Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polštářová bitva

29. 02. 2008
0
3
1789
Autor
Sarlota.Alli

Opustila mě Stařenka. Už jsou to dva měsíce a já o tom ještě nenapsala ani řádek. Až teď a moje řádky v tom budou vlastně jen čtyři a k tomu výňatek z jejího čtyřstránkového dopisu, jež se mi jeví, jako lehce absurdní... Dokázala jsem si představit všechny možné i nemožné důvody proč to udělala, ale ten poslední ne. Sebekontrola. Sebekontrola u ní řídí úplně všechno a všechno co její sebekontrolu podkopává vyřazuje ze svého života. Měla jsem prostě smůlu.

Drahá Šarloto,

  myslím, že je na čase Ti vysvětlit svoje divné chování. (Omlouvat se za něj nebudu) Předem Tě ujišťuji, že  s tím klukem tehdy ve Stirlingu to nemá nic moc společného. Byl to prostě moment, kdy jsem si uvědomila, že ve Tvé hlavě žiju pouze jako stín svých vlastních písní... Mohla bych třeba vyvraždit Tvoji rodinu a Ty bys mě stejně za ty songy milovala.

  Řekla jsi: "Teď o tom nechci mluvit" Nechtěla jsi mluvit se mnou, ale chtěla jsi mojí píseň.

  Ty písně Ti dám třeba všechny, ale sebe ne. Protože jednu věc jsi nepochopila: To písně jsou stíny, písně jsou kousky věcí, které už nejsou, ale jájsem živá. Tluče mi srdce a dýchám. Každý den je jiný, ale písně budou pořád stejné...

                                                                                                                                                                 s pozdravem   ANN

 P.S. Princové na bílém koni neexistují.

Ná odpověď na konci papíru:

Drahá Ann,

  Taky Ti musím konečně jednu věc říct : Santa klaus není, všechny dárky jsem Ti letos kupovala sama.

P.S. Moje jméno je KATEŘINA (a vždycky bylo)

 

 


3 názory

Ostružina
23. 03. 2008
Dát tip
Třeba se bála, že se do tebe zamiluje :o))

Některé věci navazují na jí na jiné...

Natasha_
01. 03. 2008
Dát tip
Není mi jasné, proč to tu je. Co to má říct. Některé texty by měly radši zůstat v počítači.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru