Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Siete - program a navigácia

14. 03. 2008
0
7
1265

...abych predbehol...pozajtra to vyradim zo zoznamu...

Program:

14,00 - R!so, johny45, CrawlingChaos, Baziliška
15,00 - Teskohippies
16,00 - salomesr, Tanečník, Boris Lilov, Xtruh, uran235
17,00 - crayfish, jt, romale, zaki, Aššurballit
18,00 - Lava
19,00 - Zbora, rebecca13, martinez, James Juyce
20,00 - Divadlo malá scéna Prešov - Vzrušujúce časy
21,00 Vyššie sféry
/zmena programu samozrejme vyhradená/

Štúdio 12, je na Jakubovom námestí číslo 12. Z vlakovej stanice sa tam dostanete najrýchlejšie električkou číslo 13. Vystúpite na Šafárikovom námestí /je tam budova Univerzity Komenského/. Odtiaľ pôjdete do ľava smerom k Modrému kostolíku /ten neminiete, on je fakt modrý totiž/, prejdete ďalej okolo nemocnice na Bezručovej ulici, a odtiaľ ďalej. Tam je také námestičko a ak je to Jakubovo námestie tak ste na správnom mieste. Potom už len hľadať číslo 12.

Z autobusovej stanice, je to asi 10 minút veľmi pokojnej pešej chôdze. Treba ísť smerom k budove VÚBky/to neprehliadnete/ , za ňou je veľká križovatka a vy sa vydáte smerom k podniku kde je napísané Koňýk. Stále doľava - smerom k Umelke, oproti budete mať novú budovu SND. Štúdio 12, je vpravo, budete musieť zabočiť do priľahlých uličiek. Dobré by bolo sa spýtať aby vás tam niekto ponavigoval.

7 názorů

jt
18. 03. 2008
Dát tip
:-)

reb...to ma mrzi...si mala pisnut...ja som to len prekopcil...od neho...no... ...zrejme nejaky preklep ci co...

jt
15. 03. 2008
Dát tip
mám to

..duchaplne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru