Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ópium

24. 06. 2001
5
0
1192
Autor
Lucienne

Prirodzení optimisti plačú aspoň v básni.

Tuším už aj to netušené

Prikladá obruče na spánky

Túlim sa k blízkej, ale k žene,

Rozsievam na poli čakanky

 

A vonku prúdia a vonku tečú

Krvácajú jak tepny do noci

Sĺučky snov, čo za sebou nás vlečú

A niet nám, niet nám pomoci.

 

Kontúry rozpité do priestoru

Priestrely ticha volajú

Mlčanie svoje pridať k chóru

                                      Tých, čo celý žívot hľadajú


Bix
31. 08. 2001
Dát tip
Toto bude asi dôležitá báseň pre Teba, aspoň mi tak vyznieva... Rozsievam na poli čakanky sa krásne vykladá ( významovo ) ako: "čakám a snažím sa čakať a budem čakať", :o) Noci - pomoci - trošičku ošúchané, inak fajn ! Prvé dve slohy na mňa silno pôsobia, najviac asi prvá, tretia sa mi trošku rozpadla pod prstami, aj keď "mlčanie svoje pridať k chóru" je dosť dobré !! Ešte kúštiček a bolo by to dokonalé !

Naso
25. 06. 2001
Dát tip
Mlčanie svoje pridať k chóru tých, čo celý žívot hľadajú - koniec básne ako zlatou niťou vyšitý! Ináč tie prvé dve z dneška sa mi páčili viac (zdali sa mi prepracovanejšie) - páči sa mi však, že veršuješ ľahko, takmer prirodzene. To z básní cítiť.

I*I super!!!

DarkMind
24. 06. 2001
Dát tip
Keď hľadáš, nájdeš - hovorí sa a ak chceš nájsť, tak tomu ver Veď tí, čo dlho hľadajú sa nájdu raz k sebe správny smer. A ak si sama, tak buď vďačná za to, že blízku dušu máš Veď samota nie je tak strašná keď v náruči nežnej zaspávaš. :)

DarkMind
24. 06. 2001
Dát tip
Keď hľadáš, nájdeš - hovorí sa a ak chceš nájsť, tak tomu ver Veď tí, čo dlho hľadajú sa nájdu raz k sebe správny smer. A ak si sama, tak buď vďačná za to, že blízku dušu máš Veď samota nie je tak strašná keď v náruči nežnej zaspávaš. :)

DarkMind
24. 06. 2001
Dát tip
Ospravedlňujem sa, porucha nie je vo vašom prijímači... :)

Matyjustin
24. 06. 2001
Dát tip
Konec se mi moc líbí - a vůbec celé je to pěkné - Ť ;-))

Mámalibor
24. 06. 2001
Dát tip
vďaka pekně stě ma rozsmůtili dlhé a daleké trápenie sladké a prekrásné s r d c i a :-)!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru