Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

medúzy

22. 02. 2008
0
9
1443
Autor
vojtěch

Až přijdou medúzy, já s nima nepudu
zavřel jsi, táto, dveře na půdu?
dítěti v hlavě mlží se zrcátka
a v jeho uších doznívá pohádka

naivní a trochu přihlouplé dítě
ve tmě dávno nevidí tě
dveře od pokoje potichu zavíráš
................................vzpomínáš


Vltavou plavou medúzy bílé
a já se bojím jediné chvíle
že v mých očích světlo denní
medúzy navždy v igelit změní

dříve než na bránu říše mdlob poklepá
zavřel si, táto, dveře do sklepa?
spánek jak vířící hluboká voda
dnes večer brzy mu svou ruku podá

tvůj dospělý večer je o něco delší
jezero spánku zas o trochu mělčí
ne, neměl bys přihlouple v pokoji stát
už nejsi dítě a dítě chce spát


Vltavou plavou medúzy bílé
a já se bojím jediné chvíle
že v mých očích světlo denní
medúzy navždy v igelit změní

9 názorů

avox
26. 02. 2008
Dát tip
dočetla jsem, ale myslím, že dost spoléháš na tu muziku, někde se přímo vnucuje - ubrat, přidat tu slovíčko, tam slabiku... ekologie se teď nosí... :-)

vojtěch
23. 02. 2008
Dát tip
asi bych měl doplnit že je to text písničky.s hudbou je rytmus o něčem jiném,nebo takhle, s hudbou se dají výchylky v rytmu obejít..ale to sem neměl dávat "vázané verše",je to moje chyba.ale stejně,někdy nestačí si dát ruku pod bradu a počítat slabiky.

vojtěch
23. 02. 2008
Dát tip
asi bych měl doplnit že je to text písničky.s hudbou je rytmus o něčem jiném,nebo takhle, s hudbou se dají výchylky v rytmu obejít..ale to sem neměl dávat "vázané verše",je to moje chyba.ale stejně,někdy nestačí si dát ruku pod bradu a počítat slabiky.

vojtěch
23. 02. 2008
Dát tip
asi bych měl doplnit že je to text písničky.s hudbou je rytmus o něčem jiném,nebo takhle, s hudbou se dají výchylky v rytmu obejít..ale to sem neměl dávat "vázané verše",je to moje chyba.ale stejně,někdy nestačí si dát ruku pod bradu a počítat slabiky.

Fouckault
22. 02. 2008
Dát tip
to prostě nejde dočíst :-))

vojtěch
22. 02. 2008
Dát tip
tak já si dal dva roky voraz,aby se zčeřená hladina uklidnila...a koukám že epizoda s vesnicemaje stále v živé paměti.no potáhne se to se mnou až do smrti:)nohavica=starej estébák,landa=starej nacista nebo kdo..a vojtěch=vesnice..což neni zas tak špatný.

Honzyk
22. 02. 2008
Dát tip
...vojtech...zde ? neni mozna....a co Albrechtice..?.)))))) vyber si : meduzy s carkou, nebo krouzkem....tak bvy jste s tatou nekoho zabalili dpo igelitu a hodili do Vltavy..? No, nechci vam do toho kecat, ale to neni moc moudry:L po Vltave dou prvni:)).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru