Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

aktuální

25. 10. 1999
0
0
2300
Autor
slavek

jen taková... Psaná z radosti, proto prosím o schovívavost.

proč celý svět je kolotoč, točí se, já nevím proč, proč zavřu oči, vidím tvář, proč slunce má jen matnou zář? Na ulici vrážím do lidí, neb oči mé nic nevidí, jsem trochu jako bez sebe, prší, přec zírám do nebe. Proč tráva dřív šedá - zelená, proč smrt kdys blízká - vzdálená? pro jeden úsměv očí, teď celý svět se točí. Jak krásný pocit radosti, chci smát se, kecat hlouposti, chci kušnit třeba o ničem, kus radosti své dát chci všem. slzy dříve z bolesti, kapou nyní z radosti, už nemusím si příliš lhát, mám zase komu lásku dát!!
slavek
27. 10. 1999
Dát tip
Děkuji Vám všem za to přání. Je strašně krásné. :-) Je mi .... A nebo také ..... :-)))

Rivka
27. 10. 1999
Dát tip
Jak už tady kdosi pravil - no konečně:-) Gratuluju, přeju...
No, už to bylo řečeno mnohokrát - takže jednoduše "viz. výše":-)

Merle
26. 10. 1999
Dát tip
Ať ti ta zlatá muška neulítne ze špendlíku, to ti přejuju já.

Print
26. 10. 1999
Dát tip
Není až tak těžký se podělit o bolest. Dokázal ses podělit o radost. To je strašně moc! Děkuju!:-)

slavek
26. 10. 1999
Dát tip
Merle, Print: děkuji Vám oběma. Moc rád bych Vám kus své radosti dal :-)

Anonym
26. 10. 1999
Dát tip
Copak Slávku, někoho sis našel...... Gratuluji Galax

B.Ezejmenij
26. 10. 1999
Dát tip
Je to KRÁÁÁSNĚ nakažlivý... taky sem chtěl říct, že ses asi zamiloval, ale nějakej anonym mě předběhl...anonymové a B.Ezejmenní to maj vždycky lehčí ...

myrinda
26. 10. 1999
Dát tip
je to moc hezky a sotva jsem to precetla mam skvelou naladu a za to dik :-)
preju setrvalost tohot stavu myrinda

kačka
26. 10. 1999
Dát tip
Skvělé - taky chci kušnit třeba o ničem /děje se nejčastěji/ a radost sčítat s radostí i lásky kousek dát. (((:. Prostě Slávečku, potěšení na mé straně, radostí slzím slzičky dojetí..

slavek
25. 10. 1999
Dát tip
Proč jste na mě tak hodní?

Bibša
25. 10. 1999
Dát tip
To je úžasné, já věděla, že to umíš a dokážeš, já věděla ... tak a už jsem na smutek jenom sama samotinká ...

Honzík
25. 10. 1999
Dát tip
Bibša: .. však my budeme mít tak dlouho radost, až se nakonec nakazí všichni ... i ty :-)
slavek: ... tak se do nich musí ... na brňavku :-)

slavek
25. 10. 1999
Dát tip
Bibuško: Ty nikdy nebudeš same.
Honzík: :-)))))))))

Špuntík
25. 10. 1999
Dát tip
slavku, slavku, ty se nám pomalinku propadáš....do štěstí...

slavek
25. 10. 1999
Dát tip
chci se zcela propadnout!!!!! Děkuji Ti!!

YGi
25. 10. 1999
Dát tip
dobře ti tak

Tynic
25. 10. 1999
Dát tip
Gratuluji, nic lepšího Tě na světě nečeká, než právě tenhle pocit. Závidím, ale zárověň přeji. Piš takové básničky dál a celý svět se bude radovat s Tebou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru