Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nahahahahae!

27. 03. 2008
3
18
1876

když tak vzpomínám.. brutální to byl čas a situace..(někteří ví co mám na mysli:)

jsou to okna do jejích

myšlenek a do její duše,

nebo jsou to jen zrcadla,

ve kterých se odráží

to co chci aby se

v nich odráželo?

ať už to jsou okna

nebo zrcadla, jsou

vsazeny do nádherných rámů

které jim dodávají neodolatelný

vzhled.

nepopsatelný pohled,

síla, která vás v tu chvíli

zcela ovládá.

udělali byste cokoli.

jste loutka, jste v hypnóze.

je to mánie a vy uděláte

vše co ji uvidíte na očích.

doslova.

můžete toho litovat, ale

v té chvíli jde všechno

stranou.

 

nevím, co dělat

utéct?! tomu pohledu? těm očím?

té síle?

je to absolutní nevinnost,

touha a oddanost, co

mě poutá.

utéct nejde. ale přece jen!

už.., ještě kousek..! jenže

v tu chvíli

mě něco popadlo za srdce

proč ale zrovna za srdce?

jsem spoután ze všech

stran, všechny části mého těla

jsou spoutány.

a teď poutáš mi i jazyk.

 

mé tělo má snahu se roztrhat

a rozletět se do všech

stran.

myšlenky na kolotoči se mění

na dlouhé pestrobarevné šmouhy

rozlévající mnou pocit štěstí

ze kterých létají dělobuchy

se snahou mě roztrhat.

v mozku černá nechce být černá

bílá nechce být bílá

..a šedá neví

 

jsi krásná, jsi krásná

a tvé oči mě stále ovládají

slyším, jak na severu

ledy tají

slyším na jihu růst

trávu

slyším nesmírný hluk, který

se bije s hluchotou

tanky soupeří s pěchotou

tvé oči.

uvidím je ještě někdy?

bojím se, že ano

jsou krásné a já je

nechci zničit

bude to zas stejné, jenže

promiň, nesmím se nechat spoutat

promiň, ale nenechám tě

urve mi to kus srdce

pustí mi to uzdu slzám

promiň, ale já se nedám

budu muset utéct

budu muset uhnout

snad.

bude mě to bolet, ale

nezbývá mi nic, než

ten přenádherný, křehký

a přitom tak silný

okamžik roztrhat

strašně mě to bude bolet

a vím,

že tebe ještě víc

odpusť


18 názorů

No jistě:)))))))))))))

já neobcházím staré texty.. povětšinou mě zajímají volné verše.. a dokonce tam píšu, že i když se nemáme rádi, tak ta nepublikovatelnost byla hodnocena nezaujatě:) 2AP: určitě bych si z toho něco vzal.. proč si pořád myslíš, že jsem až tak tvrdohlavý?:)

Almo, když se mrkneš na jeho reakce a na to, jak poté co jsem mu šlápnul na bebíčko obchází moje staré texty kde žlutě vykřikuje o nepublikovatelnosti, lze z toho odvodit, že tady pšenka rozumné radě nepokvete... :)

Hoši hoši...nedohadujte se...na jednu stranu chápu Christophera...Slovo "Kristepane" opravdu nelze (ani když se zahrabu pod peřinu a zavřu oči...) pokládat za kritiku...a na druhé straně chápu Pištu, že s emu to nelíbí...Ale když už někdo chce kritizovat, tak by měl kritizovat, co se mu nelíbí...a třeba poradit, jak to zlepšit...(jen nevím, zda by si z toho Christopher neco vzal...) ;-)

áha.. mdo dobrá pane "kritiku" (kdybych moh být vulgární asi bych řek něco na způsob vyjebaný kritiku, nebo prostě tak něco, ovšem vyjadřuji se slušne:).. protože kritik je kritik a pičus je pičus.. ty kritik rozhodně nejsi:).. paaaa:)

Jen se plácej po zádech dál, nikdo ti nebrání... "kristepane" je asi tak jediný možný projev nad utahaným a absolutně neinvenčním blábolem, který ovšem miluješ co své dítko a kdokoli se ti o něm nevyjádří pochvalně, dopadne bledě. Diskuse s podobně zaťatými autory má podobný smysl, jako polemika s plchem stiženým mozkovou obrnou. Čili se nediv, že si z toho dělám dobrý den.

a řekni mi, co je to vůbec za kritiku, když napíšeš "kristepane.." tím jsi taky hodně řekl že?.. by mě alespoň zajímalo, když jsi ten "kritik", jestli vůbec víš, co je to kritika, protože slovo kristepane kritikou rozhodně není.. takže až mi budeš příště chtít zas něco "zkritizovat", tak se prosím o kritiku aspoň pokus a nepiš mi tu zbytečné pičoviny ju?:)

Teď jsi na to kápnul... :)))

prosímtě zamysli se O čem a Jak píšeš ty a pak přijď:) vždyť je to k smíchu (vlastně je to spíš smutné, když člověk sám píše braky a kritizuje ostatní:)

Skvělá argumentace! :)

no jo, no jo.. víš, kde tě mám chlape.. radši se podívej, jaké volné verše jsi napsal ty a chyť se za nos.. nemluvím o povídkách a tak, to jsem ani nečet, mě spíš zajímal tvůj volý verš, který mi tak rád kritizuješ.. vždyť to cos napsal se nedá číst ty vole, tak mi tady nekristupanuj a podobně..

Kristepane...

2AP: neutekl.. nedalo se.. a jsem rád:).. mělo to tak být:)

Ay´Le
31. 03. 2008
Dát tip
vsak neutekl hned na zacatku o tom pise..

utect na zacatku? zeptej se ted, jestli utekl, nebo ne...a jak na tom ted je... ;-)

T_O_M_
29. 03. 2008
Dát tip
brutální název :-))))))) a zatraceně výstižnej text! *

Ay´Le
28. 03. 2008
Dát tip
to ze slysis travu rust..tomu jsem se ted fakt nahlas zasmala:)) jako pocit..jo znam az moc dobre..ale na me je tady prilis slov..obcas to zazniva az pateticky.. utect se musi hned na zacatku..to poznas vetsinou ze by to mohlo dopadnout presne tak..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru