Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..zesmutkuvstání..

05. 04. 2008
20
14
4799

..nakonec bude nejlepší vykašlat se na všechna tetování, nejostřejším brkem přes žebra si vryju: "A hlavně, hlavně vždycky miluj.." I built a time machine I'm Going to see the homecoming queen Take her to the Christmas dance Maybe now I'll get in her pants Whatever Back with my high school friends Meeting where the train tracks end Passin' 'round a skinny joint Rolling up to lookout point I wanna pull it apart and put it back together I wanna relive all my adolescent dreams Inspired by true events on movie screens I am a one man wrecking machine Back in my parent's house Back to the shouting out loud One day you'll be a man One day you'll understand I wanna pull it apart and put it back together I wanna relive all my adolescent dreams Inspired by true events on movie screens I am a one man wrecking machine Inspired by true events on movie screens I am a one man wrecking machine Here in the present tense Nothings making sense Waiting for my moment to come Everything´s come undone I tried to pull it apart and put it back together No point in living in my adolescent dreams Inspired by true events on movie screens I am a one man wrecking machine -Guster; One Man Wrecking Machine; Ganging Up On The Sun(2006)


..prohlížet si v prvním jarním slunci
svou novou kůži, nehty a vlasy
a psát si po okraji sešitů, že fénix se rodí vždycky jen z popela..
pálím naše naše v popelníku a sahat do něj? to se přece nedělá..

..láska je teď podle mého jako plátno,
kterému děsivě rychle blednou barvy,
potřebuje nové vrstvy a chce to ho skoro každou chvíli trochu předělat,
zahrada potřebuje stále nové motýly, co se rodí z larvy a Tys prostě do té naší,
už žádné další splétat nechtěla..
 

..možná jsem přeci jen až příliš jako pán té tajemné zahrady,
jenž hledá mláďata, krmí je svou láskou a čeká, co to udělá,
a všichni ti sloni ze štěňat a další překvapení ho moc bolí a vždycky bolela..
 

..někde v zaprášeném regálu v zapečetěné knihovně,
možná leží list, na kterém stojí, proč tak často přímo podél mě
proběhne to elementární hřejivé štěstí, ten roj mušek ze zlata,
co hází do očí růžové flitry a hned jak pokryje je celé, okamžitě odlétá..
 

..právě zrození fénixové jsou velmi oškliví,
a tak je má hlava teď lysá a jen po okrajích trochu chlupatá,
ale nějak tak vím, že jednoho dne zabuší mi na vrata
pošťák Jíra s rozumem a taky mlékaři s plnou konví hojnosti,
tak přijďte a já vás všechny pohostím na ubruse se vzorem lilií,
a zatím vzadu za domem počne velký rudý pták za tichého křiku,
co mouchy zabíjí, co projde oky plotů a otevře i tu nejkulatější kliku,
co zní tak drtivě tence,
topit ve sklenicích od kompotu poslední z naivit mojí adolescence..


14 názorů

Narriel
26. 03. 2009
Dát tip
Nevím, jestli už jsem se Tě ptala... proč to propána nezkusíš vydat, Davide..?? Proč ??

jt
19. 04. 2008
Dát tip
tohle už ani neni pro holky. spíš pro děcka. to, že jsi vypsanej už pomalu neplatí - líbivý obrazy, který jsou tak nějak prvoplánový. hraje si to na automat plnej abstrakcí a přitom to jen poslepovaný nápady a to navíc nápady tvrdě vymejšlený, než nějak přirozeně geniální. je to roztahaný, nudný a o ničem. teda - možná že o Tobě, ale - už jsi toho o sobě napsal tolik, že to může bejt sotva zajímavý .. aspoň tak to vidim z pohledu nezaujatýho, váceméně stálýho čtenáře Tvejch věcí.

Marcela.K.
13. 04. 2008
Dát tip
sebelítost je pitomost :-) a ty jsi opravdu dobrej *

Dáša
08. 04. 2008
Dát tip
uf ... uh ... huh ... síla ... *t* připomnělo mi to znovu, jak mě bolí srdce ...

vynikající****

Narriel
07. 04. 2008
Dát tip
Pošťák pan Jíra a mlékař... pan Fredriksen...??

moorgaan
06. 04. 2008
Dát tip
/*

Honzyk
06. 04. 2008
Dát tip
-* -

nonamebeast
06. 04. 2008
Dát tip
já Tě prostě obdivuju, že to dokážeš takle napsat...se vším...absolutně a skvěle...tip

Horavin
05. 04. 2008
Dát tip
Něco mimořádnýho a nebo naopak běžnýho, co jsme se neodvážili či odnaučili nahlížet.

na druhý přečtení ještě lepší:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru