Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Promočený

16. 03. 2008
14
24
2886
Autor
Houmeles

Tak jsem tu předchozí haiku-aktualitu vymazal.

 

bublinou v louži

vleče své harampádí

zmoklý houmeles

 

 

 


24 názorů

Houmeles
18. 03. 2008
Dát tip
Nejde o předložky, ale o to, kde se vlastně ten obraz odráží...

StvN
18. 03. 2008
Dát tip
Na diskusi to je možná pro tebe, jestli máš bordel v používání předložek před, v, za....

Houmeles
18. 03. 2008
Dát tip
No, to je téma na diskuzi! Já vlastně mohu stát v zrcadle, že, protože můj obraz se tvoří až za jeho plochou. Je to asi jiné tvrzení, než když řeknu, že stojím ve dveřích. To znamená, že nestojím v místnosti až za nimi. Hm hm...

StvN
18. 03. 2008
Dát tip
Když jsme u optiky, tak formulace bublinou v louži, by byla obdobná, jako bys chtěl napsat, stojím v zrcadle.

Houmeles
17. 03. 2008
Dát tip
No to by potřebovalo nějakého odborníka přes optiku, kde se vlastně ten obraz odráží, zda na vnitřní či vnější stěně bubliny. Mám pocit, že na vnější stěně (vypouklé) bych musel být větší. Na vnitřní (vyduté) zmenšený. Je to tak? Ptám se, protože nevím. Musím to prozkoumat :-)

Darmo-šlap
17. 03. 2008
Dát tip
Haiku pro náročné.

Paulart
17. 03. 2008
Dát tip
Vskutku ostrá pozornost!

StvN
17. 03. 2008
Dát tip
Nenapadlo mě, že se odráží. Pak to formulovat spíš s předloužkou NA bublině?

Houmeles
17. 03. 2008
Dát tip
jorel, díky za uznání :-). V bublině na hladině louže, když máš v pořádku zrak a dáváš pozor, se opravdu zalédneš, úplně malinký. Prostě jsem v té bublině uviděl sám sebe.

jorel
17. 03. 2008
Dát tip
byjící - já se snad vrátím na základku...

jorel
17. 03. 2008
Dát tip
na hranice dobrého a nehaikovatého. Jako celek zajímavé a s hlebší rovinou. Koncepčně výtečné. Ale ten fokus na bublinu v louži je příliš neúměrný zmoklému houmelesovi. nevím, jestli běžný čtenář dokáže kleknout k hladině louže a sledovat v ní houmelesův obraz, protože jinak je to do očí byjící rozdílné měřítko vykonstruovaným prvkem. * jinak musím houmelese označit za jednoho z nejlepších autorů haiku, co tady čtu a snad vůbec v ČR znám. Jeho díla jsou svěží, neúnavně respektuje 17 slabik a přesto jsou nevšední, neomšelá, ze života atd. možná jsou to více senriu nebo obsahem "moderní haiku", ale pro mě je v nich klasiky více než dost.

:-) hezký ;) *

Houmeles
16. 03. 2008
Dát tip
oakbark, jako ve vypouklým zrcadle. Nebo vydutým?

Houmeles
16. 03. 2008
Dát tip
Ale to je obyčejná bublina po velký kapce. V ní se všechno odráží a ten, co jde kolem ní, nejdřív.

oakbark
16. 03. 2008
Dát tip
bublinou se nic nevlece, ta praskne jen se k ni priblizis

StvN
16. 03. 2008
Dát tip
A jak se do ní vejde?

Houmeles
16. 03. 2008
Dát tip
Hm. Asi bublina na louži. Ale jak se slabikami? Podumám.

Rabb
16. 03. 2008
Dát tip
(to, že jsem se sem mrkl, neznamená, že dychtím po avízek.. opravdu ne.. to jen tak pro pořádek; do budoucna) :-)

Rabb
16. 03. 2008
Dát tip
bublinu si vztahuju na vlastní asociaci.. ..celkem fajné v tom případě.

musela som sa este raz vratit...koli tej bubline v louzi,co mi vrtala v hlave...a nakoniec ano *

StvN
16. 03. 2008
Dát tip
Nevím, co je bublina v louži.

moorgaan
16. 03. 2008
Dát tip
houbeles!!... /*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru