Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osamělá myška

02. 03. 2008
0
1
578
Autor
Moniiikaaa

Pohádku jsem psala na rychlo, takže je krátká a hodně zkrácená. Ale i přesto doufám, že se vám zalíbí.

Byla jednou jedna myška která neměla žádné kamarády. Žila v malém doupěti v malé vesničce, kde právě žádné myšky nejsou. Je tam jenom ona. Proto se rozhodla, že se vydá do světa, aby našla kamarádky, se kterými by mohla strávit svůj volný čas. Hned druhý den si vzala na záda batůžek a mohla jít. Vydala se tmavým lesem, kde nakonec zabloudila. Šla po zelené mýtince, ale nevěděla, kde je a jestli najde cestu z lesa. Po chvíli ale mišku přepadl hlad, proto si vytáhla z batůžku veliký sýr. Při jídle myška uslyšela tichý smích. Zalekla se, tudíž se schovala se pařez. Na cestičce uviděla velikou nohu. Myška zapištěla, jelikož ji došlo, že je to člověk. Asi je to nějaké dítě. Myší, myško!! Volalo na ni. Neboj se, já ti nic neudělám! Povídalo. Myška se rozhodla, že půjde za dítětem. Uši měla sklopené, celá strachy se třásla, jestli jí dítě neublíží. Nevypadalo to tak, jelikož dítě byla dívenka, blonďatá a roztomilá. Bylo jí asi tak 8 let. Dívenka se na myšku usmála a vzala ji do dlaně. Tak ty se budeš jmenovat Hrabalka, rozhodla nakonec dívka. Myška si řekla, že nemusí být štastná jen s myškami, může to být i člověk! Od té doby žije štasně s dívkou jménem Megie.

1 názor

papouch
02. 03. 2008
Dát tip
Megie!!! Já se zblázním!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru