Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zavirovaní

22. 02. 2008
13
13
1511
Ty vůbec nevíš co to dělá v blízkosti těla podrobovat duši výslechu zdali se to sluší pomýšlet na to co by bylo kdyby se nitro osmělilo ty vůbec nevíš která bije když tomu říkáš poezie když do písmenek ostražitě osudů našich vplétáš nitě v podivné snění pohroužený ty vůbec neznáš srdce ženy co čekáš od mých odpovědí? z nich v každé pravdy sotva půl a i ta v příštím okamžiku mění se podle okolností jak plni ducha jsme i prostí a podstata je ta že ruka co touží hladit věčně cuká a je to Bůh anebo Ďábel kdo nás má za to v nemilosti?

13 názorů

Robinia
24. 02. 2008
Dát tip
:-)

Ty - v nemilosti? Nemusím to opisovat celé, že? **************T**************

al: správně - když nepouštět, tak nepouštět :))))

já bych jí nepouštěl :o)

Petrusha
22. 02. 2008
Dát tip
a nie je to iba jeden a len si ho podla okolností nazývame raz tak raz onak?

Janina6
22. 02. 2008
Dát tip
Ta má jiskru!** (a jiskry jsou potřeba v poezii i mimo ni :-))

moorgaan
22. 02. 2008
Dát tip
co by chtělo tělo? odvirovat a né klavirovat, anti-virák vybrat s citem a prokousat se každým bitem....

palino8
22. 02. 2008
Dát tip
co čekáš od mých odpovědí? z nich v každé pravdy sotva půl a i ta v příštím okamžiku mění se podle okolností táto strofa dopláca na to, že si menila rytmus a pôsobí preto veľmi rozhárane... zvyšok je veľmi pekný a aj väčšina rýmov sa mi páči...*

fakt veľmi pekná;)*

no jo, ale co když je to ta tvoje /teda moje :)))/? tak snad ji pustit, ne? :))))

když jí přidržíš, nebude cukat :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru