Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Splín

01. 04. 2008
2
11
2890
Autor
LadyLoba
rosa,
tak slaná
pohladila

smútok
je (s)nežná
dáma

úlomky v dlani
kedy (sa) poskladám?

posledný bozk Ti dám
láska je puzzle

kúsky
hore-dole

furt zle ...

cítim sa v úzkych

11 názorů

mne sa nepacia obrazy lasky a smutku... prilis jednoduche, priamociare, "smutok je dama" je este mozno nejakym sposobom mily, ale "laska je puzzle" je zauzivane myslim si. priamociarost spociva v tom, ze pouzivas sloveso "byt" na priame pomenovanie. zauzivanost v tom, ze znaky puzzle a lasky, pomocou ktorych prenasas vyznam su v kulture uz davno zname. to je kritika formy, ale aj obsahu tejto formy, ktora by za istych okolnosti mohla vyzniet lepsie. a zaver sebalutujuci. pre teba mozno katarzia, pre mna nie.

Honzyk
03. 04. 2008
Dát tip
nie, nepostrehol...veru tak:)))

LadyLoba
03. 04. 2008
Dát tip
Honzyku postrehol si vobec tu minimalne dvojzmyselnost tej otazky ?

Bíša
02. 04. 2008
Dát tip
ano, láska je puzzle....

Honzyk
02. 04. 2008
Dát tip
...vis, ono, a zvlaste na virtualu, bez nonverbalni komunikace a "pohledu", slova se podivne smrstuji, byvaji jak scvrkle svestky...a byt snazime se zde, ja alespon, vyjadrovat se co nejsrozumitelneji, nemame, v tomto pripade, mezi sebou ten prachobycejny "lidsky" most... ...a ja jine povahy....tak asi.. ahoj, L.:))

LadyLoba
02. 04. 2008
Dát tip
Honzyk tak potom je to vlastne dobre napísaná báseň, keď u čitateľa vyvolala pocit, ktorý chcel básnik slovami zachytiť a áno musím si to odžiť sama a môžem si to odžiť, len keď si priznám, že ten pocit tu je ... a ďakujem, že si mi chcel nejak pomôcť ...

Honzyk
02. 04. 2008
Dát tip
..no, nic, a psychiatri rikaj dokonce, kdyz se pred nima rozbreci pacient (extrem)|: brec, jen brec, brec, to ti pomuze, jen do toho, to my radi vidime... ..a spatne na tom, jak pises, neni nic,...vubec nic, ale nehlede na to, ze tady "vylejvarna ´zlych´ pocitu, no, porad rikam si OK... ...ale tady polozeno bezmocne jako otazka, a to primo CTENARI.... takova vyzva,,,,a tim cinis do jiste miry bezmocneho i ctenare, prenasis na nej cos toho ezrdadneho ze sebe - a ja nemam, jak ti pomoct... ....vubec nerikam,ze je to tak spatne, ale kdyz potreti prectu, jen si povzdechnu a rikam si, no, holka, co s tebou, tohle si musi vodzit sama...a co ja s tim...? Pomoz si - a bude ti pomozeno(....tak nejak...) :)

LadyLoba
02. 04. 2008
Dát tip
a co je vlastne na tom spatne, ked si clovek prizna, ze co teraz citi je cisty smutok ... podla mna to dava ovela viac nadeje, ako potlacovanie tohto pocitu a unikanie pred pravdou ...

Honzyk
01. 04. 2008
Dát tip
...to porazenectvi...no, ja myslim, ze dycky da se neco delat.........

LadyLoba
01. 04. 2008
Dát tip
Honzyku, len slubujes ... vadi Ti basen, abo Ten pocit ?

Honzyk
01. 04. 2008
Dát tip
..kurnik, porad v uzkych, porad tlucete hlavou vo zed...ja za tebou snad dojedu a zatresu s tebou, Lobka:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru