Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moře

23. 10. 1999
8
0
2186
Autor
Sarken

Moře Ty nádherná země zázraků, ostrove zelené modři, křičící hřbitove nesčetných vraků, dárce života, tonoucího v bouři. Ty země vrásčitá, co hladkostí olej předčí, zrcadlo duše, Ty kolébáš sladkou odsouzence řečí. Ty domove delfínů, hlubino záhad jen Ty slyšet smíš zpěv velrybí co víc než poznávat Tě, mohu žádat snad ostří žraloka, jenž tě políbí. Ty matko strastí, otče bolesti, něho lásky, trne nenávisti, šípe touhy, závěji chladu, Ty jsi já, já jsem Ty, sílo štěstí, moci hladu. Ty jsi oheň a led, chci tě a to hned, jsi vše, co mám, Ty: můj Život sám.
Bix
24. 10. 2000
Dát tip
Snívam...nore je fascinujúce a všetko, čo mám na ňom rada ( aj v prenesenom zmysle ) sa združilo v tejto sugestívnej básni...dík

Kovi
19. 08. 2000
Dát tip
Tak toto mne celkem obstojně odrovnalo... ta úžasná přirovnání... je to prostě famózní báseň - kdybych tak mohla udělat něco víc, než je TIPovat... Ještě snad jen... třetí a čtvrtý řádek od konce bych vypustila... to jediné mi kazí nesčetné dojmy z tohoto Krásna...

Prokletí
17. 08. 2000
Dát tip
*Moře: Miluju ho, proto jsem si dal zákaz ještě ho víckrát vidět...sním o Něm...TIP (a to jeden z mých nejzaslouzenějších)

Zaja
12. 05. 2000
Dát tip
Chci být tím delfínem,který má domov v tak nádherném moři.Pěkně jsem se zasnila.Moc dobrý.

Hackman
27. 03. 2000
Dát tip
sarken ***! neni treba slov

AZALIN
05. 12. 1999
Dát tip
Ano, podobne jako Bibsa nechapu, jak mi tvoje dilka mohly tak dlouho utikat.. :-) je mi hloupy porad dokola opakovat slova chvaly.. tak ti snad akorat napisu, ze ve ctvrtym versi mi nesedne carka.. ale to je detail.. az jednou vydas sbirku basni nebo povidek to je jedno, tak budu jeden z prvnich ve fronte na podpis.. :-))

Marigold
18. 11. 1999
Dát tip
Ciri ! Tohle ses nenaučila od zaklínačů, co ?

Bibša
15. 11. 1999
Dát tip
Nechápu jak mi tohle mohlo v říjnu utéct !!! Trochu mi to blblo :-) ale tipa to snad dovolí. Je to úžasné !!! Taky miluji moře, je to nejkrásnější můj sen a tvoje vylíčení je tak opravdové a tak pravdivě živé, že sedím a mlčím a těším na svatební cestu s kompasem a starodávnými mapami. Už mám i připravený ostrov u kterého ztroskotám s tím mým Robinsonem a láhve s milostnými dopisy, které mu budu posílat do sousední zátoky :-) Za tuto, Terezko, děkuji z celého srdce. Ty ho máš opravdu široké jako moře...

Nalim
26. 10. 1999
Dát tip
Ještě jsem moře na vlastní oči neviděl, ale Ty jsi mi ho hodně přiblížila.

zkumavinka
25. 10. 1999
Dát tip
pekny... jo jo... :-))

Bříza
25. 10. 1999
Dát tip
Sarken - moc se mi to líbí. Máš v sobě sílu moře.

snoopy
25. 10. 1999
Dát tip
..moře je život.. a skrývá všechno.. život je moře.. a pobřeží.. je hranicí hříchu..

Krytyk
24. 10. 1999
Dát tip
Nádhera, divím se, že tip máš jen ode mne, zasloužila bys jich moře :-))

Merle
23. 10. 1999
Dát tip
Dost dobrý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru