Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rybička v akvárku

16. 02. 2008
12
41
3644
Autor
Grainee

                                                      

 

 

 

                                                               Právě mi umřela rybička v akvárku...

 

                                                            ....a já u toho jedla koláč.


41 názorů

A.H.
23. 08. 2009
Dát tip
paví očko? :D Ne, žertuji. *t* Pěkné, s dávkou aforismu.

Grainee
03. 07. 2009
Dát tip
Měli jsme hody:o)

to je skoro jako parodie ankety "co jste dělali, když jste se dověděli, že zemřel Jackson?" :o) (omlouvám se za tu vsuvku...) dílko se mi svou lehkostí líbí. Říká se u rybiček taky "nechť je jí země lehká" ?

Grainee
13. 07. 2008
Dát tip
jj. Díky za návštěvu :o)

Grainee
13. 07. 2008
Dát tip
jj. Díky za návštěvu :o)

Yeštěrka
13. 07. 2008
Dát tip
Trochu morbidní;)

leenai
24. 05. 2008
Dát tip
naopak u nás v kopečcích by se líp hledala větrná místa.. bo přijeď dneska na pinknic, tam tě zahrabem ;) (omluva autorce za spam, už se klidím)

j_i_r_i_k
24. 05. 2008
Dát tip
No tomu říkám prvotřídní řešení, to beru. :) Ale ne tam u vás, bo to je moc daleko a taky na to zahrabávání nemam věčnost, že jo...

leenai
24. 05. 2008
Dát tip
však jo, nebojím se rozesmát nahlas, mám na to právo.. vypuštěním díla do světa podle některých teorií básník ztrácí právo na vlastnictví =D a hrabat nejdřív tebe?! pcháááá ! nejsem žádnej hrobnik! jenom prvotřídní zombii =))) pomůžu ti nějakou díru najít, jesi ceš.. nějakou na návětrný straně.. časem se to zasype =))

j_i_r_i_k
24. 05. 2008
Dát tip
leenai: Já jsem moc línej, radši nejdřív zahrab mě a pak až sebe. :) Ale jak to Grainee myslela si netroufám hádat, to dílko je skvělé v tom, jak ho může chápat čtenář. :)

leenai
24. 05. 2008
Dát tip
=D nemůžu si pomoct, mě to rozesmálo.. je to geniální vtip.. bojím se, že to není stejné, jako kdyby to napsal třeba pišta (=žes to asi myslela jinak).. ale .. ach.. ta ironie osudu.. nojo, my cynici se půjdem zahrabat, viď jiriku ;))

j_i_r_i_k
19. 05. 2008
Dát tip
Tak to je dokonalé myšlenkové spojení... A pokračování? Už mám novou rybičku... ...jen ty koláče už nejsou co dřív.

Alú
13. 04. 2008
Dát tip
Mám taky rybišky. Chápu, je to smutek.

Grainee
21. 03. 2008
Dát tip
Taky jsme ji poslali. Děkuju za kritiku u obou dílek. Ikdyž tady tohle asi moc dílko néni.

MazLenka
21. 03. 2008
Dát tip
Chudinka. Já první mrtvolku v akvárku obrečela a nechápala jsem, proč ji naši posílají potrubní poštou do moře :)*

Grainee
06. 03. 2008
Dát tip
mno já nevím. Ona mi umřela v šumperku... ooops. Ale v brně brzo umřu já z únavy.

Grainee
25. 02. 2008
Dát tip
to nemá být poezie. je to v blbůstkách. je to jen takové konstatování.

avox
23. 02. 2008
Dát tip
asi hlady, že jsi jí nedala drobeček? v čem je tady poezie, prosím?

palino8
21. 02. 2008
Dát tip
to sa stáva... a svet sa nerúca...

out of me;)

Grainee
19. 02. 2008
Dát tip
Jj. Je ho táta je ohař, jenže maminka, je něco mezi jezevčíkem a nějákým ořechem. A náš Arčinek vypadá jako čistokrevnej jezevčík akorát s o něco delšíma nožkama,kratším tělem a hlavou po tatínkovi. Ale je to brouček.

Grainee
19. 02. 2008
Dát tip
Jj. Je ho táta je ohař, jenže maminka, je něco mezi jezevčíkem a nějákým ořechem. A náš Arčinek vypadá jako čistokrevnej jezevčík akorát s o něco delšíma nožkama,kratším tělem a hlavou po tatínkovi. Ale je to brouček.

archie
19. 02. 2008
Dát tip
myslím, že v těhlech věcech jako je smrt, ať rybičky nebo kohokoliv jinýho, nemá spravedlnost co pohledávat, tak to prostě je. a to je asi na ní to krutý... tak psisko podrb za ušima. a jaká je to rasa? když má stejnou přezdívku, tak čekám voříška :)

Grainee
19. 02. 2008
Dát tip
Jo a teď právě mi na klíně leží pes s tvou přezdívkou :o)

Grainee
19. 02. 2008
Dát tip
Jj, vím,ale myslela jsem to tak, že člověk si z něčím láme hlavu a výjde z toho totální nesmysl a pak napíše jen to co vidí (krutou realitu- pro rybičku) a sklízí ovoce i v zimě. Co je todle za zpravedlnost? No ale jsem ráda, že se ti to líbilo.

archie
19. 02. 2008
Dát tip
jinak se mi běžně stává, že věci, který považuju za dobrý, nemají valnej ohlas a naopak věci, který mi nepřijdou až tak dobrý, se líbí...

archie
19. 02. 2008
Dát tip
když nad něčím moc dumáš, nemusí to být nutně k dobru věci. v tý kravině může být paradoxně víc, právě že máš vypnuto a najednou je to tam :)

Grainee
19. 02. 2008
Dát tip
Dík. To je stejně zvláštní, člověk si láme hlavu nad básničkama a pak napíše takovou kravinu a schytá to největší úspěch.

archie
19. 02. 2008
Dát tip
tahle se mi líbí hodně. smrt a banální lidská situace jako jídlo, joo :)*

Grainee
18. 02. 2008
Dát tip
Ale jo. Ona už stejně byla stará. A nechanala nám po sobě asi tak 80 stejných rybiček. Takže v pohodě. :o)

Grainee
18. 02. 2008
Dát tip
už je to v pohodě, máme novou :o)

Grainee
18. 02. 2008
Dát tip
už je to v pohodě, máme novou :o)

Grainee
18. 02. 2008
Dát tip
už je to v pohodě, máme novou :o)

Grainee
18. 02. 2008
Dát tip
už je to v pohodě, máme novou :o)

j. nick
18. 02. 2008
Dát tip
upřímnou dobrou chuť:)

Kastel
16. 02. 2008
Dát tip
...asi jsem saďour, ale mě to povavilo :o)Budha by měl asi radost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru