Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.. tak snad už je to konečně tady

07. 03. 2008
20
29
3704
Autor
Dolfiness

jaro už klove do skořápky

je kýč milovat návraty?

jsem

Achilleus bez paty

když zavoní si na mě z okna

 

a vypráví mi pohádky


29 názorů

A.H.
16. 03. 2010
Dát tip
povedené *t*

clovrdik
02. 09. 2008
Dát tip
:-)

Takže si přej, abys žádnou neměla, i když ji máš.

Dolfiness
13. 04. 2008
Dát tip
ta básnička chtěla spíš říct že se cítím, jako bych žádnou neměla - ne že žádnou fakticky nemám ;)

Nejspíš jsi uvízla v myšlenkách (dodatek tvé od- povědi na Artíka Chybu - (pitomí jméno)), možná tě pak někdo znervózněl (třeba já) a těsně vedle jsi ťukla na klávesu. Příště to bude pikantérie, lidem se to stává ze stresu, nebo když je někdo k smrti vyleká (to už se netrefí ani do klávesnice ale třeba do svého oka). A to je tvá achillova pata a neříkej mi (v básni), že žádnou nemáš. NO MORE LIES!

Dolfiness
08. 04. 2008
Dát tip
vím o tom ;) já taky nad tím leckdy u cizích básniček kroutím hlavou :))

Marcela.K.
08. 04. 2008
Dát tip
no já si to říkala, že s tou skořápkou...ale není tam zachovaný rytmus...to by bylo v případě, že se třeba schovalo do pohádky, nebo tak nějak...říkala jsem si, jestli bych dokázala takhle "nedorýmovat" :-)

Dolfiness
08. 04. 2008
Dát tip
mylenka - ahoj, dík za kritiku :), má se to tak trochu rýmovat, trochu nerýmovat se skořápkou ;) nechtěla jsem aby to byl úplně kolovrátek nebo tam násilně vyrábět nějaký přesný rýnm a tohle se mi zdálo, že aspoň zčásti sedí..

Marcela.K.
08. 04. 2008
Dát tip
ty pohádky se mi nerýmují s ničím...ale jsou odskočené...mě by svádělo dorýmovat...ale je umění umět přestat včas :-) jo!*

pozorovatel
12. 03. 2008
Dát tip
když zavoní si na mě z okna a vypráví mi pohádky… to je moc dobrý


Pán: já konstatuji

Dolfiness
10. 03. 2008
Dát tip
pété - já miluju pohádky ;-) a hlavně realitu, která je pohádková :) dík všem za kritiky

pété
09. 03. 2008
Dát tip
klove do skořápky...to se mi líbí, jinak pohádky spíš pro malé holky, i když občas neuškodí :o)

Smíšek:-)
07. 03. 2008
Dát tip
*

je hřích milovat kýč

Janina6
07. 03. 2008
Dát tip
Pěkný, milý, a Achilleus bez paty - :-)*

moorgaan
07. 03. 2008
Dát tip
no vlastne vidis, ja to videl z uplne jine stranky...priste se vic zamyslim.-))..pak to ma hlavu i patu.-))

Dolfiness
07. 03. 2008
Dát tip
ahoj moorganku, dík za kritiku.. no já se právě cítím teď, jak vysvitlo sluníčko, strašně silná a nezranitelná, uvažovala jsem dokonce nad rýmem "všeho schopná" k "okna"... ale zas jsem tomu nechtěla dávat moc patetickej výraz :)

moorgaan
07. 03. 2008
Dát tip
nezranitelnost Achillea moc kontrastuje se zranitelnosti kazdeho z nas, kdyz prichazi jaro.. prvni řádek dává naději /*

Dolfiness
07. 03. 2008
Dát tip
Arthur Chyba - vcelku jsem i čekala, jestli se někdo ozve.. mělo tam byt "klove" (ve fázi, kdy mi básnička zněla venk uhlavou) a nejsem si teď jistá, jestli pak šlo o překlep nebo jsem ji jen špatně zachytila ve svých myšlenkových sférách :) oki, opravím :)

Dolfiness
07. 03. 2008
Dát tip
děkuju :)

Saleo
07. 03. 2008
Dát tip
jaro je tady!!!! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru