Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

manželské blues

21. 06. 2001
10
0
2949
Autor
Pepo

si ma poplietla
a preto právom premýšľam

 

                                       hľadám si priestor v ničote
                                              nachádzam torzo
                                                    v predklone

 

už to nenapravíš
a ja to viac nepokazím
ten strapatý rarášok je náš

 

právom


Krel
26. 11. 2001
Dát tip
zajímavé obrazy a metafory..zajímavé

Mythus
31. 10. 2001
Dát tip
No jasné, aj s Bix (ona ide s tyndom) a Sýkorkou (ona tam ide s priateľom). Ak máš čas, tak sa tam prihlás, chcel by som spoznať ďalšiu zaujímavú osôbku- tvojho kalibru. :) Bude to fajn...však sa pozri na Srazy akce keď sa logneš do pismáka (ak náhodou nevieš pod tými vecami ako sú spravy, avíza sú oznamy o všelijakých vecičkách...). Informuj ma, či ideš... OK?

Pepo
30. 10. 2001
Dát tip
Mythus, som nepozorný; ale dozvedám sa to až teraz. Vlastne znova; asi som čítal nejaké auditko, ale celkom mi to vyšumelo. Ty tam ideš?

Mythus
28. 10. 2001
Dát tip
som tu zas....a opäť...a prídem znova.... p.s.: ideš na autorské čítanie do Brna?

Pepo
26. 10. 2001
Dát tip
Strážaya som zatiaľ nečítal (dúfam, že som ho v nevedomosti nevykradol?!). Strapatý rarášok - čo na tom prekladať... On a ona zobrali na seba zodpovednosť. Akú? ... Tú najväčšiu. ...

Ribi
26. 10. 2001
Dát tip
vykradnúť?!...ani náhodou...nesmierne sa mi páčil...výrok...Nohavicu...ktorý povedal...každý si berie...z niečoho čo začuje (alebo prečíta...to za mňa) to svoje...a potom vznikne svojský kadlub...kde sa to všetko zmieša Strážay: odporúčam ti začať Palinou...myslím...že to je jeho najlepšia zbierka...

hermit
26. 10. 2001
Dát tip
přidávám tip...:-)

Ribi
25. 10. 2001
Dát tip
v predklone nemôžem zato...ono mi to stále...vadí... strapatý rarášok ...prelož mi to...prosím...a samozrejmý tip...ktorý vypíšem...aby som sa uistil...ešte otázka: poznáš Strážaya?

Mythus
12. 08. 2001
Dát tip
uf...*

Diana
23. 07. 2001
Dát tip
*!

hermit
28. 06. 2001
Dát tip
****-

alina
24. 06. 2001
Dát tip
*


Matyjustin
21. 06. 2001
Dát tip
Ť !!!

kafka
21. 06. 2001
Dát tip
právom... mi pleteš hlavu :)) *!

Lilbeth
21. 06. 2001
Dát tip
Super, až na to, že už slovenčinu nějak pozapomínám...

Wopi
21. 06. 2001
Dát tip
****!

Mea
21. 06. 2001
Dát tip
líbí!

Naso
20. 06. 2001
Dát tip
priestor v ničote, torzo v predklone - vytváraš nové dimenzie... A opäť to nie je o geometrii, ale o vzťahoch. Mínusových a plusových. T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru