Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sdružení Písmák

22. 06. 2001
0
0
6716
Autor
Olda

Po první odpovědi MV jsme se znovu sešli k doplnění a opravě stanov. Je to skoro 3 týdny, tedy Vás opožděně informuji :).

více k připomínkám ministerstva zde

  • název OKAP již používá jiné sdružení, shodli jsme se na novém názvu Písmák :)
  • statutárním orgánem se stal jen předseda a oba místopředsedové, kteří mají dle zákona noemezené podpisové právo

Dostal jsem písmené vyrozumění s požadavkem zavolat na MV. Bylo mi sděleno, že je ve stanovách ještě chybka co se omezení finančních úpisů týče. Prý není možné zmíněné podpisvé právo jakkoliv omezovat. Tedy jsem dohodl, že ze stanov vyškrtnou bod 2b ze článku VII, abychom nemuseli stanovy znovu posílat.

Tedy prý nejpozději v pátek bude sdružení \"orazítkováno\" a odesláno vyrozumění.

 

Měli bychom se tedy začít bavit o dalším kroku, kterým jest valná hromada -- první setkání zájemců o členství. Můj návrh je, že by se mohla konat v červenci v Praze. Abych byl konkrétní, např. 22.7.01.

 

Napište prosím, jak by to komu vyhovovalo, případně zda-li volit zazší termín. Dík.


suva
01. 08. 2001
Dát tip
Jojo, tak v září na viděnou

Skorpil
29. 06. 2001
Dát tip
jasne budeme tam :-)) pjekne leto Vam vsem a v Telci cau. Skorpil+Tadeaska+Tof :-)

Rastin
29. 06. 2001
Dát tip
Určitě se v září dostavím. Ostatně - Šroubek si těch prázdnin chce asi opravdu užít :-)

šroubek
29. 06. 2001
Dát tip
rastin: krásně a nezapomenutelně, život je jen jeden prolítnu:Slovenskem, Jižníma Čechama, Krkonošema a Řeckem v září se pokusím dostaviti

Krel
29. 06. 2001
Dát tip
huráááá....se těším.

Deltex
29. 06. 2001
Dát tip
Promyšlim ťo!

šroubek
28. 06. 2001
Dát tip
od 19.9. kdykoli bye , bye letím na prázdniny a do tohoto data od dnesniho dne opouštím své rodné město P.S. ani jedno oko nezůstane suché

Vcela
28. 06. 2001
Dát tip
Ač JiKo hodil svojí otázku trochu mimo děj,přesto je sama o sobě docela zásadní... i když měla zaznít jinde a jindy... no nic.

Olda
28. 06. 2001
Dát tip
Tak tedy vězte, že sdružení existuje -- IČO: 265 33 634. Podle reakcí to s valnou hromadou vypadá na září, tedy předběžně zkuste počítat s prvním zářijovým víkendem, napíši více. Krásné léto :)

Vio
28. 06. 2001
Dát tip
Beru na (s)vědomí ;-))) MSF Oldo

Climaster
28. 06. 2001
Dát tip
jééééééééé..jupííííííííííííííííííí...o.k. v září...

Wopi
28. 06. 2001
Dát tip
V září na viděnou :o)))

JiKo
28. 06. 2001
Dát tip
To se až do září nikdo na písmáka nezaloguje? :-)))

Wopi
28. 06. 2001
Dát tip
Zaloguje... já myslel viděnou z očí do kukadel :o)), ne skzevá písmenka :o))

Bacil
27. 06. 2001
Dát tip
Já myslím, že některou zářijovou sobotu by se rozhodně sešel reprezentativnější "vzorek Písmáků" než někdy uprostřed července. Ale na mě to nevisí, já jsem člověk natolik zaneprázděný, že u sebe nemůžu ručit ani za to září, i když bych se zúčastnil velice rád.

Stevenson
27. 06. 2001
Dát tip
pokud druha pulka zari.. ( jinak se omlouvam predem a souhlasim se vsim.. take nebudu delat vyjimky, )

literát
26. 06. 2001
Dát tip
Milý Naso, moc bych si přál, aby se to týkalo i autorů made in Slovakia, přijeďte, mnou budete vítáni a jak znám Oldu a ostatní nebudou se zlobit, když sebou vezmete i nějaké Maďary a Rakušany :-))))

clovrdik
26. 06. 2001
Dát tip
22. červenec ? Bohužel není možné. Někdo tady navrhoval cosi o začátku září ... Sobota jako taková je rozumná věc.

Vio
26. 06. 2001
Dát tip
Pro mě zatím bez problému... počítej se mnou! P.S. JiKo... jsi trochu MiMo....

ruby
26. 06. 2001
Dát tip
to mam svatek:-)))

Naso
25. 06. 2001
Dát tip
Súhlas s Bacilom - september je prgmatickejší termín (len neviem, či sa to všetko týka aj autorov made in SK...)

suva
25. 06. 2001
Dát tip
Zatím to asi vyhovuje :c)

IVANOL
25. 06. 2001
Dát tip
O.K. dej vědět

Krel
25. 06. 2001
Dát tip
jo...dejte mi prosím vědět...rád bych

Matyjustin
25. 06. 2001
Dát tip
avi

Funda
25. 06. 2001
Dát tip
Jsem také pro Září, protože 21. se koná Náš dětský den. Oldo, ty záškodníku, žes to udělal schválně?

myrinda
24. 06. 2001
Dát tip
wopi, ja jsem taky mimoprazska :-)

Merle
24. 06. 2001
Dát tip
pravděpodobně vyhovuje

Olda
24. 06. 2001
Dát tip
Tak ta otázka měla znít spíš, jestli je konec července dobrej termín, nebo to nechat na září třebas :) Zatím mi to zní tak, že kdyby to byla sobota, tak není co řešit -- Špuntíku dovča se řešit asi nedá? Tedy bys spíš září? Jak ostatní? :)

Wopi
24. 06. 2001
Dát tip
Termín dobrej. Září taky dobré (ale daleko).

Špuntík
24. 06. 2001
Dát tip
Olda: opravdu bych přivítal záři, maximálně tak druhou půlku srpna, dřív určitě ne..... doufám, že se kvůli tomu na nás nezlobíš. Špuntík

A můžu se přijít podívat, i když nejsem zájemce o členství? Neberte si to nikdo osobně, ale když já tu organizovanost prostě nějak nemusím... stačí, že jsem členem defenestračního hnutí, druhou výjimku už udělat nemůžu...:)))

PetrViP
23. 06. 2001
Dát tip
Oldo: já budu, předpokládám ten den pořádně vyměklej (a tuhej;c)))

Wopi
22. 06. 2001
Dát tip
Jéžiš - 14. hudebničení, 22. schůze... no jo, šlo by to (osobně bych preferoval spíš sobotu než neděli...)

Miroslawek
22. 06. 2001
Dát tip
také jsem pro sobotu ... neděle je pro mne na pytel, pane ředitel ... cesta zpátky v noci ... není v mojí moci ... resp. jen těžko

Climaster
22. 06. 2001
Dát tip
...krásný datum..taky se stavíííím...:)...

šroubek
22. 06. 2001
Dát tip
není možná, červenec je mrtvej

šroubek
22. 06. 2001
Dát tip
není možná, červenec je mrtvej

Bacil
22. 06. 2001
Dát tip
Nebylo by lepší nechat to třeba na začátek září? studentům ještě nezačnou povinnosti a zaměstnaní už budou mít po dovolených...

JiKo
22. 06. 2001
Dát tip
Já jen technickou a neberte to jako klacky pod nohy. Po posledním auditku, kde se strhla šarvátka o to zda VŮBEC dělat či nedělat výběr z Písmáckých básní pro Tvar se mi zdá, že úplně stejná situace může a nastane v případě nějaké sbírky jen a pouze čistě v Písmácké režii. Můj dotaz zní: Vydá kdy sdružení Písmák jakou sbírku? Má sdružení nějaký smysl?

Miroslawek
22. 06. 2001
Dát tip
sbírka ... či výbor ... písmáckého sdružení ... je přece něco zcela jiného _JiKo_ ... mícháš hrušky s jabkama ...

myrinda
22. 06. 2001
Dát tip
ja jsem taky spis pro soboty, jako nekteri vyse...:-))

Špuntík
22. 06. 2001
Dát tip
Ježíšku Oldo, to budu na dovolený někde v Řecku.... Špuntík

Špuntík
22. 06. 2001
Dát tip
Ježíšku Oldo, to budu na dovolený někde v Řecku.... Špuntík

Wopi
22. 06. 2001
Dát tip
myrinda a spol.: Zvlášť když jsou mimopražští a musejí mít čas se vzpamatovat a dopravit jinam :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru