Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

alkohol je zdravý...

19. 03. 2008
10
26
4400
Autor
aleš-novák

Jistě si všichni myslíte, že zas půjde o nějakou reklamu . Tentokrát vás skutečně zklamu, chtěl bych vás seznámit s jednou zásadní (sice nijak novou, ale ověřenou mnoha pokusy na lidech) teorií: Říká se, že alkohol zabíjí mozkové buňky. Jenže ono je to přesně naopak, čím víc alkoholu spotřebujete, tím je mozkových buněk víc...

Někdy je jich dokonce tolik, že se do mozku ani nevejdou...

Jak jinak si vysvětlit, že vás tak strašně bolí hlava?


26 názorů


Oldjerry
20. 03. 2008
Dát tip
To je tím, že alkohol funguje jako kopírák : zkopíruje ti ještě jednu velkou řípu dovnitř té původní a vždy o něco menší.... * za vtip

j. nick
19. 03. 2008
Dát tip
a já myslel, že to sou permoníčci:)

jo, to už zní líp :o)

danha
19. 03. 2008
Dát tip
moje řeč!!!! *

to je k nebi! :))) přeloženo: Bože, tento autor se Ti skutečně vydařil!!! :))))))

to je na mně? :o)

bože!!!!! :)))))*******

Janina6
19. 03. 2008
Dát tip
Alfi, a KAM utečou před alkoholem ty bystré buňky? a kde pak vzít nějakého ovčáckého psa, co by je zahnal zpátky? :-)*

Háber
19. 03. 2008
Dát tip
:)

Ó
19. 03. 2008
Dát tip
...alkohol funguje stejně jako sex...to jsem zjistil řadou praktických pokusů...mám okno skoro pořád...

vymazáním těch nemocných souborů v paměti vznikne window... :o)aspoň máš kam ukládat další data...

avox
19. 03. 2008
Dát tip
třeba jsi to přehnal večer... teď ty zbylé buňky potřebují nabobtnat, aby vyplnily to prázdné místo?

to já jen tu magnézii, po ránu :o)

avox
19. 03. 2008
Dát tip
jaké taky? já piji jen kávu, a magnézii :-))

:o) taky delírium ? :o)

avox
19. 03. 2008
Dát tip
alkohol v malých dávkách neškodí v žádném množství: hlavně nikdy nepít z flašky a když už musíš, jen malými doušky... :-) ty chytré buňky utečou asi do nohou, neb z těla dál, ven nemohou nohy ztěžknou a zradí člověk si stojí, jen hlava pádí... (nebo padá?) zrada...

Hesiona
19. 03. 2008
Dát tip
No ... ona imploze asi taky bolí, ne?:oP

existuje i bezbolestná varianta, taky zdravá: Zde platí teorie nejslabšího kusu ve stádě. Lev při lovu zpravidla ukořistí slabý nebo nemocný kus, takže pro stádo jako celek je to vlastně ozdravné. Stejně tak alkohol zabíjí slabé a nemocné mozkové buňky, ty bystré a rychle dokážou před ním utéct :o) Čili: jestli tě po nadměrném pití hlava nebolí, i tak je to zdraví prospěšné...:o)

Diana
19. 03. 2008
Dát tip
To je přece jasný! Mozkových buněk TAK přibyde, "že se do mozku ani nevejdou", proto tlačí zevnitř na lebku a hlava se div nerozskočí ;-)))

doporučuji vyzkoušet :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru