Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písanka

Výběr: Print
23. 03. 2008
14
39
6200
Autor
Lakrov

"To nemůžeš, na to jsi ještě moc malá." "A ty už jseš... Jak se to říká? -- to až už nebudu vůbec malá"

 


Křížek od mamky

Ranku od dláta

V očích pomněnky

Malá Písanka

Nepopsaná


Tajné otázky

Oheň od léta

V hlavě provázky

Sladká Dívanka

Rozepsaná


Klíče ke světu

Nohy od bláta

V rukou proměnky

Velká Hádanka

Podepsaná?




Malá Písanka?

Stará říkanka

Sukně z Jitexu

Prázdná Čítanka

...- ?


39 názorů

Lakrov
11. 08. 2008
Dát tip
Pro ponožky: Děkuji za mlčelivé zastavení.

Lakrov
18. 07. 2008
Dát tip
pro vesuvanka: Kromě smutné snad také pravdivá, nepřikrašlující -- nebo jak to vyjádřit

vesuvanka
18. 07. 2008
Dát tip
moc hezky napsaná, smutná.... TIP a díky

maartin
24. 04. 2008
Dát tip
sbíral jsem síly na něco třicetistránkového ale říkačka je svižná a hravá - je velké umění napsat ji takhle, aby nesklozla do banalit (příliš) jednoduchých a snadno se nabízejících rýmů Takže díky.

Lakrov
24. 04. 2008
Dát tip
Tak já napřed opravím tu 'kultúru' (ostatní překlepy už najdu těžko) a pak se uvidí.

Aha. Už vím. No, četl, a zařadil, protože je výtečná. A to jsem byl v hodnocení velice přísný, jak pravila Brebeka. Pro další smysluplné odezvy doporučuji kontaktovat sekci kritiků.

Co zas? Kterou? Vy mě matete, lidi.

Lakrov
23. 04. 2008
Dát tip
Děkuji všem za návštěvu. Možná pro vás zase něco mám. (Ale možná se vám to nebude líbit.)

Lakrov
23. 04. 2008
Dát tip
Pro avox: > čas letí, děti rostou.. proč mi tvá básnička nezní optimisticky? Zřejmě na ně není období. Přijdou lepší. (Spíš p(r)ózy - básničky jsou z nouze; ať nezapomenu abecedu. Nezapomenu.).

Lakrov
22. 04. 2008
Dát tip
pro p.rD: > Pišta je povídkář. ale dost přísný ten už ji tuším četl a snad ji dal i do nějakého Vyběru.

Lakrov
22. 04. 2008
Dát tip
p.rD Sháním nějakého soudného čtenáře pro jedno svou povídku. Nevíš o někom?

No co co co...!

Lakrov
22. 04. 2008
Dát tip
p.rD: Nepřečteme si radši nějakou jinou (mám jich tu ještě spoustu). Tahle už je hrozně rozpytlaná :-)

Lakrov
22. 04. 2008
Dát tip
pro rebeca13: Tak koukám, že jsme za pár minut objevili několik nových homonym (nebo jak se tomu nadávalo v té škole) :-) Pro 'stick' by se taky našel fonetický ekvivalent, ale nechce se mi to příliž rozpytvávat.

Lakrov
22. 04. 2008
Dát tip
pro rebecca13: ...a v tom je pravě rozdíl mezi agnostikem a Agnostykem :-) (ale to styčné jméno je moc pěkné :-) )

Lakrov
22. 04. 2008
Dát tip
Pro rebecca13: Ja vím :-) Jen mě baví se vytahovat užíváním cizích slov; zvlášť těch, kterým nerozumím :-)

Lakrov
22. 04. 2008
Dát tip
Pro rebecca13: Jak s kým. Řadím se k agnostikům.

Lakrov
17. 04. 2008
Dát tip
Pro Elyon ... a věčně nedopsané; na milionech jedinečných stránek. Děkuji za zastávku i případnou slzu (nepřiznanou :-) ).

Elyon
17. 04. 2008
Dát tip
Áno...pekné a smutné zároveň

Lakrov
08. 04. 2008
Dát tip
Pro Robinia: Mě ta (ty říkáš personifikace) prvně napadla asi před měsícem, cestou přes město Písek. Písanka -- to je přece jeho obyvatelka. Proto ta 'sukně z Jitexu'. To ostatní přišlo až druhý den. Děkuji za návštěvu, dítě :-), vlastně Čítanko (pardon: Čtenářko).

Robinia
08. 04. 2008
Dát tip
I když slovo Písanka používám často, nikdy jsem ho takto nepersonifikovala. Nejdřív jsem při čtení pomyslela na Písanku rozepsanou, co mám doma.... pak mě to samotnou vrátilo do dětství.

maartin
28. 03. 2008
Dát tip
čekal jsem další třicetistránkovou... umíš i takhle.

Print
26. 03. 2008
Dát tip
Jak čtyřlístek z herbáře... Moc*

Marcela.K.
25. 03. 2008
Dát tip
Mně zní vzpomínkově a líbí se mi ...moc :-)

Horavin
24. 03. 2008
Dát tip
Divanka rozepsaná - to je nádherný :o) a básnička celá *

Janina6
24. 03. 2008
Dát tip
Dívanka Rozepsaná... to bych si přála neztratit... :-)*

avox
24. 03. 2008
Dát tip
čas letí, děti rostou... proč mi tvá básnička nezní optimisticky? */

Lakrov
24. 03. 2008
Dát tip
Pro guy: Děkuji za doplnění :-) Třeba jej časem zapracuji -- v příštím životě.

guy
24. 03. 2008
Dát tip
pokud se mimo těch proměnek podrží v rukou i pár směnek, tak ta poslední sloka nemusí vyznít kor moc pesimisticky :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru