Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prostředník

25. 02. 2008
12
18
3344

můj podivný život...




Radostí váhám
a ležím tvář obrácenou
naruby
z měňavých dnů
naskakuje hroší kůže

nejspíš jsem
vztyčený prostředník Boha
jako ukazatel cesty

nakopnout a potají
dávat korálky inspirace
zůstat jen tenkou nití
trhající se při každém
vy(s)vlečení

až dojedu na konečnou
a složím všechny puzzle
budu pevná jako skála

počkám si
až mě otesáš
ať už jsi kdokoli...


 


 


 



18 názorů

synáček
25. 03. 2011
Dát tip
*

Vaud
19. 02. 2009
Dát tip
:+) zrovna jsem chtel na tema prostrednik neco naspat *

Zajímavé myšlenky tu kladeš. Zrovna čtu "Vyznání" od svatého Augustina, třeba tam bude odpověď, pak Ti napíšu, co jsem se dozvěděl (pokud jsi to už nečetla).

mperdik :-) díky za návštěvu a imaginární tip :-)))

mperdik
29. 02. 2008
Dát tip
jo, můžu T

děkuji vám a mějte se krásně :-)

děkuji vám a mějte se krásně :-)

pété
26. 02. 2008
Dát tip
hmm, až mne otesáš...čekám taky.t

Baziliška
25. 02. 2008
Dát tip
po pocitech si v tom nacházím něco známého literárně mě to bohužel nezaujalo "vztyčený prostředník boha jako ukazatel cesty" je ale pefektní metafora:)!

Mioneo
25. 02. 2008
Dát tip
člověk je bůh, jen bůh se v nás lidech malokdy chce vidět... neb činíme proti němu a myšlenky jeho jdoucí skrze nás, jež třikrát by jsem měli úročit, zahrabáváme hluboko pod ty se špatným úmyslem... Málo posloucháme nápovědy ze vnitř naší duše, málo nasloucháme i srdci, které by nás vedlo k dobrému... s poklonou před bohem s povýšeností nad člověka, není to absurdní. Jsem totéž, jsem jeho obraz jež sami mlžíme. Krásná debata, nějak jsem neodolal se do ní vložit... * "*"

Smíšek:-)
25. 02. 2008
Dát tip

nj, a proto je to dvojsmysl ;) hehe, prostředník Boha je i člověk, prostřednictvím kterého se něco děje někomu jinému tak, jak to Bůh chce ;)...

palino8
25. 02. 2008
Dát tip
no práve, ale to robia iba galgani, nie Boh :) (galgan je toto)

pali: prostředník je tady tak trochu dvojsmysl... "Boh vztyčuje prostredník vždy iba s ostatnými prstami" tomu trošku nerozumím, ostatní prsty jsou ale dole jakoby v pěsti a ten prostředník ční a neznačí zrovna nic dobrého ;)... díky za kritiky ;)

palino8
25. 02. 2008
Dát tip
keď skala, tak skala... o jednej konečnej si už písala, nie? každopádne máš divné pocity... a za predpokladu, že Boh vztyčuje prostredník vždy iba s ostatnými prstami, nie si ani osamotená ;)) tomu komukoľvek budem držať palce ;o)

pekné myšlienky, ale také...neviem, pre mňa nedotiahnuté (miestami)

Marys
25. 02. 2008
Dát tip
hmmm, zaujimava vypoved.... dnes su tie diela akesi dobre... jaksi sa mi tipuje a tipuje :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru