Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oratorium

Výběr: a2a2a, Print, Fouckault
25. 03. 2008
17
16
3250
Autor
Markéta

Oratorium

Vložit nebe pod jazyk
a nechat rozpustit...

Chuť světla je dočekaný únik
                  veškerým úhelným rozhraním

Víš.    --- Dolehnutí srozumitelnosti sebou


16 názorů

Markéta
04. 02. 2011
Dát tip
hehe :)

MarK.
04. 02. 2011
Dát tip
..az filozoficka!:) ..sam pred sebou nikdy neuniknes (ale mozes sa o to aspon pokusit:) .. *

Wee
10. 06. 2008
Dát tip
tak ta mi teda zní, Markéto °°°°..přišel si na své sluch i nějaký vnitřní hmat...silný zážitek plné lehkosti, hudby,snad zvuku varhan..opravdu se vznáším v nějakém kostele plném slunečního světla tak v půl páté odpoledne děkuju :-) možná že u miniatur mi tvůj styl přijde přirozenější...zachycení záblesku, pocitu, vteřiny...kdežto ty delší jsou už jakoby moc odpřemýšlené... ráda hloubám nad filozofickými tématy, úvahami atd., čtu třba i pětkrát, ale zároveń tam musím cítit nějakou lehkost, spontaneitu...no, stejně jako -myslím -Kokrouč-"říznutá Alimrou", také jí jsem to podobně napsala, a pak toho litovala .-) tak jednou provždy utínám tento typ kritiky a propříště už kdyžtak jen chválu :-)

Markéta
10. 04. 2008
Dát tip
no, někdy také vzdychám... a hodně hasitě... :-))) děkuji

Armand
10. 04. 2008
Dát tip
tahle "láhev" nechť plave v moři pro jiné, kteří na ni čekají :))) Tvá báseň je jako nadechnutí.

Print
28. 03. 2008
Dát tip
Hostie tiše rozpuštěná pod jazykem...

Markéta
26. 03. 2008
Dát tip
díky všem!

satannáš
26. 03. 2008
Dát tip
dobrré T

Pound
26. 03. 2008
Dát tip
Nebo pod jazykm me nechalo klidnym, chut svetla uz ne. Vau, chtelo by se rict.

Smíšek:-)
25. 03. 2008
Dát tip
Velmi hluboké... musím říci.. originální název, oratorium. Oratorium, je též hudební forma, která vzniká počátkem 17. století ;). Líbí se mi tvá invence. Díky za ni, rozhodně! *!

Dolfiness
25. 03. 2008
Dát tip
poslední tři slova jsou pro mě už moc nesrozumitelná, jinak se mi to líbí *

Fouckault
25. 03. 2008
Dát tip
skvělý, naléhavý text -- jak říká Celan, "báseň je buď láhev hozená do moře nebo podáním ruky" ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru