Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KONSPIRACE: OVLÁDNUTÍ SVĚTA :-)

25. 06. 2001
3
0
12902
Autor
Danny

Na Písmáku je tááák velký intelektuální potenciál, že bychom mohli klidně ovládnout tuto planetku. Žádám zvláště kolegy z divnovědeckého klubu, aby vymysleli jednak vědecký plán vedoucí ke světovládě a jednak konkrétní formu písmákokracie, kterou nastolíme.

 

Navrhoval bych, že počet hlasů každého z Vládců (tj. písmáků) by se odvíjel přímo od počtu Tipů, Děl a Kritik. Vyžadovali bychom oslovení "Vaše Tipovosti", "Vaše Kritičnosti", "Pane/Paní Umělče/Umělkyně"

apod.

 

Propagandu bychom zmákli podle cílených básniček a blbůstek.

 

Tak co, braši a ségry? Jdem do toho?


pozorovatel
13. 04. 2005
Dát tip
já bych to tedy viděl mnohem erektivněji:)))

Nicollette
13. 04. 2005
Dát tip
to je u tebe, jakožto mladého bujného nadějného samce, docela možné :-)

pozorovatel
13. 04. 2005
Dát tip
červenám se:)))

Nicollette
13. 04. 2005
Dát tip
i jen se rdi!

pozorovatel
13. 04. 2005
Dát tip
rdim se:)

Nicollette
13. 04. 2005
Dát tip
vý-bor-ně :-)

pozorovatel
13. 04. 2005
Dát tip
děkuji

Nicollette
12. 04. 2005
Dát tip
myslim, že v poslední době ten i. potenciál rapidně klesl :-))))

Seregil
27. 11. 2002
Dát tip
Spojte se... do toho já nejdu, moc individualit a k tomu naprosto vyjímečných, může být pěkný prů.er... hurvinku: dikes

hurvinek
26. 11. 2002
Dát tip
pismaci celeho sveta spojte se a hrrr na ne

Spvrivs
23. 01. 2002
Dát tip
Tak jsem do toho taky spadl - teď su váš bratr. A hlásím se do první linie. Nejdřív zrušíme všecky servery a domény, pak omezíme vstup do písmáka (aby se nám sem nenahrnuli illiteráti) a pak vyhlásíme světový stát Písmákland, v jehož čele budem stát my. A nejvyšším představitelem bude Olda, vládu budou tvořit členové klubu divnovědců a ostatní písmáci budou něco jako parlament. Hough! Písmákůůů ZDAR!!!

Robynson
04. 01. 2002
Dát tip
Ovládnout znamená porozumět ab01cz. Chci porozumět.Nevím proč. Dělá mi to příjemné pocity.

ab01cz
03. 01. 2002
Dát tip
Ovládnout planetu? Proč?

Drakkan
03. 01. 2002
Dát tip
raději zůstat tím tichým Písmákem, nepotřebuji být králem...

Radost
03. 01. 2002
Dát tip
zjistili jsme vaše konspirační plány a byla spuštěna akce na vaše zastavení... Nemáte šanci uniknout... Vaše identity jsou odhaleny, vaše kontakty přerušeny. Za chvíli u vás zazvoní náš agent. Přijměte ho prosím, čeká vás jenom pomalá a bolestivá smrt. Za rozenkruciány vládnoucí světu po vzoru templářů Agent "Kyvadlo" Radost

Robynson
29. 12. 2001
Dát tip
Ovšem, pracuji na tom dnem a nocí :-))

Knihovník
13. 12. 2001
Dát tip
Začal bych s masivní letáčkovou kampaní ;)

Prokletí
30. 06. 2001
Dát tip
mám staženo, pouštím, se, dík m.

Danny
29. 06. 2001
Dát tip
takže fšichni: NEPOSÍLEJTE PROKLETÍMU AVI K TOMUTO AUDITKU. Po označení všech lidí vlevo stačí kliknout na jeho nick se stisknutým Shiftem, to opakovat pokud vlevo v boxu Avízo bude ten nick vícekrát a pak teprve poslat. Jednoduché, není-liž pravda?? Prokletí, nechceš do Vnitřní strany?? Tvůj blackwhite a doublethink s povinnýma avičkama mě fakt potěšil. Strana potřebuje mozky jako je ten Tvůj :-)))))

Wopi
29. 06. 2001
Dát tip
no...spíš Ctrl než Shift... ale to je fuk proboha, mě se na písmáku taky leccos nezdá, ale nebudu nikomu radit, kam má jít (viz první Prokl. ohlas), třeba tam už všichni dávno jsme :o)))))))

Katerina
29. 06. 2001
Dát tip
Svet je uz tak desivy a smutny... mne se tady na Pismaku libi, ze se umite tak krasne bavit do absurdna, to mi vzdycky tak zvedne naladu....!! Prokleti, zkus se na chvili nebrat tak silene vazne....!!! Drzim ti palce a tesim se na dalsi silena auditoria!!!!! Preji vam hezky letni den :-))) (a omlouvam se pokud nekoho moje avizo nastvalo)

Prokletí
29. 06. 2001
Dát tip
jejej, já neberu nic vážně, stačší, kdybyste mě viděli, ale jen TAHLE kategorie mi přiapdá, že by si zasloužila, aby byla věcnější a vážnější.... máme přece jiné (viz kritika výše) Wopí: ta prbní směrnice byla jen jako reakce, protože to bylo asi čtvrté audirotium podoného formátu, které jsem v jedné půlhodině otevřel. Danny: cococo? Vnitřní strana: znám jen Malou a Velkou... blackwhite? doublethink? nerozumím? mozek? co to je? 8c) m.

Danny
29. 06. 2001
Dát tip
Prokli, pokud nerozumíš a chceš rozumět, stáhni si knihu 1984 na odkazu výše.

Wopi
28. 06. 2001
Dát tip
Prokletí: nikdo Tě nenutí sem chodit. Návštěvy autorií nejsou povinné. Ani u vážných, ani u těch k pobavení... Ani avizka nejsou závazná... nemusíš na něj klepnou. Vidíš přece, kam vede, můžeš ho rovnou odmazat.

FLO
28. 06. 2001
Dát tip
No no no... dyť to proboha nemůžete brat vážně. Danny: Díky, díky, díky...konečně! Mám svůj první virtuální milión, který se bleskově promění ve virtuální zbraň. A taky tu budou první virtuální mrtvoly.... kchi! :o)

Prokletí
28. 06. 2001
Dát tip
Wopi: je-li pak celý Písmák nezávázný, můži se na něj zcela vyprdnout, ale to se mi nechce.... já osobně považuju svoje avíza za povinná (mnou odeslaná), proto považuju za závazná i doručená. Nejsem pro cenbzuru, pokud mi někdo pošle sudirko, skouknu ho, ať už je z jakéhokoli dílka. Návštěvy auditorií nejsou povinné. Tvorba kravských auditorií ale taky ne. Auditoria přestávají sloužit, jen tu a tam se najde světlý ostrůvek, doufám, že se ti změní.... auditoria k pobavení? Máme přece kategorii Blbůstka nebo Jen tak pro radost.... no nic 8c) m.

Mahoney: i ty jeden !!!! :-)))))))

FLO
27. 06. 2001
Dát tip
Wopi: Ale chlape...! Popravčí četa je od toho, aby zabíjela lidi. A slepýma nábojema to dost dobře nepude. Hmm...tak nic. Nikdo se ke mně nepřidá, no dobře, aspoň budu original brutal killer. A vůbec mi to nevadí. Doufám, že mě někdo vyslyší a na můj účet přibyde ňáký obnos na nákup zbraní. Předem děkuji za kladné vyřízení.

Danny
27. 06. 2001
Dát tip
FLO: Prokletí se tu projevuje jako třídní nepřítel. Prokleješ ho?

Danny
27. 06. 2001
Dát tip
založil jsem klub "Vnitřní strana". Diskuse o světovládě budou nadále primárně probíhat v tomto auditku, protože zde lze posílat Avička narozdíl od kritik pod klubem


FLO
27. 06. 2001
Dát tip
Danny: NE, NE a NE. Protože pořád čekám až mi někdo začne financovat mou zabijáckou sekci. Zatím se tak nestalo a tudíž s bejsbolkou na něho nemůžu, že jo? Popravuje se přece stylově. Uznejte, že máme určitou úroveň. Prokletí: Ale - čekejte, ste v pořadí...

Danny
27. 06. 2001
Dát tip
FLO: posílám Ti jeden virtuální milión na koupi virtuálního zabijáckého laseru. Ať žije virtuální agresivita. Nebo si můžeš v realspace koupit kudličku-rybičku za svoje.

Spvrivs
27. 06. 2001
Dát tip
Já budu proti, a to: 1) nemám rád uzurpace a světovládné choutky 2) hierarchie na tipovém principu není ze zásady špatná, ale v navrhované podobě je nespravedlivá - nejsou rovné výchozí podmínky, čas nahrává starým písmákům - možná by bylo lepší brat to relativně - v poměru k počtu děl.

Danny
27. 06. 2001
Dát tip
Spvrivs: sice jsi můj kamoš, ale pokud budeš bránit mým konspiračním plánům, bez milosti tě zbagruju!

Prokletí
27. 06. 2001
Dát tip
no jo no, tak takle si leda dokážeme, že kluby i auditoria jsou akorát na dvě věci, achjo rád se zasměju, ale tohle je trapný m.

FLO
26. 06. 2001
Dát tip
A kdo bude teda v té mojí popravčí četě? Prosím, prosím... (já bych totiž chtěla někomu velet). Ale jestli nechcete, odstřílím si to sama!!!

Wopi
26. 06. 2001
Dát tip
FLO: já budu v popravčí četě, ale bude se střílet slepejma, jo? Simonthe: "cokoliv, jakkoliv a kdykoliv" jsem pochopil jako "cokoliv, jakkoliv a kdykoliv". Tak nevím. Zatím tedy trénuj a vyčkej dalších instrukcí. Konst.: Nemůžeš mít packu na červeném tlačítku a zároveň s Mulderem vyšetřovat. Jednoho se budeš muset vzdát. Leda bys na tom červeným čudlu nechala jen zaječí pacičku...

Daemonica
26. 06. 2001
Dát tip
taky mi najděte nějakou pěknou prácičku... a pro mé démonky, kdyby něco bylo...jo? :))

Danny
26. 06. 2001
Dát tip
daemonico, mohla bys dělat třeba v Ideopolicii. Démonci by kontrolovali, jestli někde nebují nějaká protipísmácká činnost a Ty bys pak ideozločincům vštěpovala zásady Doublethinku a lásky k Velkému Praotci Oldovi

Daemonica
26. 06. 2001
Dát tip
To je výborné! Řeknu jim to. Budou mít obrovskou radost! :))

Katerina
26. 06. 2001
Dát tip
Mulder je můůůůůůj!!!!!! Moje kocka se jmenuje Fox, to ty nemas!!!!!! Takze jsem vyhrala!!!!!!!

Roger
26. 06. 2001
Dát tip
:)))) chyba tu najdolezitejsia funkcia. kto bude mat kluce od Vasich ciel? ;))

Katerina: MŮJ NEOBLÍBENĚJŠÍ BAR SE JMENUJE FOX !!!!!!!!!! Wopi: já to budu stíhat !! fakt... :-)))))))))))))

Wopi
26. 06. 2001
Dát tip
Ne od cel! Kdo bude mít klíče od sejfů?????????????

Roger
26. 06. 2001
Dát tip
no, genie, v sejfe by si sa udusil. ;))) ale inac som za nadvladu nad svetom. vsak preco nie. pokial mi date tichy ostrov v chladnejsom podnebi. inac si robte co chcete, len pozor aby sme nezvrhavali diktaturu kvoli nastoleniu tej nasej - lebo proti ludskej blbosti aj bohovia bojovali marne ;)

Katerina
26. 06. 2001
Dát tip
Konstantinidisova: prohrala jsem..... tak si to s Mulderem uzij....

Katerino: každá bitva je vyhraná ještě před samotným poražením:-))))) /......no hele, stejně nevím o čem jsme se hádali, Mulder se stejně ještě nenašel:-)))/ p.s. co takhle brutální nikita ?? :-))

Mahoney
26. 06. 2001
Dát tip
takže já si rezervuju funkci Řadového Pímákokrata Se Zanedbatelnými Povinnostmi A Velmi VELMI Vysokým Platem, Bez Jakékoli Odpovědnosti A Problémů Po Případném Převratu... děkuji

Mahoney: ty sis to hezky vychytal... :)))) /s to měl promyšlený už dávno dopředu, co?? :-))))))/

Mahoney
26. 06. 2001
Dát tip
konst: no jo, už půl roku čekam až tu někdo takový auditko napíše (sám jsem to samozřejmě udělat nemohl - to bych pak mohl chytit nějakou moc vysokou funkci :-)))

Prokletí
26. 06. 2001
Dát tip
jdětě s tím do prdele m.

Wopi
25. 06. 2001
Dát tip
8-o

FLO
25. 06. 2001
Dát tip
Navrhuju se do funkce Velitel popravčí čety fšech odpůrců a kazičů písmácké světovlády. Berete?

Wopi
25. 06. 2001
Dát tip
Navrhuju se do funkce Supertajnej špión pracující s plným zaujetím pro všechny strany, které budou mít zájem... a zároveň Hlavní Velitel Supertajnejch Špiónů.... Díky za pochopení :o))

Danny
25. 06. 2001
Dát tip
já se navrhuju do funkce Linuxového Informagika Bojujícího V Informační Válce A Crackujícího Nepřátelský Software a do funkce Šedé Eminence V Pozadí Vymýšlející Konspirační Plány. Také bych mohl deptat Nepřátele verbálními souboji a drsnou psychoanalýzou až na dřeň jejich osobnosti.

Wopi
25. 06. 2001
Dát tip
A až se bude zakládat Strana, tak chci legitimaci č.007!

Katerina
25. 06. 2001
Dát tip
ja se spokojim s mistem vedouci marketingoveho oddeleni, budu vytvaret pusobive billboardy a poradat mohutne evenementy, co rikate??

Ženatej
25. 06. 2001
Dát tip
Proč vědeckej plán? Nejseš písmák, tak tady máš přes držku!... Jak by řekl Švejk. :-)

Anonym
25. 06. 2001
Dát tip
Jelikož jsem zarytý odpůrce organizovanosti, nemohu se bohužel podílet na nějakých Stranách, ale jestli chcete, tak můžu bejt šedá Boží eminence v pozadí... Monty

Rivka
25. 06. 2001
Dát tip
Kdo píše S. P. letos? Taky Rusové?:c))))

Albireo
25. 06. 2001
Dát tip
Wopi: V tom případě raději rezervujte číslo 008 pro Ďáblíka.

chci bejt človíček v černejch brejličkách v pozadí s prackou na červeným telefonu :-))) a jinak bych mohla bejt Scully /pokud mi seženete Muldera/ a budu řešit Arthurovy záhady... :-)))))))))))))))))))))))))))) Danny, kam ty na to chodíš ??


nemate misto pro jednoho cloveka,co udela cokoliv,jakkoliv a kdykoliv ? :)

Wopi
25. 06. 2001
Dát tip
O.K. Simo... udělej mi čtyři míchaná vajíčka na cibulce (jen mírně osmažené) a přines mi je sem. Ještě dnes večer. Díky.

asi doslo k mylce :) rikal jsem cloveka,ne otroka :)))

Matyjustin
25. 06. 2001
Dát tip
Já bych chtěl bejt obětní beránek Supertajnejch špiónů v informační válce - fanaticky věřící v čistotu konspiračních plánů...:-)))

Katerina
25. 06. 2001
Dát tip
nééééé, Muldera chci já!!!!!!!!!

já chci Muldera!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru