Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(nevím, jaký název bych sem měla vymyslet, pardon...)

04. 04. 2008
3
5
1072

4.4.2008

Určitě nejsem jediný romantik na světě. Je nás jistě plno! My jsme ti, kterým americké konce vženou slzy do očí, kterým se na tváři objeví úsměv, když procházíme parkem mezi stovkami zamilovaných párů držících se za ruku, ti, kterým se rozbuší srdce při slově láska...

 

Láska... Kdo ji vymyslel? Anděl nebo Ďábel?

Láska je krásná a něžná, nebesky čistá, bezstarostná! Jsou to růžové brýle, které nosíme den co den, noc co noc a neodkládáme si je ani do sprchy...

Láska je závislost, droga. Je to vášeň a pekelná touha, která spaluje vše, co jí stojí v cestě. Láska je krutá a bezohledná, zraňuje, ubližuje a mučí...

 

Co dál psát? Už není třeba dalších slov. Každý si to přebere dle chuti a nálady. Nakonec všichni přijdou na to, že pro onu dokonalou harmonii světa se i v lásce snoubí Nebe a Peklo. I láska je jen podraz, smlouva Dobra a Zla, ve které hrajeme hlavní roli my - lidé...


5 názorů

Řízek
05. 05. 2008
Dát tip
myslím si, že tak lze brát, ale není to tak,... láska, v pravim slova smyslu je není snoubení pekla s nebem, ale jen to nebe... nemyslim si, že vášeň je plod hříchu či tak něco, jde o přístup k věci,... ale dost fylozofování a mýho pohledu...

Micek
03. 05. 2008
Dát tip
rekla bych ze laska se stava podrazm, kdyz zaciname podrazet sami... a to je nam lidem docela vlastni....laska je nebe i peklo, to fakt jo...*

Děkuju, překlepy snad opravím a možná i ten název tu nakonec bude jiný! Jsem ráda, že můžu inspirovat:) Pěkný den!!!

palino8
04. 04. 2008
Dát tip
je to také ploché vrátane názvu pozor na preklepy čo sa mi páči, je I láska je jen podraz

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru