Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pechař

20. 06. 2001
14
9
4749
Autor
Kastel

Když rybářku bral jsem hákem

hnal mě rybář podběrákem

Tak jsem zkusil paní hajnou

- pekl jsem s ní lásku tajnou

Leč - pomalé jsou moje kroky

z prdelky mi tahaj´ broky …


9 názorů

Jonash
19. 02. 2013
Dát tip

dobrééééé 


Chockl
08. 12. 2012
Dát tip

taková oborová, perfektní !


A.H.
16. 09. 2009
Dát tip
Jiste prijemna zalezitost. tip

hehe

Kastel
05. 10. 2007
Dát tip
...tuším, nicméně o tipech tu psal někdo jiný a já na něj reagoval coby na Tebe, takže rovněž promiň...:o)

avox
05. 10. 2007
Dát tip
Tak promiň no, a jak poznáš, že jsem se pousmála? :-))

Kastel
05. 10. 2007
Dát tip
Díky, tipů netřeba - jsem rád, když se lidi pousmějí...

avox
05. 10. 2007
Dát tip
proč bys běhal za jinýma? hleď si svého štěstí doma. To nemáš strach, člověče, že od tebe uteče?! :-))*/

babka
18. 08. 2006
Dát tip
fajn *

Fidler
18. 07. 2006
Dát tip
:-)

podezdívka
19. 01. 2005
Dát tip
:-))))

Kastel
18. 12. 2003
Dát tip
Igore, to může bejt klidně i nadávka, protože ho neznám :o)

Fakt ne? T. R. Field (1891-1969) - vlastním jménem Theodor Adalbert Rosenfeld, poté Bohdan Vojtěch Šumavanský Český satirický, sarkastický a epigramatický básník, zakladatel krhútské mytologie, profesor angličtiny. Autor fantaskně filosofických prozaických textů, charakteristický mystifikačními sklony, nonsensovou hravostí a groteskní slovotvorbou. Syn německého lékaře a vnuk slovenského rabína. Dětství prožil v Domažlicích. Po maturitě na pražské obchodní akademii (1911) strávil rok v Anglii. Ve třicátých letech údajně přeložil dvacet duchovních zpěvů amerických plantážních černochů. Během protektorátu získal slovenské státní občanství, několikrát byl vyslýchán gestapem. Poměrně rozsáhlé básnické dílo je převážně nezveřejněné, zčásti nezvěstné či ztracené ("To by si čtenáři výskli, kdyby se mé verše tiskly!"). V padesátých letech velmi sporadicky publikoval pouze v časopisech. Zemřel v rodné Praze, pochován byl na vinohradském hřbitově. (http://literatura.kvalitne.cz/9z.htm) Chtěl jsem tu dát něco z jeho tvorby, ale bohužel nemůžu najít tu knížku. Uměl jsem toho hodně nazpaměť, ale ta mi už nějak neslouží, koukám... Ale myslím, že od něj určitě budeš znát tohle: "Mým domovem, tichá je putyka..."

Kastel
18. 12. 2003
Dát tip
jo, tak to znám, jinak tedy, kurňa, ta lichotka vůbec není přehnaná - jen se ještě nadřu... :o)

Druhý T.R.Field (to je kompliment!) *

:-)))))))))))********* dobře ti tak! A pak že nic neřešíš! :-)))))

Kastel
09. 05. 2003
Dát tip
nřeším, kdybych to řešil - tak mě ani nezahlíd, natož aby mě trefi

Beezer
06. 01. 2003
Dát tip
Kam na ty nápady chodíš :-)

Koom
12. 09. 2002
Dát tip
'Lec- pomale jsou me kroky' nebylo by lepsi, nejak mi tam nesedi rytmus, ale mozna se mi to jenom zda. Jo tohle je muj styl, ale dalsi tip uz nedostanes, 7 je takovy hezky cislo;)

Aki
10. 04. 2002
Dát tip
chňááá :o))) *

Yeziiinka
26. 06. 2001
Dát tip
Auuu... Né že začneš běhat za dcerou hrobníka!!!

blbjenka
25. 06. 2001
Dát tip
:o)))) patří ti to! :o))

lubi
22. 06. 2001
Dát tip
tiež vydarené... *

Wiki
22. 06. 2001
Dát tip
:))))))))))))))*

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))*

Matyjustin
20. 06. 2001
Dát tip
Z prdelky mi tahaj broky měl jsem holku - jsou to roky teď jí nemá - lezu jinam před setměním nezačínám tahám broky z prdolky mam spadeno na holky :-))

:-))))))))))))))))))) díky... rozesmáls :-)) I*I

Mea
20. 06. 2001
Dát tip
:))) ty seš fórkař, to ti řeknu ... kam ty na to chodíš?!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru