Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejvěrnější přítel

02. 03. 2008
0
0
512
Autor
Moniiikaaa

Smutný příběh, snad se vám zalíbí:)

Když se Katy koukla z okna, uviděla jak déšť padá po okapu, listy padají ze stromů. Přichází podzim. Katy nikdy neměla ráda podzim, jelikož jí na podzim zemřel její pes Rex. Už to sjou dva roky, ale ona se s jeho smrtí nikdy nevyrovnala. Každou noc vzpomínala na Rexe, jaké by to bylo, kdyby žil. Kdyby ho to auto nepřejelo! Rex byl totiž přejet autem. Auto ani nezastavilo. a co je na tom nejhorší, Katy neví, kdo to byl. Celé dva roky po tom člověku pátrá, ale zatím nic nezjistila. Byla čím dál tím víc smutnější, chtěla znát pravdu. Hned jak se vrátila ze školy, hledala nějaké informace o tom autu. Zapamatovala si totiž číslo auta, ale ne všechna čísla, tři čísla ji chybí. Papírek s číslem měla vždy u sebe, i když byl roztrhaný zníčený. Katy ho nechtěla měnit, i když sama neví proč. Má jenom jedinou vzpomínku na Rexe, jeho fotku. Vždy když ji uvidí, rozbrečí se. Katy je na té fotce s Rexem, krásně se usmívá a jde vidět, že byla štastná. Teď štastná není. Rex byl jejím nejvěrnějším přítelem, až do doby kdy zemřel. Poté se stala nejvěrnější přítelkyní její 19náctiletá sestra Buffy. Vždy jí byla oporou. hlavně v těžkých chvílích. Možná se divíte, proč není jejím nejvěrnějším přítelem její máma a táta. Tátu totiž nemá, umřel, když jí byl 1 rok. Máma je její nevlastní, ale Katy nesnáší. A Katyina pravá máma? Ta také nežije. Měla rakovinu a bohužel to nepřežila. Ve škole se moc nekamarádí, jelikož být štastná nechce. Bude štastná, až zjistí, kdo přejel Rexe. Jejího milovaného přítele. Jednoho dne Katy jako vždy zasedla k počítači a hledala něco o značce. Bohužel nic nenašla. Do okna svítilo sluníčko, Katy se rozhodla, že půjde na čerstvý vzduch pozorovat ptáky a krajinu. Když vyšla ven, nevěřila by vlastním očím. Uviděla to stejné auto, které přejelo Rexe. Katy se za autem rozeběhla a když byla skoro u auta, přála si, aby to byl člověk, kterého nezná. Mýlila se, byla to její Sestra. Její nejvěrnější přítelkyně. Katy tomu nemohla uvěřit,ale bylo to tak. Katy se zhroutil svět. Nevěděla, kam má jít. domů se rozhodně vracet nechce. Jediné co ví, je že její sestra Buffy, už není její nejvěrnější přítelkyně. Z nejvěrnější přítelkyně se stala nejhorší nepřítelkyně. Rozhodla se, že skočí z mostu. A doopravdy se tak stalo. Katy zemřela, ale měla k tomu dobrý důvod. Na světě neměla žádného přítele, zato v nebi měla Rexe. Rex je znovu stal Katyin nejvěrnějším přítelem. Teď až je štastná. Nikdy nevíte, co se v "krutém" světě může stát.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru