Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Útok mutantů (odražen)

09. 04. 2008
0
0
1533
Autor
houmles
Koukl jsem dneska ráno do odpadní roury nakoukl do tvárny na sny viděl jsem v módě letět kovocoury roboty co chtěj bejt krásný Povrch maj umělej a huba ta je z plechu pohyb i pohled mechanický botulin pod kůží a miliardy vzdechů a jediný živý jsou filcky Útok mutantů - odražen útok mutantů - odražen! V tom jsem si krkl a to v jejich světě hřmělo následně tam večeři hodil kůže se rozpustila jen to zašumělo a koster stál tam celý oddíl Zased jsem nadával jsem "vysrat se na to!" a jak ty sračky dopadaly kostry si navzájem je jako bláto na svoje kosti napatlaly Útok mutantů - odražen útok mutantů - odražen! Najednou z trubky skáčou pod prdelí lapou na papír co z ní dolu visí sotva ho první lapí všichni se ho chápou za chvíli kůži maj jak kdysi Popad jsem štětku a za splachovadlo zatáh a už se řítěj kaňonem pak jsem si kafe dal a na hoďku se natáh a za další půlhodinu potkal jsem je před domem! Útok mutantů - odražen útok mutantů - odražen!
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru