Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jak pít zdravě - replika

19. 03. 2008
19
42
4524
Autor
avox

alkohol v malých dávkách neškodí v žádném množství

Hlavně nikdy nepít z flašky
a když už musíš,
tak malými doušky...
 
šedé buňky utečou
z hlavy do nohou,
neb z těla dál,
ven nemohou

nohy ztěžknou a zradí
člověk si stojí,
jen hlava pádí...

(nebo padá?)
zrada...

42 názorů

avox
05. 02. 2012
Dát tip
to máš ovšem pravdu svatou nad meduňku ještě s mátou lepší pití není v každou dobu denní :-)

Kočkodan
05. 02. 2012
Dát tip
S alkoholem ruzné trunky v lásce nemaj sedé bunky. Nejen sedou nadchnes bunku, kdyz ji pozves na medunku.

Stařec_007
16. 05. 2011
Dát tip
Fajné :-)

Delfín
08. 09. 2008
Dát tip
Máta s meduňkou je príma, v magnezii síla dřímá, rád mám i čaj zelený kaktusem ochucený...;o)

avox
05. 09. 2008
Dát tip
vidíš... a já se nejlépe napiji magnézie nebo mattoni a v zimě vařím máto-meduňkový čaj z vlastní sklizně :-))

Delfín
05. 09. 2008
Dát tip
Nepij nikdy pivo z flašky, /když tak jenom s brčkem!/, pokud už musíš ty splašky prolévat svým krčkem! Bráník /pivo v každém pivu!/, co v reklamě bývá, to fajnšmejkr do odpadu okamžitě lívá! Vychutnej si svého Kozla nebo Plzeň dej si, piják dobré pivko pozná, ale to snad nejsi!;o) *Jinak já se pití věnuji v básni "Polepšený alkoholik aneb vzkaz v láhvi." Samozřejmě s sem o humorem mi vlastním...;o) Jsem z města piva, ale víc mi chutná vínko, ten nápoj bohů a zdroj věčné inspirace básníků...;o)))

avox
05. 09. 2008
Dát tip
avi

Robinia
28. 03. 2008
Dát tip
jj :-)

Stevenson
27. 03. 2008
Dát tip
-)) no j0 .. .-))

Dickers
20. 03. 2008
Dát tip
Po malých douškách. Běžci taky nabírají rychlost až tak v rytmu, ne ze začátku:) *** a ve finále padají na čumák:)

:)))... fajn *

Montrealer
20. 03. 2008
Dát tip
Člověk sotva stojí a hlava mu padá do půllitru. ***

Oldjerry
20. 03. 2008
Dát tip
No - ona to zas není až tak blbůstka, spíš miniaturka. Má to totiž spárek jisté logiky. Ale nešť - té básni je to fuk, jak jsi ji zařadila. Třeba jí potěší i můj *

guy
20. 03. 2008
Dát tip
že se nemá píti z flašek to věděl už Jarda Hašek říkal že je mnohem líp když se pije přímo z píp :-)

avox
19. 03. 2008
Dát tip
já už tam byla, jen jsem ti zapomněla poslat avi :-))

a ještě zaskočte k Oldjerrymu, ten to téma taky pěkně rozvinul...

kdyby jen teorie!!! i prakticky ověřené !!! :o)

avox
19. 03. 2008
Dát tip
to už je zastaralá teorie, alfonso má novější, ale to musíš přejít na jeho stránku, tam se dovíš víc! :-))

pohádka je v půl desáté...zahánění takové hordy (celkem 4 kusy...) dá o něco víc práce :o)

avox
19. 03. 2008
Dát tip
o čem byla pohádka? :-))

Gwynn_Ibain
19. 03. 2008
Dát tip
...a ešte k tomu sú mozgové bunky pekní prevíti, lebo sa nemnožia a keď raz odídu niekam inam, tak tam pekne aj ostanú...

ano...sokolský slet...čarodějnic :o) dokonce jsem zdědil několik dětí navíc, když jsou zítra ty prázdniny :o)

avox
19. 03. 2008
Dát tip
hele, hoří sokolovna? :-))

ano, povidlo :o) krásná žena šla zrovna do hospody :o)

Ó
19. 03. 2008
Dát tip
...měl jsem na mysli...teorii Alfonsovi krásné ženy...která mě velmi zaujala.../todle se mi povedlo/...

avox
19. 03. 2008
Dát tip
povídej mi o dalších prospěšných teoriích... nic nevím... ale jsem chápavá, docela ... i příst se naučím, na mou duši, bude-li to nutné :-))

Ó
19. 03. 2008
Dát tip
...ano....písmenka mi sice vypadávají...ale jsem šťastný...

ano...přede vším...:o) i blechám :o)

Ó
19. 03. 2008
Dát tip
...ovšem...bereme-li v úvahu další čerstvé teorie na Písmáku...obé jeví se velmi prospěšné...předem ším pro umělce...

avox
19. 03. 2008
Dát tip
děkuji vám všem za návštěvu, zdá se, že jsem se dotkla společensky závažného tématu, takže Alfi, díky za inspiraci. IVO a Diano, díky za přispění vlastními zkušenostmi! Ó, myslíš, že je to jen po chlastu? Jsou tací... Milé nedochůdče, já taky nepiji, ale poradit můžu...

:))))))) to je vtipné!!!!*****

Pisces
19. 03. 2008
Dát tip
staré dobré bumbáníčko :-) jedinej přítel, co nezradí! *

Janina6
19. 03. 2008
Dát tip
:-) živijó!*

zvedavec
19. 03. 2008
Dát tip
:) návod na obsluhu

Ó: jestli tím "někam jinam" myslíš to co já, tak to není jen v alkoholu...moje žena tomu říká "zákon chybějících dvou deci krve": když se nahrne tam, kam má, pak zákonitě chybí jinde :o)

Diana
19. 03. 2008
Dát tip
.

Diana
19. 03. 2008
Dát tip
Tak mi tuhle hlava padla -navíc v cizím obydlí- žel, na hranu umyvadla buňky se mi zabily ;-)*

Ó
19. 03. 2008
Dát tip
...slyšel jsem, že alkohol přemisťuje mozkové buňky i někam jinam......

IVO
19. 03. 2008
Dát tip
Pijme pivo přímo z flašky, ať jsou flašek plný tašky. Ale pozor, z větší výšky, vidíš jen šváby a myšky! *Z

právě že tím, jak ty mozkové buňky utečou d dolních končetit, stanou se nohy rychlejšími než hlava...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru