Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pôrodná babizňa si utiera ruky

02. 07. 2001
8
0
2386
Autor
Naso

z cyklu NEPRESNÝ VESMÍR (pre neslovensky hovoriacich: bocian = čáp)

Pôrodná babizňa si utiera ruky

do bieleho drsného uteráku. Z ľanu

“Je zaistené pokračovanie klanu

myslí si a odchádza na verandu

za šťastným otcom

na obligátny pohárik pálenky

Spočíta peniaze a zaželá

čo najmenej plaču ďalšími nocami

Potom odchádza

Na dvore malé deti

zvedavo vyzerajú bociany


Bix
14. 07. 2001
Dát tip
Záver - úžasné, úplne vidím tie zdvihnuté nosíky k oblohe a udivený, zvedavý výraz...odkiaľ sa tu nabral ten uzlík, kričiaci a nespokojný ?? Babizňa je také surové slovo !! Nemyslíš...? Má pre mňa trochu pejoratívny podtón...Veľmi vecne napísané ( isto zámer )...ten koniec ma uchvátil, nepomôžem si, :o)

Wopi
07. 07. 2001
Dát tip
pěkné, tip

Diana
03. 07. 2001
Dát tip
Zase se mi moc líbí, nejvíc pointa, poslední dva verše. Tip Ale z toho Mámalibora jsem zmagořená. Co to bylo? Na rozdíl od Mámalibora, bociana chápu.

Mámalibor
02. 07. 2001
Dát tip
Ja se priznam, ja to vim ja rovnou z p?ce do kybla co cistic, mensi uz tam nemeli ty uz snedli v nedeli tip ; ani pip; projde, neprojde prosla stama do kyblu ja to nechapu jeste , ze tam byla voda to jsem se neptala proto me boliva hlava asi tam nebyla to mam misto obcanky mohla by to bejt omluva co ciStoUckej , milouckej cistej porodni cistici prostredek :-); NA CO ? snad ne na zadek ? je tu fakt stale poradek ! konec- radejc ale je to kanec !:-)

Mámalibor
02. 07. 2001
Dát tip
tak ja mu ho zmerim Boze ten je Bozi ta napodobenina V E J S a to ....

Mámalibor
02. 07. 2001
Dát tip
je to tam , asi spinka je nejlepsi v nejlepsim prestat dobre mu tak nema kourit potom je na strance :D:D:D;

Pepo
02. 07. 2001
Dát tip
Ten koniec je úžasný. TIP!

kafka
02. 07. 2001
Dát tip
... :) *

hermit
02. 07. 2001
Dát tip
geniální, klaním se...! *********!!!!!!!!!!!!!!!

Bacil
02. 07. 2001
Dát tip
Bocian môže byť pre niekoho nezrozumiteľný... zatiaľčo pálenka určite nie je... :-))

Naso
02. 07. 2001
Dát tip
Pálenka určite nie, Bacile. Môže byť taká 55-percentná ako býva u nás?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru