Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jen tak

29. 02. 2008
8
13
5329
Jen tak
A ne   nao
                 pak
 
Vylejt svý kafe blínový
Když k ránu doha
                              síná

A levitovat na balkóně

Na prstech slony nepočítat

/Protože někdy odpoví/

 

Jen tak
A   ne   jin
                 ak
 
Velbloudy venčit líně
S kočkami třeba brouk
                                   at si

 

ať černá jinde zaloví
 
Na prstech slony nepočítat
 
/dokonce ani růžový/

13 názorů

rabb: neomlouvej se, vzdyt diskutujeme o tomhle dilu ne? a to jezajimave, alespon pro me urcite:-)

Rabb
29. 02. 2008
Dát tip
takže to asik tu myšlenku má, mno.. :-) plomiň, že ti to tu zasír*m.. :-)

Rabb
29. 02. 2008
Dát tip
vysvětlení jsem nepotřeboval.. pochopil jsem to.. ..jen ty sloni mi tam nešli - neměl jsem si je jak vysvětlit.. ..a dělení slov, dobře, to překousnu.. ..velbloudy jsem pochňápal jako cíga.. i tu pohodu jsem tam vycítil (to slovo líně je tam moc důležitý) ..takže to špatně napsaný není.

sloni = problemy.... takovej slon stojici na noze tizi jin ak: deleni slova tam chci, stejen jako vprvni slocwe, pro zdurazneni hraveho rytmu. deleni: ne ji - nak mi tam vnaselo jiny a nezadouci vyznam velbloudi jsou camelky ruzovi sloni jsou pak uz jen cista hravost :-) a cely je to o pohode - treba pri koureni na balkone - p chvili kdy se zastavis a vychutnavas si ji :-) a je to zjevne spatne napsany, jinak by nebylo potreba vysvetleni.. nu neni kazdy den posviceni :-) dik za zastaveni :-)

Rabb
29. 02. 2008
Dát tip
čtu to asi pošesté a pořád mi tam něco nepasuje, každopádně mi nesedí to jin-ak.. taky moc nechňápu ty odpovídající slony a počítání slonů celkově.. proč počítat? Proč zrovna slony? ale jen tak.. jakože hříčka by to mohlo vyjít; a vychází.. ale asi myšlenka, která by se proplétala celou mini, mi tam chybí asik.. velbloudy venčit líně.. z tohodle čiší asik ta pohoda nejvíc, ten nespěch.. ..ale asi moc drmolím a to, co jsem napsal, nemá s dílkem nic společnýho.. ..kdo ví? já? :-)

houmles
29. 02. 2008
Dát tip
lalala

palino8
29. 02. 2008
Dát tip
radosť z toho priam sála :)

cerna, nojo, posloucham ji od obeda:-) a dik. dadikovi tez dik :-)

dadik
29. 02. 2008
Dát tip
:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru