Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tmavo - modro

21. 06. 2001
12
0
2698
Autor
Pepo

tak už zapadlo
len útes mu ešte zvysoka vidí do duše
a ako triešti vety na ústach šialenca

Krel
26. 11. 2001
Dát tip
... nemám slov, moc !*

Pepo
26. 10. 2001
Dát tip
Ribi, nové kategórie by som tiež uvítal. Takto to človek hádže všetko do jednej. Ribi, díky za TIE slová. Ak je to tak, vynára sa mi ešte jedna otázka: "Je to vôbec poézia?"

Ribi
26. 10. 2001
Dát tip
ale áno...teraz si presne nespomeniem...na citáciu od Apolinéra ... básnik musí nachádzať novotu...je to len parafráza

Ribi
25. 10. 2001
Dát tip
snažil som sa čakať...a dúfal...že mi prídu na um...skvelé myšlienky...ako povedať...najlepšia miniatúrka...najlepší obraz...uťatej hlavy... ja som si ...myslel...že ak chcem...uchopiť obraz do slov...musím nájsť...nitku spojenia...kdesi za slovom...vytvoriť akýsi obraz v obraze...v mnohom však zostane...len fúlanica slov...ťažko chápaných...pre okoloidúcich...ktorí nevidia MOJIMI očami potom som si povedal...že píšem akvarelom...olejom...že preto je to tak ťaživé... ale keď vidím...TÚ príšernú jednoduchosť...tie detaily...ťahy písmen...ktoré jednoznačne určujú...chod myšlienky...tak neviem neviem...pripomína mi to pracovné skice od Leonarda...ktoré mám nesmierne rád...chcel sa k nim vrátiť...a je dobre že nie ...že zrazu by vznikol INÍ obraz...takže sa aj mýlim v tom... ak ti vyčítam nedotvorené obrazy...z ktorých cítim len prípravu... na niečo veľkolepé...ale pritom zabúdam...že ty si úžasný... práve vo svojej absolútnej priamočiarosti...

Ribi
25. 10. 2001
Dát tip
chcem ešte dodať...že mohli by vzniknúť miniatúrky...alebo skice...alebo obrazy...(áno áno)...to za mňa pretože...Básně lyrické nerýmované ...je tak nesmierne fádne

Matyjustin
25. 10. 2001
Dát tip
Ještě jednou - moc pěkný

Diana
23. 07. 2001
Dát tip
Výtažek, zhutnění. Povedlo se ti to.TIP


Matyjustin
21. 06. 2001
Dát tip
Neuměl bych to lépe než Naso - tak "jen" Ť!!!

kafka
21. 06. 2001
Dát tip
Naso, nemá... :)) je to... Je to!!! ****!!!

hermit
21. 06. 2001
Dát tip
*****!

Wopi
21. 06. 2001
Dát tip
***!

Mea
21. 06. 2001
Dát tip
dobrý

Naso
20. 06. 2001
Dát tip
Čo môže zapadať? Slnko. Druhá veta je proste silná, akoby vymaľovaná všetkými pastelovými farbami na sietnice mojich očí. Posledná veta núti sa zamyslieť a hľadať logiku, ale má v poézii, tom univerze citov, miesto logika? T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru