Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Filozofie není sranda

12. 04. 2008
1
3
856
Autor
tdrasky

Moje poznámky z hodiny filozofie

Marx

Nemáš peníze? Makej!

Všechno je zboží, i ty.

Hubermas říká: „To je geniální!“

Máš užitnou a směnnou hodnotu. Je to přirozený, ale každej si o tom myslí sví. Filozofie chce názory sjednotit.

Makat je přirozený, jsi prostě součástí systému, kde vládnou prachy.

Makat není lehký, je to těžký, existuje i učebnice, jak makat. Jsou to ale jen drby.

Makáš a máš zaprášený plíce, zhebneš na tuberu. Makej, dokud můžeš! Nejhůř jsou na tom těhotný holky, zhebnou a z dětí jsou sirotci. Chodily už ve tři ráno do fachy v dřevácích a nějakej Benda ty prachy prochlastal. Aby moh chlastat víc, měl v baráku podnájemníky a bydlel v hospodě. Je to ale jen ojedinělý případ.

Obnova pracovní síly je samovolná.

Kapitalismus si tě kupuje za variabilní kapitál a ty makáš; je to institucionální vztah = nemůžeš s tím nic dělat, je to normální.

Ekonomové se maj, akorát o tom kecaj a počítaj.

Cítíš bezpráví, že makáš a synek kapitalisty ne? Chceš mít prachy? Tak drž hubu a makej.

Marx říká. „ Je to hrozný, jsi jenom abstraktní pojem, prostě síla F= ty (2 ruce + 2 nohy + žádná hlava).“

Problém je v komunikaci a v rozumným jednání. Snaž se chovat rozumně a vybodni se na to. Hlavně se drž mantinelů. Uč se jazyky a pohádky, to ti pomůže.

Můžeš si vybrat, vždycky je volba, máš dvě koleje, obě slepý – zhebneš na tuberu. Nebuď v rozporu s přirozeným. Hledej systémová opatření – jdi do invalidního důchodu.

3 názory

j_i_r_i_k
27. 04. 2008
Dát tip
"Moje poznámky z hodiny filozofie" Tak to se těš na zkoušku. Škoda, že nemáš, co říct. Ale třeba to přijde.

nonamebeast
18. 04. 2008
Dát tip
taky jsem nenašla úvahu... em..filozofie není sranda? mno..možná jo..záleží na úhlu pohledu, každopádně bychom filozofii neměli brát na lehkou váhu muší... em..a hlubší kritika?

reka
12. 04. 2008
Dát tip
kde je ta úvaha?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru