Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět

12. 03. 2008
1
4
1292

12.3.2008 Každý z nás má takové dítě v sobě...

Mlč, ty hloupé dítě! Tebe tu nikdo nechce! Jsi příliš nevinné pro tento svět!

Růžové brýle na nose... ale každou chvíli Ti spadnou na zem!

Ta Tvá naivita mě rozesmívá! Svět není dobrý a lidi taky ne, tak už si to uvědom!

Ne, nechci to být já, kdo Ti realitu ukáže a připraví Tě o tu sladkou, růžovou nevědomost...

Tak krutá zas nejsem...

(i když by to možná byla spíš pomoc)

 

Mlč, ty bezbranné! Co chceš v tomto světě intrik a zla?

Ještě ses nepořezal, co? Až to přijde, pochopíš, drahoušku...

 

Pojď, tady nejsi v bezpečí...

Poslední kapky soucitu se mi kutálí po zjizvené tváři

Pojď ke mně. Schovej se někam do mého nitra a hlídej si všechnu růžovou, která dokáže udělat věci krásnějšími.

Stul se do klubíčka a hýčkej si své nadšení a dětskou radost.

Budu Tě hlídat před světem...

...a Ty mi pomůžeš najít a opravit všechny moje růžové brýle, které mi někdo rozbil, zahodil...

 

Ach, ty hloupoučké... jak ráda bych chtěla vidět svět jako Ty...

 


4 názory

Marguerite: Slunce moje, věřím, že ta příležitost bude! A moc se na ni těším...

Marguerite
15. 10. 2008
Dát tip
pekne..skoda ze jsem si to neprecetla driv..mohly bysme se o tom popovidat spolu tvari v tvar..

Laura: děkuji :*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru