Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sweet Little Something

16. 03. 2008
0
0
1022

Takže, přesné upřesnění máte v prologu tohohle příběhu, jinak to píšu společně s Hašlerkou, tohle je její kapitola...

Sweet little something
2.kapitola-Skrytá identita
By Hašlerka
Malfoy vykročil z honosného krbu v ministrově kanceláři, a potom, co se přesvědčil, že ho nikdo nebude rušit, se vydal k obrovské skříni přeplněné složkami.
Vyhledal si poličku s nápisem Denní Věštec a zahleděl se přesněji na názvy složek.
Famfrpál…Politika…školy…úmrtí…krádeže…
Složka s názvem vraždy byla černá a zřejmě hodně početná. Malfoy však věděl co hledat.
Rychle prolistoval papíry a po chvíly zjistil, že některé jsou označeny červenou barvou. To znamenalo, že byli spáchány smrtijedy.
S potěšením přijmul fakt, že jich je víc než půlka. Kvůli tomu tady však nebyl.
Pettigrew…Pinedick….Postrot….Pumpkin…Pylo, to byl on!
            11.dubna se ve večerních hodinách vrátil Ilias Pylo z práce domů a nalezl všechny členy své rodiny mrtvé a nad domem svítící znamení zla…
Tenhle případ si Malfoy pamatoval dodnes. Vyvraždili všechny, jen na toho chlapa zapomněli., nevěřil však, že se mu tohle jednou vymstí.
Adresa: Hůrky 12, Londýn
To je jeho další cíl…
S novou nadějí na pomstu vlezl do krbu a vykřiknul adresu.
Vzápětí se ocitl na veliké, pusté louce… nikde ani živáčka….
Co to ksakru je?! zaklel Malfoy.
Ve stejném okamžiku mu nad hlavou přeletěla sova. Tiše pozoroval kam letí a jaké bylo jeho překvapení, když zmizela ve vzduchu.
Trvalo mu přibližně deset sekund než přišel na to co ho mohlo napadnout hned.
Dům je kryt neviditelním kouzlem… buď ho už čekají… nebo…vlastně nebylo žádné nebo….musí ho čekat, přoč by jinak měli dům stkrytý???...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru