Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlaštovky (67)

28. 03. 2008
10
29
4081

Básni má

neprozraď

co se mi zdálo

verši hlaď

dálku zkrať

to není málo


29 názorů

Print
09. 05. 2008
Dát tip
Za chvilku přiletí!:-)

chytřejší tedy nejsem, ale od programu se to moc neodchýlilo...:o)

vykáš tu někomu? :o) tohle nebude podnikový večírek, ale intelektuální rozprava o trocheji a jambu. Aspoň tak mi to bylo řečeno. Sice nevím, co je trochej a jamb, ale proto tam jedu, abych byl chytřejší :o)

Marcela.K.
28. 03. 2008
Dát tip
...ano a proto zůstávám doma a přeju vám hodně potykaných :-))

to je dobrá narážka, to pondělí: snad nehrozí atmosféra jaká bývá po podnikovém večírku, kdy se potkávají lidi na chodbě a neví, jestli si včera tykali nebo vykali...

Marcela.K.
28. 03. 2008
Dát tip
Počítám se mezi ně...a docela se mi to tu líbí :-)

mylu, to se mi nelíbí

Marcela.K.
28. 03. 2008
Dát tip
No dobře, jsem zvědavá jak po neděli ;-) se mylujte, ale nemnožte :-))) cvoků tu je už dost :-)

my tu nejsme virtuální, mylu :))))) my se mylujeme!!!!

Marcela.K.
28. 03. 2008
Dát tip
bacha na virtuální známosti!* ;-)

Janina6
28. 03. 2008
Dát tip
To piráti bejvaj :-)

...to není o zvěři, to je o EXOTOVI!! A není ten moorgaan nějakej zvědavej?

hele!!! o svoji zvěř se starám příkladně - to jen tobě se furt cosi nezdá :))))))))))) ps: želva žije!!!!!!

Zavolej mi, zavolej...(jestli potřebuješ radu) bodejť by se ti netopil!!

Janina6
28. 03. 2008
Dát tip
není to málo!*

moje Daisy si tu také spokojeně chrní :))))

pes? předvčírem jsem stál ve frontě na berňáku a volali mi z obecního úřadu, že náš pes běhá po vsi...:o) ale netopil se :o)

to si moc nepamatuju, otevírám ráno oči proti oknu... jo, včera - to se mi topil pes... a pak tam byl ještě jeden, nebo dva cizí, chovali se přátelsky

moorgaan
28. 03. 2008
Dát tip
pak by me zajimalo, co se ti vsechno zda???.-))

o tom grantu

moorgaan
28. 03. 2008
Dát tip
by me zajimalo o cem cely den premyslis?.-)))

musíš víc přemýšlet, pak zas začnou :o) ???

a když se přestanou zdát? :)))

moorgaan
28. 03. 2008
Dát tip
sen pry je odrazem celodenniho premysleni.-)) /**

Háber
28. 03. 2008
Dát tip
nie je

to se může až po desáté večer :o)

no Ali, jestli se ti zdálo něco, co by mě mohlo zajímat, sem s tím!!! :))))))

my nesmíme ani naznačovat? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru