Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

5:55 /malá noční/

14. 03. 2008
8
33
7844


5:55
trhám svý slova
na kusy
škrábou

svět šaman
chřestí kostmi
krok - bubny - krok
a potom
ticho

že zase padly
hadí oči

v koutech se uklízelo
vešla (se) zima
stočená pod nehty
teď tlačí za očima

sněží
bez křídel peří
ztrácí cesty

svět šaman
podle
chřestí kostmi


33 názorů

Pam!PUCH!
02. 04. 2008
Dát tip
neverili byste jak nastve blesk fotaku v autobuse z italie v 5 hodin rano primo na budik :) noano snat nej fotecka z celeho vyletu ... a stejne se neda zistit kdo to sakra bleskl ))

all, diky za zastaveni i nazory. syd: jojo... vyvesti... nebo zaridi tangens: ne se shammanem rozhodne nic poslecneho nema, shammana myslim znam :-)

LaMouette
24. 03. 2008
Dát tip
sfjet saman jednou nebude chrestit le i zapjeje.. sem si jista..:-)) pjekne napsane.. i dyz mi to cipomina jak blbje se mi bude zitra stavat..:-))*

Noe1
18. 03. 2008
Dát tip
:-) TK

martinez
14. 03. 2008
Dát tip
dyk já taky ne... já jen zjišťovala jak to má pomi... :o)

tak pardon, ze jsem se vam pletla do hovoru :_)

papouch
14. 03. 2008
Dát tip
to bylo na martinez! :-)

ja na zadnej nesaham, bych si nedovolila! :_))))

papouch
14. 03. 2008
Dát tip
na čudlík mi nešahej!!! ;-))

martinez
14. 03. 2008
Dát tip
kohouti sou taky častá rekvizita, třeba u woo doo nebo satanismu... a nekecej že nemáš žádnej použitelnej čudlík ráno poruce :o)

a ted me napada, kde by vzal saman kure? to budou asi krysi. nebo v lepsim pripade veverci :_)

to mas tezky marti, na samovolny vzbuzeni cudliky nejsou:-) ten saman ma kosti vlastni, kureci ci jaky, na vesteni....

martinez
14. 03. 2008
Dát tip
já mám kosti tak hezky obalený že ani ten nejlepší šaman by mi s nima nezachřestnul... :o) 5:55 - to je hrůzostrašná realita... proč nemačkáš "dospat"? :o)

uz se perete? ze bych si sla uvarit kafe, abych nemusela pak svedcit:-)

Pražák nemůže mluvit po morafsku, protože nedovede napodobit ten retardovanej akcent.

papouch
14. 03. 2008
Dát tip
nocé říkají akorát pražácé, když si myslé, že mluvijé po moravsku, helééé!!!

to je vam podobny - nakonec to ksonci u pradla! :-P a noci se nerikaji, noci se spi :-)

Dyť jsem říkal, že budeš zapírat.

papouch
14. 03. 2008
Dát tip
Pištiště, nocé se říká fprase! :-PPP Pomí ale klidně polézyjy piš, my se stejně porafem kvůli něčemu jinému! .-))

Pomice, nevyhrožuj poezií, seš na Písmáku! :)

Ale říká, akorát to nigdá nepřiznáte!

tak ja vam poezii a vy takhle? ze ty basne napisu jeste tri! :_P

papouch
14. 03. 2008
Dát tip
na Moravě se "nocé" neříká!! :-P

honzyk: nekdy ano :-)

Honzyk
14. 03. 2008
Dát tip
...tak takle to vypada na svete v 5.55...?.))) **

no tak to je potom ovsem vsechno v poradku. az na to ze me boli hlava. prodam, nechces? :-)

(kurňa po opici mám vždycky moravský přízvuk:) )

Ale jo. Ovšem cestou mrazivou nocé pěšky domů jsem to vydejchal, a manželka nic nepoznala.

pista: tomu neverim! ;-)

Jojo, já byl taky nametenej, včera... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru