Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Málem.

15. 02. 2008
3
11
2619
Autor
Grainee

Chtěla jsi,chtěla jsi... Měla jsi...málem.

Tak schválně spočítej o kolik ti to uteklo?

Asi tak o pár zmařených let a tisíce vysněných snů...splněných...málem.

Jak často se používá slovo málem?                                                         Málem pořád.

Málem tě srazilo auto... jaké štěstí.

Málem ses dostala na vysněnou školu... jaká smůla.

 

Jedno slovo pokaždé jinak,                               napsáno stejně, myšleno jinak.

V pokoji, koukáš do stěny a málem do ní narážíš hlavou.

Čekáš kdy se bíla změní v červenou...                                                                   ....Aby pak doktor oznámil... málem to přežila. Jen o tři údery míň...

                                        ...pár správně prožitých let a aspoň jeden splněnej sen.

 

Málem to mohlo být všecko jinak.

 

Může mi někdo do prdele vysvětlit, co vlastně znamená slovo málem?

 

 

 

                                                                                                             A co vícem?


11 názorů

palino8
21. 02. 2008
Dát tip
výkrik... keby si ten pocit nechala troška dozrieť, mohlo by to vypáliť aj lepšie

Málem? skoro, téměř, blízko, těsně vedle,... tudíž ještě mimo a ne do tebe.

málem* (preklep)

koniec ma troška sklamal, úvod výborný... (to málen to prežila bolo fakt dobre povedané)

Grainee
19. 02. 2008
Dát tip
Pivnik: Mockrát ti děkuju za kritiku. Pomáhá mi to rozvíjet se a tak vůbec. Jestli chápeš? :o)Jsem vděčná, jak za tu kritickou tak samozřejmě za tu nekritickou (nebo jak to jinak nazvat). Ale od tebe mě to vážně moc potěšilo. Už jen z toho důvodu, že jsi k tomu napsala opravdu svůj názor a bylo to vždycky přímo k tomu dílu. Děkuju.

pivnik
18. 02. 2008
Dát tip
mne se libi moc vicem:) jen treba nejak rozvest.... jinak jestli si muzu dovolit takovej kritickej komentar (mas to dovoleny, pry) tak nemusis vzdy opakovat. Ja vim, je to basnicky prostredek (fuj, teorie!!!) ale nekdy to dokonce vyzni lip bez opakovani slova. Nemusi byt zkratka v kazdem versi, a vyznam muze byt stejny, ba i silnejsi:) stikovna, holka:)

Grainee
16. 02. 2008
Dát tip
dixík:o)

Janina6
16. 02. 2008
Dát tip
Vícem je pěkný nápad. Připomnělo mi to kamaráda, který vždycky říkal, že posléze musí přijít vyléza. :-)

ceder_john
15. 02. 2008
Dát tip
já píšu doprdele dohromady..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru