Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VEČERNÍ CVIČENÍ

20. 02. 2008
9
17
3048
Autor
moorgaan

měl jsem kliku...

při pátém kliku
na parapetu

jsem vypadnul z okna

17 názorů

moorgaan
12. 03. 2008
Dát tip
asi nebude..bylo v zacatcich meho haickeho snazeni...

hm, len si nemyslím, že je toto haiku :)

hihi... tak ok, toto je blbosť ako hrom, ale som sa tu za počítačom začala kosiť :)

Paulart
21. 02. 2008
Dát tip
To bylo tvrdé...

kunka
21. 02. 2008
Dát tip
fajné (-:

zásadne necvičím pri otvorenom okne, nakoľko potom môžem ľahko nachladnúť. ale podarené haiku.

Háber
21. 02. 2008
Dát tip
sa smeješ, ale mal som spolužiaka, ktorý každý večer preliezol zábradlie na balkóne, spustil sa na tyčky zábradlia až dole, nohy a celý trup mu hompáľal vo vzduchu a robil priťahovaním sa na balkón zhyby. A teraz to podstatné - robil to vo výške siedmeho poschodia!!! Skončilo to tak, že oproti bývajúci miestni obyvatelia, ktorí chodili každý večer na diváky, či Ondro opäť cvičí, zalarmovali policajtov a tí mu to potom s vedením školy zakázali pod podmienkou zníženia známky zo správania:))) Ondro sa hneval, že on si chcel len jednoducho a rýchlo zacvičiť, nič viac:)))

pété
20. 02. 2008
Dát tip
a jeeeje, no to je radost, a pak že cvičení je zdravé...no, snad to bylo jen v přízemí...:)t

moorgaan
20. 02. 2008
Dát tip
Jarmilko.. no to právě že nevypadl.-))..já záměrně vypadnul.-))

moorgaan
20. 02. 2008
Dát tip
ja na té konsoli klikám stále a s vypadáváním mám potíže neustálé.-)) neroušku-ty na noc cibuli jo??.-)) se připravuješ na dnešní zatmění měsíce?.-))

vypadl - když už :)))

tinja
20. 02. 2008
Dát tip
he:-D milé:-D*

neroušek
20. 02. 2008
Dát tip
Heh.............málem nerouškovi zaskočila cibule v ústech.:) A které patro? Popřípadě máš závěť? Já bych byl připraven!

oakbark
20. 02. 2008
Dát tip
ty jsi náměsíčný?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru