Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ať žije rozjetý Wolkrův Prostějov v Sezimově Ústí s brzdnou dráhou ve Strakonicích

28. 03. 2008
1
12
1819
Autor
muminek

Jmenovitě Honzíkovi, Františkovi a Mášovi. Sliby se mají plnit včas. Co nejdřív. Děkuji. Děkuji, že jsem to s vámi přežila. Nebo alespoň mohla přežít. Takže... Má ukolébavka na dobrou noc: SPÁT!

chceš vidět moji pravou

mandli

je obřík

nemohu

polykat ani alkohol

nechci vidět

to

zítřejší představení

ani

dnešní ÁČKO

a

včerejší fotky/lidi/den

hlavně

ne sebe

pánové

džentlmeni ještě nevymřeli

děkujiděkujiděkuji

huráá lemra

za rok to bude o to

HORŠÍ

že

už budem starý

rašple

MLÁDÍ VPŘED/VZAD

nikdy víc fernet

ale to jsme říkali

před sto lety

 

vítězství patří NÁM

 

pusinku

na dobrou noc :-*

 

 


12 názorů

je to hezký, má to svou atmosféru:-)

jt
28. 03. 2008
Dát tip
ve ztrátách maj dobrou medovinu, tak dej pak vědět .. ;-) měj fajn večer :-)

muminek
28. 03. 2008
Dát tip
Brno je daleko, na vysocine nikoho moc neznam a v praglu tak dvakrat do mesice. Skrz semestry to i s tim prespanim jde. Jeste neco resime? :)

jt
28. 03. 2008
Dát tip
v praze a na vysočině a možná v brně. jsem dost limitovanej, co se týče cestování někam jinam ..

muminek
28. 03. 2008
Dát tip
Driv zadna parba? Opravdu zadna? Zadna...? :(

jt
28. 03. 2008
Dát tip
žádný kalení. úsměv. to vidim, že se uvidíme až zase na podzim v kutný hoře. možná .. :-)

muminek
28. 03. 2008
Dát tip
Rikam, ze takovy slova nee, nebo si poblinkam klavesnici.... ;) Hale, horovice mi asi nevyjdou, ale rozhodne bych zakalila s tebou az bude lepsi cas, to jo.

jt
28. 03. 2008
Dát tip
hih - já tam byl na všechny tři dny, ale - právě že jsem je prokalil a prospal, tak jsem z programu nic neměl .. :-) a ještě nevim, jak to letos dopadne, ale - samozřejmě bych rád něco dostal tam .. ;-)

muminek
28. 03. 2008
Dát tip
To vis, to jsou ty lidi, kteri neco napisou, pak to nekam poslou a vyhrajou. Kdyz mas takovych soutezi stovky, tak se nediv, ze nestihas, nebo ze stihas jenom ta vyhlaseni... jojo, udel vyvolenych :D

jt
28. 03. 2008
Dát tip
hořovice václava hraběte - hodim sem program příští tejden. já tam byl špatnej minulej rok. letos chci dávat i něco víc z programu za ty tři dny, než jen vyhlášení. úsměv.

muminek
28. 03. 2008
Dát tip
Hudebni fest? Honzíku, jsi uzasne rychlej...* ale aspon tyden nechci slyset slova hospachlastpivoparitatdatdatd... Fakt. Delirium tremens. To je pry nejlepsi na poznani lidi, v tomhle stavu nikdo nelze. Muzes polozit otazku.

jt
28. 03. 2008
Dát tip
to je moc osobní, než abych z toho něco měl .. ale - chystám se do hořovic na festíček - hm ? ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru