Dát tip
Takhle, já tu ráno nebývám, takže to nepozoruji. Ale pokud je situace skutečně kritická, pak je možné, že ještě dobíhá zálohování. To, tuším, startuje ve 4.00. Nevím však, jak dlouho trvá. Rozhodně by ale nemělo do ranního provozu zasahovat. Pokud tomu tak snad je, pak je něco prohnilého... ale to sami dobře víme. Kéž by šlo zrychlit písmáka přepnutím jednoho čudlíku.

Smíšek:-)
15. 02. 2008
Dát tip
Rabbe 45 minut je jen průměr a to myslím doslova. Je to vskutku nepříjemná věc a to nežertuji. Viz ostatní komentáře. Technická ostuda Písmáku!

Rabb
15. 02. 2008
Dát tip
..ale bývávalo to tady i horší.. nebojte, všechno je otázkou času.. :-)

Rabb
15. 02. 2008
Dát tip
bývalo to lepší.. ..ale zsae tak hrozný to není. 45minut? není to přehnané?

Propánajána! Ano, dneksa ráno se mi to několikrát po sobě seklo - ale pak se to najendou rozběhlo. Je to nemilé, ale doufám, že dočasné a myslím, že písmák za to stojí. Tak :-)

přesně tak,Smíšku,mám stejný problém.. přihlásím se a nic....

Muamarek
15. 02. 2008
Dát tip
V poslední době je to děs a hrůza - skoro hodinu :-)) Muamarek

Smíšek:-)
15. 02. 2008
Dát tip
Dneska se má trpělivost otřásá v základech, Písmák si drží ostudný rekord, hodinu a půl mi trvalo než mne to sem pustilo! 1,5 h!!! Tím renomé Písmáku krásně klesá... (1,5h!)! Asi začnu na Písmák rezignovat. .. nerad se pořád vnucuji..

sak sem napsala obcas trochu... ;) Kdo jsou tvoji sefove? :-)

Dero
15. 02. 2008
Dát tip
Dero si právě s Písmákem nehraje, proto to jede tak pomalu. Zlý Dero. Pokud přemluvíte jeho šéfy, aby mu nedávali tolik práce, bude mít více času vrtat se ve zmatených vnitřnostech Písmáka. ;o)

nj, Dero si obcas trochu hraje s pismakem ;)... Mi osobne pomaha treba najet si to v jinem prohlizeci, v Mozzile, ac ji mam nejradeji, je to obycejne pomalejsi nez v Exploreru, nevim proc... ;)

tekonecna
14. 02. 2008
Dát tip
taky se mi to stava:) ..nekdy rano, nekdy vecer....nic moc, ale spoleham na Derouskovu sikovnost...on to urcite brzo opravi:)

jo, už mi to dost dlouho leze na nervy

těša
14. 02. 2008
Dát tip
je to tak, no, taky mi to chvíli trvá. ale lepší něco než nic, ne? i přes svou naivitu mám pocit, že by to ku zrychlení potřebovalo pár sponzorů. a o ty bývá, jak je známo, nouze - aspoň tady kolem plzně.

Diana
14. 02. 2008
Dát tip
Máš pravdu, trvá to neúnosně dlouho a skutečně mě to odradí. Normálně bych toho přečetla mnohem víc, kdyby to šlo rychleji.

neroušek
14. 02. 2008
Dát tip
Jo chvilku to občas trvá,ráno to někdy bývá horší,párkrát to musím přerušit,no.....

Zvrhlík
14. 02. 2008
Dát tip
Mně to v poslední době taky jezdí nějak pomalejc. Aspoň dřív to šlapalo o dost rychlejc. Hlavně když si otevřu víc oken, tak než se to občas načte...

domin.go
14. 02. 2008
Dát tip
tři čtvrtě hoďky ne, ale tak minutku to trvá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru