Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pocit

22. 02. 2008
6
39
1718
Autor
Narcissa

 

cítím se jako zvětralý pivo

zapomněl jsi mě vypít do dna

 


39 názorů

Narcissa
15. 09. 2008
Dát tip
hih:) spíš zvětralýho:)

Řízek
12. 09. 2008
Dát tip
konečně něco vostrýho*

Albireo
04. 08. 2008
Dát tip
Vtipná miniaturka!

alternic
28. 02. 2008
Dát tip
:-)

Narcissa
23. 02. 2008
Dát tip
Fouckault:souhlassim,ale ze života:)

Fouckault
22. 02. 2008
Dát tip
DNA? to by šlo.. jinak s tím pivem banalita

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
ne, ani ne..spíš pár keců o jedný holce, co milovala šoféra, o její matce, která jí zk*** tři roky, příběh plný bolesti, nenávisti, lásky, a lží s překvapivým koncem.Neboj, žádné kňourání ode mě nečekej..možná spíš až naturalismus.Příběh o cestě, kterou musí každý urazit sám.Příběh o cestě, která nekončí..I nějaká ta přemýšlivá pasáž se najde:)

StvN
22. 02. 2008
Dát tip
To tady tvrdilo hodně holek a vždycky to dopadlo stejně. Sex drogy a raknrol, to tu bylo nesčetněkrát. Nejspíš se chceš pochlubit, kolik jsi měla kluků a kolik toho dokážeš vypít za večer a že ses probudila po kalbě na stromě etc. Mě by třeba potěšila nějaká přemýšlivá próza.

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
aby ses nedjivil:)spíš jízda, na nudnej život si nepotrpím a zatím se mi u vyhýbal:)

StvN
22. 02. 2008
Dát tip
Radši to nepiš. Bude to nuda.

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
Stvn: třeba odešel od piva za dětma..za ženou..ale i tak, to je minulost,teoreticky je to dávno za mnou, prakticky jsem se přes tenhle nesmyslný vztah nedostala..Ale to už je z vážného soudku..Však já tu svou lávstory už sepisuju, at se tu máme na pismáku čemu smát:)

StvN
22. 02. 2008
Dát tip
Neznám tě, takže tě nesoudím, jen říkám, že když chlap nedopije pivo, třebaže mu v tom nic zásadního nebrání, tak mu to pivo nejspíš nechutnalo. Sama ses k pivu přirovnala.

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
Honzyk:hej, se chcu vidět jak někomu bobtnám ve střevě a nafukuju hlavu..to joo..:)))tos mě dostal.. Stvn:hehe, jen do mě, na můj účet..ať vás všecky Aláh po...:)))

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
STvn:mno, jsem, jen si netroufám bojovat proti dětem..někdy je umění nechat někoho odejít, i když si to člověk pak vyčítá..ale umím nechat lidi odejít..a jsem na to hrdá..

grafo
22. 02. 2008
Dát tip
myslelo báseň.. zmenila sa .. ci nie?

StvN
22. 02. 2008
Dát tip
Čim?

Honzyk
22. 02. 2008
Dát tip
...holka, sak von se nakej bezdak najde , vyzahne te...a pak se tes na cestu jeho vnitrnostma...te vyhodi nekde do krovi...zvetraly pivo je des...a prej se po tom(vypiti) nejak nafukuje hlava nebo co...bylo to ve 100 plus 1...

StvN
22. 02. 2008
Dát tip
Možná nejsi tak dobrá, jak si myslíš.

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
parmenides:mnoo,hadi sou fajn..a myslíš že Aláh má taky "hada":)))hej, na mně asi přijde Al kajdá, mi pošlou bábovičku s antraxem:) grafo:jj, měla jsem tu někde poznámku k tobě:) Abi:já sem nějaká dajná dneska..chceš teda?:)) STvN:mno Bernard nejsem, ale i tak, já stojím za to................akorát je to věta vztažená k něčemu hlubšímu..ale i tak se sluší na ex a do dna..a Bernard mu nejede..vlastně už ani nevím co pije...

StvN
22. 02. 2008
Dát tip
Příznačné. Ale řeknu, že kdybys byla Bernard, tak by tě do dna jistě vypil.

grafo
22. 02. 2008
Dát tip
vidím čiernu mačku? niečo sa zmenilo? :)

Abi
22. 02. 2008
Dát tip
Takhle po poledni..ehm...?

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
Abi:Já jsem o dost ostřejší:)¨jsem asi jako správná tequila s červem a se solí..mlas..dáš si?:))

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
Abi:Já jsem o dost ostřejší:)¨jsem asi jako správná tequila s červem a se solí..mlas..dáš si?:))

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
Abi:Já jsem o dost ostřejší:)¨jsem asi jako správná tequila s červem a se solí..mlas..dáš si?:))

Noe1
22. 02. 2008
Dát tip
neber to jako osobní útok, ale: pár diwnoženek znám ... jsou fakt k nakousnutí ale k dopití????? ... vnímáš ten ptotimluw :-))) jinak ti wěřím :-)))

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
Noe:hej, no já nevím, ale já za to dopití stojím, diwoženky od jakživa chutnaj dobře:))všude:)) Parmenides:to sou vychlídky, si radši budu nosit deštník, ať mě to nespláchne..myslíš, že Aláh chodí na velkou?6e by nás rovnou pos...:DDD

Abi
22. 02. 2008
Dát tip
..a já myslela, že slečna Cissy:-)

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
Noe:hej, no já nevím, ale já za to dopití stojím, diwoženky od jakživa chutnaj dobře:))všude:)) Parmenides:to sou vychlídky, si radši budu nosit deštník, ať mě to nespláchne..myslíš, že Aláh chodí na velkou?6e by nás rovnou pos...:DDD

Noe1
22. 02. 2008
Dát tip
jo, lepší :-) ještě je podstatné, zda máš pocit jako malé nebo velké pivo, nedopít malé je opravdu zhovadilost, u velkého to lze tolerovat

Narcissa
22. 02. 2008
Dát tip
Lepší mončičáci:)?? grafo: to je tak jak se k tobě někdo vrátí aby tě pak zase opustil..holt si fakt připadám jak to zvětralý pívo parmenides:sou..akorát mám tendence ku všemu cpát tu omáčku..Aláh mě za to počůrá:)) Abi:Mrs.Malfoy?..Tak Harryho Pottera sem už přečetla a..haha,já su diwoženka z pralesa.. Cel:vítej, je tu toho ale víc, pro tvé kritizující zraky:))

Celebrian
22. 02. 2008
Dát tip
je to dobré, jen ten první řádek bych vynechala, jak už tu bylo řečeno

Abi
22. 02. 2008
Dát tip
Tip. Výstižné..Mrs.Malfoy?:-)

grafo
22. 02. 2008
Dát tip
nikdy nedopijem pivo... nechápem presne čo si chcelo povedaať

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru