Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proc chodit do hospody?

29. 02. 2008
19
45
4201
Autor
Vaud

Tohle je uvod meho dalsiho fejetonu. Tady ve Spanelsku se do hospy nechodi, zato mistni stoji v noci v preplnenem baru, kde neni k hnuti a neni slyset vlastniho slova. Pokud se na me v podobnem sandwichovem zarizeni tiskne zepredu a zezadu velkej chlupatej chlap, tak vzpominam se slzou v oku na zakourenou ceskou IV cenovou, ke ktere mam normalne odpor. Kdyz jsem oblozenej boubelatejma latinoamericankam, tak posilam MMS kamaradum. Samozrejme do hospody. Proc si myslite, ze chodime jako narod do hospody?

 

          Socialni nasranost nuti vetsinu mych spoluobcanu, aby po praci  nesedeli necinne doma, a sli aktivne do hospody. Kdyz v Cechach, tak na pivo. Hospoda je ocistec, kde se zbavite problemu vlastnich a pokud nechlastate dost dusledne, tak vam hrozi, ze si zpatky domu prinesete problemy nekoho jineho.


45 názorů

A.H.
25. 03. 2009
Dát tip
tak to jsem ještě neměl, inspirace pro příště ;)

Vaud
25. 03. 2009
Dát tip
na dvojite chocachino se slehackou :-)) - to pije nas gang Barcelona Hell Angels

A.H.
25. 03. 2009
Dát tip
to jo, hospoda je hospoda, ale i klasické bary jsou dobré. Není na škodu si zajít občas míto na pivo, na drink.

Vaud
25. 03. 2009
Dát tip
ja jsem nebyl v hospe ani nepamatuju vcera jsem si dal 2 deci piva v shopping centru na barove zidlicce - je to dost jiny... dost jiny

A.H.
25. 03. 2009
Dát tip
bezva, je pravda, že hospoda dá hodně. *t*

Do hospody chodíme, protože sme národ notoriků:)

Vaud
31. 12. 2008
Dát tip
Já si těď listuju v J+B - ten píše!!

Já mám rozečtenou jednu hezkou americkou knihu od Jacka Danielse.

Vaud
31. 12. 2008
Dát tip
on když se člověk začte, tak pak neví, kdy přestat jsem zvědav, co si přečtu na Silvestra :-))

Já si dávám lehkou beletrii. Maximálně však dvě-tři knížky. Vzácné staré skotské tiskoviny jen obdivuji v regálech.

Vaud
31. 12. 2008
Dát tip
a co tam čepujou??

Já chodím do knihovny.

Hold kostel je kostel.

ruprecht
16. 11. 2008
Dát tip
já tam chodím proto, že očistec mám naopak doma... :-) *

Montrealer
14. 09. 2008
Dát tip
Tip jako Brno za sociální nasranost (nová nosologická jednotka).

podezdívka
11. 08. 2008
Dát tip
jedna návštěva hospody je lepší, než deset psychologů...... :-) *

Vaud
08. 08. 2008
Dát tip
trochu pozdě ale přeci díky za příspěvky - snad jednou dopíšu tenhle fejeton tohle je fajn hospa v Londýně - všimněte si druhého předmětu zprava nahoře - dobrá záminka k rozhovoru s barmankou :-)

Vaud
08. 08. 2008
Dát tip

podezdívka
07. 03. 2008
Dát tip
Po přečtení v pět U Kalicha..... *

Montrealer
06. 03. 2008
Dát tip
Stále si nejvíc cením termínu sociální nasranost, jež je nám, Čechům, natolik vlastní, že ji vyvážíme za hranice (všedních dnů).

Rabb
04. 03. 2008
Dát tip
v hospodách se prý v bližší budoucnosti židle vymění za postele a na stůl u postele každý dostane svou vlastní televizi. A plasmovou!

avox
04. 03. 2008
Dát tip
tak ne, nezačnu, Zbora mi to rozmluvil :-))

Zbora
04. 03. 2008
Dát tip
:o) Ono už to taky není, co bývalo. Hospody začínají podezřele podléhat konzumnímu stylu života. Jsou povětšinou vybaveny širokoúhlou televizí (televizemi, plátny) obřích rozměrů, ze které blikají buď obrázky polonahých černošek svíjejících se okolo dobře živeného rapera, opentleného neuvěřitelným množstvím nepříliš decentních zlatých doplňků...nebo obrázky zpocených sportovců - povětšinou bojových umělců. Televize je obvykle doplněna různým počtem co možná nejvýkonějších reprobeden, z nichž vyhrávají rádia, libujících si v neustálém přehrávání vyčpělin předrevolučního šoubussinessu. Do toho všeho blikají proherní stroje a různé veselé automaty na zaplácnutí času, přičemž z každého rohu dlí nad pořádkem kamery.

Montrealer
03. 03. 2008
Dát tip
Sociální nasranost je perfektní lékařský termín, akorát na tip, když víc dát nemůžu...:o)

avox
02. 03. 2008
Dát tip
líbí se mi poslední věta tvého díla. Že bych začala pít pivo? */

je to relax, který se občas zvrhne v něco úplně jinýho, ale to už je zas na další otázky :)...závěrečná věta je celkem trefná

vesuvanka
01. 03. 2008
Dát tip
:-))) TIP

:) ja som len chcela, že keď bude nefajčiarska, tak prídem ešte radšej :)

palino8
29. 02. 2008
Dát tip
klub Ťa už snáď neprekvapí :) inak, keď teraz chodím často za láskou do Olomouca, tak lepšie chápem, že aj medzi slovenským výčapom a českou (moravskou) hospůdkou je markantný rozdiel :)

houmles
29. 02. 2008
Dát tip
..a co teprva inglend.. ve spanelach a v portugalu jsme dycky kupovali plechovkace a chlastali na plazi. obcas tam narazis i na zajimavy lidi.. nejlepsi zpusob traveni vecera. ad cesky narod a pivo - ano je to pravda jsme v tom opravdu nepřekonatelní. zmazat se a je po problému. Přijde mi to tak děsivý, že musim chlastat strašlivě.

Řízek
29. 02. 2008
Dát tip
:DD *

Vaud
29. 02. 2008
Dát tip
Ceska (moravska, slovenska) hospoda je kulturni fenomen - at uz chceme nebo ne. Nejak vic si to uvedomuju tady v cizine. Premyslim, ze si na Skype udelam virtualni hospodu a budu chodit na pivo tam :-)) A bude nekuracka!

Rabb
29. 02. 2008
Dát tip
smích.. stačí, ne? *

dík za spríjemnenie nálady a pobavenie:D

Maeslo
29. 02. 2008
Dát tip
Poslední souvětí už je pomalu na tip. Ale jednu výtku bych měl, pokud máš na mysli celý český národ, možná by bylo lepší použít "Když v Česku, tak na pivo." ;-)

Zuzulinka
29. 02. 2008
Dát tip
nechodím do hospod

StvN
29. 02. 2008
Dát tip
Byl jsem v Portu a taky jsem nechápal. Oni šli posedět do baru, kde nikdo nic nepil, protože na to neměli peníze, zábava samozřejmě pokleslá. Jak tam můžeš žít?

Pacer
29. 02. 2008
Dát tip
:)

pozorovatel
29. 02. 2008
Dát tip
díky hospodám jsme takový vyrovnaný národ:)

moorgaan
29. 02. 2008
Dát tip
cha cha cha...ja si domu nosim draka, nebot nevim ,co me doma " čaká"....../*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru