Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

půjdeme spát

20. 02. 2008
16
39
4322
Autor
Ó

vychází slunce
   v oknech "přes ulici" se stmívá...
   smutné nedělní ráno  

ještě včera jsme spolu seděli na zábradlí před kinem
ještě včera jsem Ti šeptal do vlasů
ještě jsme se líbali na schodech

ale řekla jsi ...ne!

potom dvě okna "přes ulici" zářila až do východu slunce
a jenom naše siluety se smutně milovaly
   půjdeme spát...


39 názorů

Diana
14. 05. 2008
Dát tip
posmutnělé a krásné. T************

Někdy je pusa to největší, co můžeme mít....a někdy nám to stačí...k neskutečnému štěstí:)

avox
15. 03. 2008
Dát tip
Promiň, byl to jen nejapný vtípek, mně se ta básnička moc líbí, je v ní něco zasněné, nedopověděné, můžeš si říkat, že zítra... a snít dál... :-))

Ó
15. 03. 2008
Dát tip
...díky...pusa...je někdy to nějvětší co můžeme mít...zůstává ještě něco nedosažitelného...ale možná se pletu...

Nádherná*

tonas
05. 03. 2008
Dát tip
ta básnička je hezká, málem krásná. Komu se nezdá, ten tomu nerozumí Tonas

avox
23. 02. 2008
Dát tip
pusu jo a dál už nic?... smutné, i když říkáš "pro radost" */

pre mňa? jéééééééééj, ďakujem...práve si mi zdvihol náladu o 100%;)

Milý Ó,děkuji a přeji moc hezký víkend..,v neděli bude nádherně..papá :o)

Ó
22. 02. 2008
Dát tip
...aha...tak zase něco vím...v tom případě to bylo pro tebe...a pro usmátou sestřičku posílám pozdrav a přání dobrého dne, právě teď...

počkaj, teraz som zmätená, kto je usmáté sluníčko? ja či sestricka? (lebo aj mňa volajú slniečko, preto sa pýtam :P )

Ó
21. 02. 2008
Dát tip
....usmáté sluníčko...děkuji ti za každý den s Tebou...

Ó
21. 02. 2008
Dát tip
...jojo...třeba takový východ slunce...pravdu díš...

ano, pravdu má honzyk, pravdu má i papouch :) ...ten text je nuda a nezachrání ho ani obraz vycházejícího slunce, přestože ve skutečnosti to je asi fakt pěkný, tak použitím v básni si moc nepomůžeš

..ještě včera...jakoby... *tip*

santi? dnes si videl kde slnko? veď je furt hmla;))) (aj som chcela ráno vstať na to zatmenie mesiaca, ale bolo to úplne nepreniknuteľné...nedalo sa cez tú hmlu...teda aspoň tu hore, na Neředíne je celý deň tak;) )

papouch
21. 02. 2008
Dát tip
jojo, třeba takový východ slunce .. pořád stejný a pokaždé jiný, viď :-)

Ó
21. 02. 2008
Dát tip
...děkuji za názory...jsem rád, že jsou tak rozdílné...všechno tu již sice tisíckrát bylo...ale každý jsme jiný...a to je přece krásné...a ...všechno tu, snad, ještě tisíckrát bude...

Santi€
21. 02. 2008
Dát tip
papouch: se neomlouvej(netuším proč avi)...já vím, že to není výstřelek originality, ale před spaním mi to sedlo proplout po hladině a nechat se unést pocitem, tím krátkým příběhem, co je v těch verších zamřížován...a to si, tuším, autor i přál, nemá tu nic o hloubkových ponorech. takže si trvám na svém. líbí. zvlášť na podruhé, když v olomouckých oknech zrovna pomalu vychází ráno.

papouch
21. 02. 2008
Dát tip
nelíbí ani vůbec promiň Santíí .-) pravdu má honzyk - takovýchto textů je tu miliarda

Anyz
21. 02. 2008
Dát tip
:o)*

smutné, ale krásne...***

Santi€
21. 02. 2008
Dát tip
líbí velmi

Theuška
20. 02. 2008
Dát tip
jenom naše siluety se smutně milovaly - tohle joo včera jsem Ti šeptal do vlasů své básně - tohle ee :)

Ó
20. 02. 2008
Dát tip
...já čekám vždycky jen na holky...ale je to roztomilá nabídka...

jacu taki!!! :)))) ifoto spodpi sem!!!

Honzyk
20. 02. 2008
Dát tip
..tak ppockej u nzadniho bvychidu,m mam koncert!!))))))

Ó
20. 02. 2008
Dát tip
...no přece si pořád pamatuju na tu tvou erotickou fotku...jenže si už nepamatuju, u které básničky byla...

Ó
20. 02. 2008
Dát tip
...cu...

Honzyk
20. 02. 2008
Dát tip
neska mam makovy jen..:) ces??.)))

áááá - Honzík, pytlík, buchty .... my všichni ... páni, jak já si to jenom seřadím? :))))))

Ó
20. 02. 2008
Dát tip
...všichni se mi líbíte...i Honzík...i když má v pytlíku buchty...dík...

jako malé děti .... *******

Honzyk
20. 02. 2008
Dát tip
...tak podobnych textu cetl jsem, a nejen tady, stovky... :))

reinka
20. 02. 2008
Dát tip
půjdeme spát... jen tak pro radost:o)))))))))))

neroušek
20. 02. 2008
Dát tip
Jestli rozumím básníkovi s tajemným jménem Ó, tak přítelkyně,ač se básník snažil, odmítla jít na kolotoč.A ještě byla neděle.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru