Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V pohybu

02. 03. 2008
22
39
3771

:-)






Déšť létá něhou nosovek
Francouzská pýcha
klavír sotva neudýchá
Neměla jsem otvírat okno
do ulic

Kapky tančí v kabaretu
a já stírám
tóny z parapetu
stínem náušnic








39 názorů

Jsi měla nějakou obzvláště poetickou vlnu, viď? :-)

děkuju, thalinko a krásnou noc :-)

katugiro, mylenka, Nano Feroce, sestricka.slunicko1, Karsen, palino8, Montrealer: děkuji vám a přeji příjemný večer :-)

Montrealer
03. 03. 2008
Dát tip
velice nápadité. ***

palino8
03. 03. 2008
Dát tip
kabaretu - parapetu tomu veľmi škodí... taký škaredý rým... ale nakoľko som frankofil, zažmurujem všetkých osem očí... ale!


Marcela.K.
03. 03. 2008
Dát tip
opravdu křehké *

katugiro
03. 03. 2008
Dát tip
Když říká Natasha_, že se zlepšuješ, tak se asi zlepšuješ. Aspoň že tak :)

tak to mě těší.. ;)

Natasha_
02. 03. 2008
Dát tip
Rozhodně se stále zlepšuješ.

Milly: ta fr. pýcha sotva (jako stěží) ten klavír neudýchá, takže ho vlastně udýchá :-))... protože je to rychlá hudba... nevim, jak jinak to vysvětlit... no, uznávám, že sotva se záporem je trochu zvláštní spojení, předtím jsem tam měla skoro a pak to opravila, pač to dávalo jíný význam, než jsem chtěla :-))... no neva, třeba příště, hezký večer ;)

Milly
02. 03. 2008
Dát tip
"sotva neudýchá" mi připadá nelogický... Jinak nevim- nemluví ke mně.

Smíšek:-)
02. 03. 2008
Dát tip

berg
02. 03. 2008
Dát tip
To víš, já mám pro tohle holčičí psaní slabost. Jsem měkkosrdcatej! ÷))

berg: máš pravdu, že to není nic nového pod sluncem ;) ale aspoň, že to udělalo radost ;)... díky :-)

berg
02. 03. 2008
Dát tip
Nic nového pod sluncem božím. Na druhé straně mě zaujal křehký půvab textu, tak za něj jednu *.

Jani a pété: poděkování a úsměv, přeji krásný večer :-)

Janina6
02. 03. 2008
Dát tip
Tvoje miniaturky se mi moc líbí, mají lehkost, vtip, něhu.*

pété
02. 03. 2008
Dát tip
hmmm, zvukomalebné, rytmicky vyvážené, líbí se mi moc

:-)) to bys jako chtel, abych uklidila, navarila a povesila muze na lustr v obyvaku (by musel byt ale mensiho vzrustu)? :-)) i kdyz teda muze zatim nemam, leda, ze by prisel nejakej na navstevu :-)))))

Honzyk
02. 03. 2008
Dát tip
...no, dobra...tak na navstevu prijdu jindy..)),,, az bude naklizino, navarino : A HLAVNE POVESINO... ....ma kamoska mela soudce za muze a on byl silene linej...a ona rikala dycky: NAS TATA JE DESNEJ.,..TEN NEZ PRIJDE DO PRACE, UZ MAJ POVESINO.)))))

kachna je dobra, kdyz ji nekdo umi udelat ;) to, ze je tucna by mi nevadilo, pres Vanoce jsem zhubla celkem dost :-)))...

Honzyk
02. 03. 2008
Dát tip
..jiste...a kachna moc tucna...)))

kafe nevedu, je spatny na ledviny... ;)

Honzyk
02. 03. 2008
Dát tip
...ale bez kafe, co..? zase doslo...?.)))

Honzyku, taky jasam, ac nejsem franinar ;) dik za navstevu ;)

Honzyk
02. 03. 2008
Dát tip
...moc dobry...!!!!Franinar jasa.))---***

jé, Dianko, děkuju, mám takovou radost, až z toho u nás vysvitlo slunce :-) Ó: taky za hvězdičku fík :-)

Diana
02. 03. 2008
Dát tip
Básnička přímo spanilá T******* A druhá sloka šperk!!

Ó
02. 03. 2008
Dát tip
*

Michael.Alexa: tak Petra Hrbáče jsem teda eště nečetla, ale podle tvojí kritiky asi stojí za to ;) díky! :-)

fík, ty hispanohablantko :-))

Santi€
02. 03. 2008
Dát tip
za druhou sloku porque yo soy hispanohablante;)))))

kuju :-)

nonamebeast
02. 03. 2008
Dát tip
:-) tippp

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru