Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marnost

12. 03. 2008
12
28
3226
Autor
Houmeles

 

odřenej kabát –

mince se míjí s kapsou

znovu a znovu

 


28 názorů

Houmeles
15. 10. 2008
Dát tip
Díky, neroušku, za návštěvy.

neroušek
15. 10. 2008
Dát tip
Jo.*

Houmeles
13. 03. 2008
Dát tip
To je zajímavý. Vlastně jakási pointa.

jorel
13. 03. 2008
Dát tip
Houmeles: znovu a znovu se mince míjí s kapsou odřěný kabát PS: v tomto pořadí to má zajímavou gradaci a mě to sedne víc. nicméně, to byla poznámka pod čarou. doufám, že tu nebudu muset poslouchat, jak przním cizí díla.

Darmo-šlap
13. 03. 2008
Dát tip
Odřený kabát je lepší než děravý. V tomto případě.

Houmeles
13. 03. 2008
Dát tip
Ten "děravej kabát tam dělá problémy. Hm hm, zkusím zapřemýšlet.

Scorpion
12. 03. 2008
Dát tip
vidím tu trochu moc popisu, ten první řádek je příliš vysvětlující a málo kontrastní, pointu vlastně vyzradil hned na začátku, potom už nic nového na čtenáře nečeká. "Mince se míjí s kapsou" je nepřesné, příliš metaforické a z hlediska obsahu jen dál rozvádí stejné téma... takže pouze dostatečné haiku.:-)

Houmeles
12. 03. 2008
Dát tip
Oldjerry, od tebe mě zvlášť těší tip.

Houmeles
12. 03. 2008
Dát tip
StvN - zazobancům stojí v rozhledu jejich zahltance

Houmeles
12. 03. 2008
Dát tip
jorel - které řádky?

jorel
12. 03. 2008
Dát tip
* prohodil bych řádky. jinak super

Oldjerry
12. 03. 2008
Dát tip
Tak kámo, tohle má ducha

Paulart
12. 03. 2008
Dát tip
StvN - ale já myslím, že je to jen název z nouze. S názvy je tu problém, nejlépe by bylo haiku číslovat.

reka
12. 03. 2008
Dát tip
mně se to líbí - mince se míjí s kapsou - to je pěkný verš, takový, úplně si ho dokážu představit v japonském haiku. Ale není mi jasný, proč děravý kabát. Kdyby byl děravý kabát, tak by se mince neminula s kapsou, ale propadla by jí.

StvN
12. 03. 2008
Dát tip
Marnost, láska, city - do haiku patří? Jinak Houmeles, můžeš mi říct, jakým rozumovým postupem jsi dospěl k závěru, že Houmelesáci mají k poznání blíž, než zazobanci?

trefne :)*

Paulart
12. 03. 2008
Dát tip
Tohle fakt haiku je. Jen mince a kapsa. Nic víc.

Houmeles
12. 03. 2008
Dát tip
moorgaan, samozřejmě, že je to haiku :-)

moorgaan
12. 03. 2008
Dát tip
to znam,derava kapsa..pokud to propadne do podsivky,je to jeste dobry, ale pokud propadnou az uplne do kanalu, tak je to nenavratne v pr.../*** ..proc by to nemelo byt haiku?..

grafo
12. 03. 2008
Dát tip
dík :) haiku nechápem... ale myšlienka zaujímavo podaná..

Houmeles
12. 03. 2008
Dát tip
grafo - míjí se znamená, že se nesrazí, nestřetnou, nepotkají. Prostě ruka se snaží strčit minci do kapsy, ale buď se do ní netrefí a nebo projede dírou v kapse skrz. Tahle ruka byla stařecká. Rozklepaná a zmatená, zkoušela to znovu a znovu.

Houmeles
12. 03. 2008
Dát tip
StvN, nevím nevím, estli s Tebou mohu souhlasit. Přítomný okamžik je pro toho, kdo se chytá nadějí a vzpomínek, marností. A pro toho, komu přítomnost stačí, je zase vším. A nepotřebuje víc.

grafo
12. 03. 2008
Dát tip
a čo je mijí?

Houmeles
12. 03. 2008
Dát tip
No jo. Ta snaha něco si strčit do kapsy, uchovat v tý děravý. Trochu k smíchu, trochu k pláči. Houmelesáci mají k poznání blíž, než zazobanci, co kapsy nepotřebujou. Mají ošetřené účty, ošetřené domy, alarmy a právníky, ale jednou propadnou skrzevá Kapsu :-)

StvN
12. 03. 2008
Dát tip
Nesedí mi míjení se. A rozhodně něco jako marnost do haiku nepatří. Ale každý může mít jiný vkus.

Honzyk
12. 03. 2008
Dát tip
...myslis?:))

Houmeles
12. 03. 2008
Dát tip
Však přemejšlej, přemejšlej, tohle je zrovna na přemejšlení dobrý :-)

Honzyk
12. 03. 2008
Dát tip
...mne deravej kabat...(kapsa)...s marnosti nejdou dohromady...treba blby, ale vzpomenu si na spoustu stastnych lidi, ktery jsou deravi vod hlavy k pate - a s marnosti nemaj spolecnyho vubec nic...: ja marnost vidim jinak, no... (a vono ani na bidu / materialni/nejakou by moc neslo... esi teda v "haiku"...za chvili najde los na milion....no nevim, ja haiku neumim, jen si tak premejslim....)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru